het zou mij ook niet verbazen als ik ooit een kankervorm ga krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik rook niet en ik eet geen rauwe vis, toch is het aannemelijk dat ik ooit kanker ga krijgen...
Ik eet wel een appel en een vit c tabletjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed voor je
al de vitamine c en nog wat vezels
En dat zijn dan de gevallen waarbij het vaststaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dacht dat het misschien 20% max was.
wrattenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
de andere 50% heeft ook 1 oorzaak maar die gemene deler is nog niet ontdekt
Dan zie je er ook meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roken en alcohol tegelijkertijd is nog heel wat hoger.
Volgens mij is je kans na vijftien jaar stoppen weer gelijk aan mensen die nooit gerookt hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?
Ligt ook aan je genen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is je kans na vijftien jaar stoppen weer gelijk aan mensen die nooit gerookt hebben.
zijn altijd aanvullende factoren maar die zijn zo lastig te onderzoekenquote:
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
"Kans op kanker toegenomen naar 1 op de 2 Nederlanders"
Joe.
plus we eten veel meer troepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Ja dit, uiteindelijk krijgt zowat iedereen een vorm van ouderdomskanker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed big pharma heeft allang een geneesmiddel voor kanker maar dat levert minder geld op dan de huidige behandelingen
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.quote:
Ik dacht Baudet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nadat de wereld hem al hun geld heeft betaald jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Dat zit toch in je zonnebrandcrème?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
mRNA vaccin is dat![]()
We weten allemaal dat je dat niet moet nemen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zei dan ook “gelijk aan” en niet risicovrijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.
Amenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Je raakt er ook onvruchtbaar van en je krijgt er borsten zo groot als vleeskleurige zeppelins van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit toch in je zonnebrandcrème?
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
hasj coke en pillen dat is wat wij willen1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |