Geloof niet dat we daar bjster veel van gemerkt hebben?quote:Tussen 2019 en 2022 werkte Verdonk als speciaal adviseur voor het ministerie van Volksgezondheid om de regeldruk in de thuiszorg en jeugdzorg te verminderen.
Bruto?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een goed betaalde baan
[ code verwijderd ]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een goed betaalde baan
[ code verwijderd ]
was mn sarcasme ook nav de opmerking van CEquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mij
Ja in een golfkartonnen doos achter het station jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mij
Netto is het ook nog geen vetpotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bruto?![]()
Dan moet je er nog wel echt werk naast hebben.
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.quote:Een raadslid besteedt gemiddeld tussen de 16 en de 20 uur per week aan het raadswerk. In die uren doet een raadslid een hoop verschillende dingen. Het belangrijkste is natuurlijk de raadsvergadering zelf. Deze duurt vaak een hele avond, maar is wel maar één keer per maand in de meeste gemeenten. Commissievergaderingen zijn vaker: vaak om de week.
Je hebt vrijwilligerswerk waar meer tijd in gaat zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.
Of gewoon niet op komen dagen en het geld binnenharken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, misschien ben je aan zoiets ook niet zo veel tijd kwijt, dat kan. Twee vergaderingetjes in de maand, beetje plannetjes stemmen wat de baas stemt whatever. Koekjes schransen en gratis koffie en door
En na tien uur bitterballenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, misschien ben je aan zoiets ook niet zo veel tijd kwijt, dat kan. Twee vergaderingetjes in de maand, beetje plannetjes stemmen wat de baas stemt whatever. Koekjes schransen en gratis koffie en door
Voor zes consumptiebonnen en een kerststol per jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt vrijwilligerswerk waar meer tijd in gaat zitten.
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij isquote:
ajax is ook niet zo stabiel het gaat nog een spannende strijd wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij is
ik vond het hilarisch om te zien toen ik er wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingen
maar je kunt het niet onder inkomsten zetten dus voor zaken als een hypotheek telt het niet meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.
Nee, PSV gaat het wel redden. Fortuna-uit is morgen al een ontzettend klotepotje voor Ajax.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij is
Xboxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar een offline spel hebben gekocht voor de Playstation die je nu door een storing niet kan spelen
Maar die nu wel werktquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar een offline spel hebben gekocht voor de Playstation die je nu door een storing niet kan spelen
Ja, ik verwacht ook een spannende strijd nog.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax is ook niet zo stabiel het gaat nog een spannende strijd worden
het is dat het ijskoud op werk is dan en ik geen vingers overhou, verder is het topquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer teringkoud
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Jeejquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Opbokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
handschoenen. prima uitvinding.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat het ijskoud op werk is dan en ik geen vingers overhou, verder is het top
Ja,leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik overweeg een hele rits lego plantjes te kopen
het enthousiasme druipt er afquote:
handschoenen met grip bestaan gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan ik niks meer vastpakken.. vingerloze handschoenen vriezen mn vingers er alsnog af
Had ik er een uitroepteken achter moeten zetten?quote:
Niet goed voor je scherm van je mobiel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
werkt niet voor papier en enzulksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet goed voor je scherm van je mobiel.
dat doe ik op kantoor waar het wel warm isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
dan huur je een secretaresse in om het papier vast te pakken.... joh denk eens in mogelijkheden ipv in problemenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |