Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen jullie dan ook mee kiezen welke film?
tis geen avocadoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordtquote:
had nog een appeltje dus die schil ik nuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordt
goed voor jequote:
ik heb al 3 liter thee opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twee stuks fruit op vandaag. Voel me helemaal een fitgirl.
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
de wc is gelukkig geen koud hokjequote:
dat telt niet per stukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.
Teringquote:Stoppen met roken is de beste manier om negen soorten kanker te voorkomen. Longkanker, slokdarmkanker en blaaskanker zijn daarvan de meest voorkomende. Gelderblom: "Als we niet meer zouden roken en vapen, zouden we 50 procent minder kankerdiagnoses hebben."
2 kiwi's, een peer, en wat gemengd fruit bij het ontbijtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
kortom 50% van de kankers komt niet door rokenquote:
nee slokdarmkanker kun je ook krijgen van rauwe visquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom 50% van de kankers komt niet door roken
Gelukkig zijn er nog zat andere dingen waar je kanker van kunt krijgen dus.quote:
maar 50% heeft wel 1 oorzaak ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?quote:
Alcohol zal ook wel wat procenten afsnoepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de andere 50% heeft ook 1 oorzaak maar die gemene deler is nog niet ontdektquote:
Nou ik dacht dat dat percentage een stuk hoger lag. Wist niet dat roken de helft van de gevallen veroorzaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het een paar jaar voor dat ongedaan gemaakt is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?
Ik vind het echt veel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat dat percentage een stuk hoger lag. Wist niet dat roken de helft van de gevallen veroorzaakt
Van af en toe rauwe vis of van 50 jaar niets anders dan rauwe vis?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee slokdarmkanker kun je ook krijgen van rauwe vis
(bron: japan)
@bitterbalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van af en toe rauwe vis of van 50 jaar niets anders dan rauwe vis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |