zijn altijd aanvullende factoren maar die zijn zo lastig te onderzoekenquote:
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
"Kans op kanker toegenomen naar 1 op de 2 Nederlanders"
Joe.
plus we eten veel meer troepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Ja dit, uiteindelijk krijgt zowat iedereen een vorm van ouderdomskanker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed big pharma heeft allang een geneesmiddel voor kanker maar dat levert minder geld op dan de huidige behandelingen
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.quote:
Ik dacht Baudet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nadat de wereld hem al hun geld heeft betaald jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Dat zit toch in je zonnebrandcrčme?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
mRNA vaccin is dat![]()
We weten allemaal dat je dat niet moet nemen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zei dan ook “gelijk aan” en niet risicovrijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.
Amenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Je raakt er ook onvruchtbaar van en je krijgt er borsten zo groot als vleeskleurige zeppelins van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit toch in je zonnebrandcrčme?
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
hasj coke en pillen dat is wat wij willen1
zeppelins zie je niet meer zoveel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je raakt er ook onvruchtbaar van en je krijgt er borsten zo groot als vleeskleurige zeppelins van.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
ja geleuter in de ruimte tis allemaal uitbesteed en big pharma kan vragen wat ie er voor wil
ik heb zin in perzikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatje
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zeppelins zie je niet meer zoveel tegenwoordig.
ook goed, ik ga een warme choco met slagroom maken en met een drupje rumquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatje
Ja Friedrichshafen is de home town van die dingen natuurlijk. Vet museum ook daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingen
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn op Facebook inmiddels aanbeland bij het niveau "I need a man to take financially care of me without asking for sex!"
Dat wordt toch even je vader bellen dan.
Misschien een keer je koekjes weggooien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn op Facebook inmiddels aanbeland bij het niveau "I need a man to take financially care of me without asking for sex!"
Dat wordt toch even je vader bellen dan.
Werkt goed joh. Het giert steeds verder de klauw uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daar
Helpt niks joh, FB is mij server side aan het profilen natuurlijk, net als iedereen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een keer je koekjes weggooien.
Gewoon onvoorspelbaar zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niks joh, FB is mij server side aan het profilen natuurlijk, net als iedereen.
Niet links, niet rechts maar recht door zee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon onvoorspelbaar zijn
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon onvoorspelbaar zijn
klovenzalf en kraamverbandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.
Bedoelde u boerinnenkalender?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts maar recht door zee.
O ja wat is daar eigenlijk mee gebeurdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.
Goed betaalde baan ergens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja wat is daar eigenlijk mee gebeurdWiki eens even aanslingeren.
Die was niet helemaal 100 procent in orde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.
Centjes harken gaat voor het landsbelang he.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed betaalde baan ergens.
Die kijkt ook zo uit zijn ogen maar mensen zijn het verleerd om gezichten te lezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gemeenteraadslid in Den Haag voor Groep de Mos.
Waarvan akte.
Zo te zien valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed betaalde baan ergens.
Once you go...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daar
das een goed betaalde baanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gemeenteraadslid in Den Haag voor Groep de Mos.
Waarvan akte.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Inwonertal Maandelijkse vergoeding t/m 40.000 ¤ 1.240,07 40.001-60.000 ¤ 1.612,85 60.001-100.000 ¤ 1.887,27 100.001-150.000 ¤ 2.142,67 150.001-375.000 ¤ 2.496,14 375.001 en hoger ¤ 3.038,94 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |