Oh daar zijn er heel veel vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens kijken welke toko dat aanbiedt. Wel een goed idee.
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kiwi's gekocht maar ze zijn nog steeds hard. Wanneer zijn die dingen op hun best?
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij ze doormidden en lepel ze dan uit.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze zacht worden, gewoon op de fruitschaal leggen
Gewoon invriezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?
Ik heb ze bij de appels en mandarijnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.
Dit was niet handig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag nog eieren gekocht voor een appel en een ei.
Harige avocado's.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen jullie dan ook mee kiezen welke film?
tis geen avocadoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordtquote:
had nog een appeltje dus die schil ik nuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordt
goed voor jequote:
ik heb al 3 liter thee opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twee stuks fruit op vandaag. Voel me helemaal een fitgirl.
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twee stuks fruit op vandaag. Voel me helemaal een fitgirl.
de wc is gelukkig geen koud hokjequote:
dat telt niet per stukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |