SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Glibberen heb ik hier nog nooit gehad eigenlijk, koude voeten wel, dus na het douchen zo snel als mogelijk die badkamer uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je zonder niet enorm glibberen en ijsvoeten krijgen?
Nee en alle warmte die verloren gaat, etensluchten die naar boven gaan. Maar m'n broer heeft het trouwens ook thuis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou de woning er niet om geweigerd hebben maar ben wel erg blij dat ik geen trap midden in de woonkamer heb.
Vind het ook echt niet mooi
dat scheelt.. badkamer uit heeft qua koude voeten niet zoveel effect.. vloer is niet echt warm hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glibberen heb ik hier nog nooit gehad eigenlijk, koude voeten wel, dus na het douchen zo snel als mogelijk die badkamer uit
Gewoon stofzuigen, uitkloppen en/of in de wasmachine.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezig
Je kunt toch gewoon stofzuigenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
ja maar dan moet ik dat extra vaak doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon stofzuigen
Dat ook ja, gewoon handdoek op de grond gooien als ik de douche uit komquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
Ik ben idd ook alleen in de badkamer om te douchen. Handdoek op de grond nadat ik mn lichaam droog heb en dan nog even haar wat in model brengen terwijl ik op de handdoek sta, dan op de handdoek schuifelen naar de rand van de badkamer en dan de douche uit naar mn slaapkamer om aan te kleden of te gaan slapen
ik heb een vloer met gaten erinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen gladde vloer in de badkamer maar ik vind het wel wat gezelliger staan.
Daar word ik claustrofobisch vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuuu het voeteneind is niet ingestopt
Mijn badkamer is sowieso te klein om een kleedje in kwijt te kunnen, laat staan dat het er gezellig van wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen gladde vloer in de badkamer maar ik vind het wel wat gezelliger staan.
Zo'n kleedje is heel kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn badkamer is sowieso te klein om een kleedje in kwijt te kunnen, laat staan dat het er gezellig van wordt
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar word ik claustrofobisch van
hink stap sprongquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een vloer met gaten erin
shit is toe aan volledige renovatie..
Kun je nagaan hoe klein mijn badkamer isquote:
Dat hebben babies ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar word ik claustrofobisch van
nee dat ook niet..gelukkig. maar het is echt bedroevend.. maar eens nagevraagd wat het ging kosten en dat ligt voorlopig even niet binnen bereikquote:
Ik wil mijn dekbed helemaal los, maar dan vouw ik het wel dubbel om mijn voeten heenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.
afdrukken op dibond of iets anders vochtbestendigs.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke posters gezien op Etsy die ik wilde inlijsten en in de badkamer wilde ophangen maar dat is niet echt vochtbestendig natuurlijk.
Daar vind ik het wel chillquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppen
lamineren en dan in een lijstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke posters gezien op Etsy die ik wilde inlijsten en in de badkamer wilde ophangen maar dat is niet echt vochtbestendig natuurlijk.
Eens kijken welke toko dat aanbiedt. Wel een goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afdrukken op dibond of iets anders vochtbestendigs.
dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppen
Ik ook. En dan moet je het onderlaken weer opnieuw onder de matras proppen omdat het altijd mee los komtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |