SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
10 jaar na de peak hypequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
Game of Thrones game kán heel tof worden.
Beter laat dan nooitquote:
Ik hou alleen van high fantasyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Ben sowieso wel dol op (high en dark) fantasy
Echt een vette game volgens mij!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Zo na de thee eerst even douchen en aankleden, met de hond wandelen, even snel wat eten naar binnen gooien en dan eindelijk met KCD2 beginnen
Zin in in
Zit nog netjes in het plastic, dus nog brandschoon en vetvrijquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zit nog netjes in het plastic, dus nog brandschoon en vetvrij
Dumbledore aan de jointquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou alleen van high fantasy
[ afbeelding ]
Btje smoken hier en daar
Ooit een pcgame gespeeld waar je gewoon alleen hond of kat kon verzorgen. Voeden, spelen en aaien, maar dat is ook zo'n 20 jaar terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Deze game is ook vet
[ afbeelding ]
En de pet ook
Het gaat weer zo een dag worden![]()
Hoe ik denk dat games van 20 jaar terug waren:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ooit een pcgame gespeeld waar je gewoon alleen hond of kat kon verzorgen. Voeden, spelen en aaien, maar dat is ook zo'n 20 jaar terug.
20 jaar geleden is GTA SA op de pcquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoe ik denk dat games van 20 jaar terug waren:
[ afbeelding ]
Hoe games van 20 jaar terug echt waren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar echt, 2woorden9lettersquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dat sommige mensen teleurgesteld zijn over Civ7.
Maar ik vind het helemaal geweldig, wat een techniek zit daar achter zeg. Als iemand die schaken leuk vindt, kan ik dat heel erg waarderen hoe ze zoiets bedenken op zo'n grote schaal.
Devs hebben al aangegeven dat ze vanaf maart gaan patchen, ze nemen de feedback mee.
Wat vind je van die civ switch die je moet maken? Dat lijkt mij een beetje stom steeds.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dat sommige mensen teleurgesteld zijn over Civ7.
Maar ik vind het helemaal geweldig, wat een techniek zit daar achter zeg. Als iemand die schaken leuk vindt, kan ik dat heel erg waarderen hoe ze zoiets bedenken op zo'n grote schaal.
Devs hebben al aangegeven dat ze vanaf maart gaan patchen, ze nemen de feedback mee.
Als ik lees dat het voorheen een sleur was, is het voor mij denk ik wel fijner dat je met 3 tot 4 uurtjes klaar kan zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vind je van die civ switch die je moet maken? Dat lijkt mij een beetje stom steeds.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Zo na de thee eerst even douchen en aankleden, met de hond wandelen, even snel wat eten naar binnen gooien en dan eindelijk met KCD2 beginnen
Zin in in
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.quote:
Schijnt wel iets makkelijker/minder moeilijk te zijn dan in deel 1.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.
Echt iets waar je lang over doet om te masteren.
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar er zijn nu meer richtingen van waaruit jij en je tegenstander kan aanvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijnt wel iets makkelijker/minder moeilijk te zijn dan in deel 1.
Afstand houden is key. Laat hen maar naar jou komen. Als het er meerdere zijn altijd proberen ze achter elkaar te positioneren zodat je niet geflankt kan worden en archers niet gaan schieten. De NPC ai is echt heel goed in dit spel. R2 ingedrukt houden en bovenhands slaan werkt heel goed, net als in deel 1 *BONK*. Fantastisch combat systeem imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.
Echt iets waar je lang over doet om te masteren.
Ja, ik ben voortdurend in beweging bij meerdere vijanden. Twee met armor is voor mij nu al een uitputtingsslag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Drankster het volgende:
Als het er meerdere zijn altijd proberen ze achter elkaar te positioneren zodat je niet geflankt kan worden en archers niet gaan schieten.
En hoe heerlijk is het als je uiteindelijk wint. Die dopamine kick maakt de Dark Souls games ook zo lekker: eerst frustratie en als het dan uiteindelijk luktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben voortdurend in beweging bij meerdere vijanden. Twee met armor is voor mij nu al een uitputtingsslag.
Klopt niet helemaal, er zijn in KCD2 minder richtingen om aan te vallen (4 ipv 6) en in deel 1 had je ook master strikes. Maar het werkt een stuk logischer/beter nu. Easy to learn, hard to master enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar er zijn nu meer richtingen van waaruit jij en je tegenstander kan aanvallen.
Datzelfde geld dus ook voor het blokken van een aanval. En dan heb je ook nog de masterstrike die heel moeilijk toe te passen is. Die moet ik zelfs nog unlocken. Dat was er allemaal niet in deel 1
Ah. Dan zou de combat in deel 1 voor mij te gecompliceerd zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, er zijn in KCD2 minder richtingen om aan te vallen (4 ipv 6) en in deel 1 had je ook master strikes. Maar het werkt een stuk logischer/beter nu. Easy to learn, hard to master enzo
Gratis apology gamesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Kan ik mijn geld inzetten op een psn hack?
quote:
Ja daarom wil ik dus nog niet digital only.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Drankster het volgende:
Het was even billenknijpen vanmorgen: de PS5 van m’n vriendin is de primaire PS5 van mijn PSN account zodat we beide mijn digitale gekochte spellen kunnen spelen. Gelukkig werkt licenties ophalen wel dus we konden beide gewoon KCD2 spelen op onze eigen PS5.
Disc-versie schijnt hetzelfde issue te hebben, echt belachelijk. Hij moet de DLC kennelijk ophalen wat niet lukt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik dus nog niet digital only.
Zie mijn post hierboven, licenties ophalen via instellingen werkt wel. Alleen multiplayer werkt niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Pffff nu net met deze storing vraagt hij om de licensies te verifieren wat dus via PSN moet.
Ik kan dus werkelijk niks, niet eens offline gamen.
Nietquote:
Zijn er geen waypointsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Peejtur het volgende:
Ik kom aan het begin al niet verder als je net uit het water komt op de vlucht en je dan die kwal moet gaan zoeken. Wat doe ik verkeerd....
Met KCD2 btw.
Dan doe ik zeker iets fout want zodra ik de playstation dat laat doen krijg ik de melding dat PSN vereist is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, licenties ophalen via instellingen werkt wel. Alleen multiplayer werkt niet.
Ik heb de disc versie en kon die gewoon probleem opstarten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Disc-versie schijnt hetzelfde issue te hebben, echt belachelijk. Hij moet de DLC kennelijk ophalen wat niet lukt.
24 dagen GENOTquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
18 uur mensen kinderen
Bij ons zijn ze al woest met 5 minuten downtime
24 dagenquote:
Holy shit lolquote:
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Holy shit lol
Maar was online toen al echt booming of was het iets wat nog wat in de kinderschoenen stond?
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Ninja Gaiden 2 genot.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja was xbox 360 tijd he. Toen wel aardig online halo gespeeld deel 2 en 3 volgens mij.
Welke?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met PS3 begon online pas echt. PS2 had alleen zon module voor handvol games.
Net Sniper Elite Uitgespeeld
Yup.. 5 weiger ik te spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke?
Resistance?
Die heb ik gisteravond uitgespeeld.
krijgen we dat echt?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
Van ome Sony 5 dagen gratis PSN voor allen!
Bekijk deze YouTube-video
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/quote:
quote:Network services have fully recovered from an operational issue. We apologize for the inconvenience and thank the community for their patience. All PlayStation Plus members will automatically receive an additional 5 days of service.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
POLLquote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://comicbook.com/gam(...)lus-free-psn-outage/
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
5 Dagen voor nog geen 24 uur down time is meer dan prima.
Helemaal als je gewoon een singleplayer game gespeeld hebt zonder always online requirement.
Toch meer dan prima.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Op twitter zijn ze er niet tevreden mee![]()
Hier wel lijkt het
Zijn ze op Twitter überhaupt ergens tevreden over? 😂quote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Ik was gisteren terug in de Middeleeuwen, toen hadden ze nog geen internetquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ratchet & clank gespeeld, zou het niet eens door gehad hebben zonder de media.
Als ze dat flikken rij ik hoogstpersoonlijk naar Moskou en Pyongyang om die mafklappers door het bushokje raam te tiefenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Dan gaan we gewoon gta stijl russen knallenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch meer dan prima.
Ondertussen zijn de Noord Koreanen en Russen aan het plannen hoe ze tijdens GTA6 release dit voor 2 weken gaan platleggen.
Dat heeft meer impact (en goedkoper) dan een raket op Europa afschieten.
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.quote:
kan je hem niet cancelen daarvoor op enige manier?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op zich een mooie compensatie van het erg sympathieke Sony.
Maar omdat PS+ abo kortingen (met black friday, days of play, etc.) niet meer gelden voor bestaande leden kan je nu wel genaaid zijn als je door die +5 dagen net het black friday / days of play window mist (lol).
Ik wilde op mn portal spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier wel lijkt het
Oh ja dat is wel matig als dat niet werktquote:
Ik weet niet of streamen van ps5 wel werkte maar ik was bezig met een stream game via premiumquote:Op zondag 9 februari 2025 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Op zondag 9 februari 2025 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wilde op mn portal spelen
Oh ja dat is wel matig als dat niet werkt
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen benquote:Door Yi-Long (6279 reacties) op 09-02-2025 18:18( Quote | Report | PM )
Wanneer komt de aangekondigde DLC uit?
Game lijkt me tof maar ik wacht wel op een complete edition …
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Black Myth wukongquote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Mwa, ik vond t nog steeds wel leuker dan menig ander spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop met GOW Ragnarok (ik zal t geen 2 noemen) tegen het probleem aan van het "ik heb al het volgende spel in de la liggen" fenomeen. Dan wil ik t nieuwe spel gaan spelen en merk ik dat ik begin met afraffelen. Zonde eigenlijk.
Probeer nog wel de uithoeken van de wereld te verkennen, maar al die "verzamel alle 10 gedichten" en "clear all rifts" kunnen me gestolen worden Iets wat ik de vorige keer wel allemaal gedaan heb.
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijk
quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
In kcd2 kan je ook je zwaard kruisen met een andere man Ang3l, is dat niets voor jou
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
Ik moet nog altijd de dlc van eerste spelen. Al wil ik de game nog wel een keer opnieuw doen en dan dlc meespelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance inquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?
2019 wil z'n grap terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?
Zit er in als je er zelf voor kiest ja. Is niet dat je het moet doen of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance in
Maar in 2025 nog steeds relevant, want hoewel aangeschaft, nog steeds niet gespeeldquote:
Hallo, ik moet ook verplicht naar tieten en biologisch gedreven stelletjes kijken!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit er in als je er zelf voor kiest ja. Is niet dat je het moet doen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Leuk als je tijd over hebt inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.
Het is echt voor de completionists, en dat heb ik gelukkig opgegeven
Spiderman bv vond ik vet om door te spelen of the last of us.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld qua verhaal heb ik doorgaans ook geen zin meer om andere dingen te doen die nog open staan.
Tenzij ik zie dat ik nog maar een paar trophies verwijderd ben van de Platinum.
Dan wil ik er nog wel een paar uurtjes in steken, mits het geen grindfestijn is.
Same. Daarom stel ik t uitspelen ook vaak ff uit, wetende dat ik zodra dat gebeurd is ik ook echt geen zin meer heb. Beetje als klaarkomenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld qua verhaal heb ik doorgaans ook geen zin meer om andere dingen te doen die nog open staan.
Post-nut uitspeel clarityquote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Daarom stel ik t uitspelen ook vaak ff uit, wetende dat ik zodra dat gebeurd is ik ook echt geen zin meer heb. Beetje als klaarkomen"En nou opzouten!!"
The Completionist zelf is ook opgegevenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.
Het is echt voor de completionists, en dat heb ik gelukkig opgegeven
Hey Ronzz!quote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Ronzz het volgende:
Vandaag mijn Samsung 990 Pro 4TB SSD (M.2) ingebouwd. De games zijn inmiddels overgezet en ben benieuwd of ik nog verschil merk met het laden van PS4 games.
Wellicht is de 4TB zelfs sneller dan mijn ‘consoleopslag’. Zouden jullie die data ook overzetten naar de 990 Pro of juist niet?
ga je sowieso merken, moet je voor de leuke bloodborne eens checken, die loadtimes zijn echt een kwart ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Ronzz het volgende:
Vandaag mijn Samsung 990 Pro 4TB SSD (M.2) ingebouwd. De games zijn inmiddels overgezet en ben benieuwd of ik nog verschil merk met het laden van PS4 games.
Wellicht is de 4TB zelfs sneller dan mijn ‘consoleopslag’. Zouden jullie die data ook overzetten naar de 990 Pro of juist niet?
Tot over een jaar ofzoquote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Friday12 het volgende:
Voor kerst The Witcher 3 (PS5) gekregen. Nu begonnen
Lekker, veel quickfinger potions brewen.quote:Op maandag 10 februari 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn eerste medium lock gepickt
Als ze niet zien dat je steelt ben je voor hen nog steeds de good guy.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil in principe mijn eerste playthrough een good guy spelen, dus gewone mensen niet beroven en niet stelen en zo, en dan is aan geld komen nog best lastig.
Vrijwel elke trader verkoopt die dingen gewoon hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren een vers graf gevonden, maar had geen spade, dus een uur lang dat hele dorpje plus omgeving afgespeurd en eindelijk gevonden
46 uur hier, net de bruiloft gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Zit er nu al 40 uur inWat een spel
Er zitten zulke toffe questlines in. Waar je keuzes er echt toe doen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:58 schreef Drankster het volgende:
46 uur hier, net de bruiloft gehad.
Ik denk dat ik ze allemaal gedaan heb iig. De game geeft quest tipster markers als je een dorp betreed en die heb ik allemaal gedaan. Heb nu alleen nog wat POI tipsters maar die zeggen dat er wat graven gevonden zijn die ik allang geroofd heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]zo dan
Dan heb je aardig wat side quest gedaan
De main quest waar je nu zo komt is echt heel erg tof!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze allemaal gedaan heb iig. De game geeft quest tipster markers als je een dorp betreed en die heb ik allemaal gedaan. Heb nu alleen nog wat POI tipsters maar die zeggen dat er wat graven gevonden zijn die ik allang geroofd heb.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De main quest waar je nu zo komt is echt heel erg tof!
SPOILER: Quest na de bruiloftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel, smerige oplichter dat het is.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
The Completionist zelf is ook opgegeven![]()
Maar dat is weer een andere discussie
Gelden uit charity streams in eigen zak gestoken. Karl Jobst heeft er een goede video over.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Wie/wat is hij dan en wat heeft ie geflikt?
Dan ben je idd wel af jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelden uit charity streams in eigen zak gestoken. Karl Jobst heeft er een goede video over.
Legacy of Kain is dan ook wel een legendarische franchise.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
13 juni
(Voor degene die geen genoeg krijgen van remasters)
Vette coverartquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
13 juni
(Voor degene die geen genoeg krijgen van remasters)
Edit: Blijkbaar al verschenen. Dan krijgt Amazon m pas in juni? Was misschien digital only
quote:
Wel het juiste bed opgezocht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Tot zover mijn Good Guy run
Zag dat ik vlakbij dat kruidenvrouwke uit het begin was, dus even langs gegaan, nieuwe sidequest gekregen en zo.
En omdat ik 50 procent health had dacht ik daar wel te kunnen slapen.
Dat is dus een crime blijkbaar![]()
In het pikkedonker weggevlucht omdat ze de guards riep.
Snel fast travel naar het dichtstbijzijnde dorpje, kreeg daar de melding dat de guards naar mij op zoek zijn![]()
Maar op de vlucht wel een mandje gevonden met 21x Belladonna en 21x Herb Paris.
komt vanzelf wel op PSquote:
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel het juiste bed opgezocht?
I am the lawquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Friday12 het volgende:
We hebben nu Terminator en Robocop games gehad. Nu is het tijd voor een Judge Dredd
Ja ook al gehad. Net zoals in het nomadenkamp. Pittig maar goed spel!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalk) en in dat bed slaapt, dacht ik dat dat wel kon.
Niet dus.
Maar tegelijkertijd, was dat niet gebeurd dan had ik op mijn vlucht ook niet dat maandje met een hoop Belladonna gevondenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:26 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja ook al gehad. Net zoals in het nomadenkamp. Pittig maar goed spel!
God of Walking Sim.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
11 Uur Nederlandse tijd toch?
Bloodborne Remake en Bloodborne 2 incoming
En Halflife 3
Nordic Walking 😱quote:
Niet Berendien uut Wisp?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, omdat je in de proloog opgelapt wordt door dat kruidenvrouwtje (Klazien uit Zalk) en in dat bed slaapt, dacht ik dat dat wel kon.
Niet dus.
Das een vuile oplichtsterquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Berendien uut Wisp?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond de state of play toch? Bloodborne ps5 patch incoming
Dat lijkt wel zo'n Oost-Duitse kogelstootster uit de jaren tachtigquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet Berendien uut Wisp?
[ afbeelding ]
Het is Wim de Biequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo'n Oost-Duitse kogelstootster uit de jaren tachtig
Yakuza Kiwami 3.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond de state of play toch? Bloodborne ps5 patch incoming
Ik had vroeger echt helemaal niks met Van Kooten en De Biequote:Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is Wim de Bie
Van Van Kooten en de Bie, die een persiflage hadden op Klazien uut Zalk.
Berendien uut Wisp en Rosalie uut Drost.
Ik ook niet echt, maar zodra iemand Klazien noemt denk ik aan Berendien!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt helemaal niks met Van Kooten en De Bie
Vandaar dat ik het niet ken.
Tijd voor een kruidenbitchfightquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar zodra iemand Klazien noemt denk ik aan Berendien!
Discord? Wasdaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yakuza Kiwami 3.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
take my fucking money
Come to the darksidequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Dat gaat ook nog wel even door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Het is voor mij nog te vroeg om te oordelen, maar KCD2 zou The Witcher 3 wel eens van de troon kunnen stoten van mijn persoonlijke favoriete game aller tijden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog wel even door.
56 uur op de teller en ik ben vanavond in het tweede gebied aangekomen. De grote stad Kuttenberg is nog een stip op de horizon.
40 minuten zou die zijn dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
gerapporteerd... mh is geen meukquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
Van Digimon vraag ik me af of ik de cartoon vroeger had afgekeken of niet. En ik weet het niet meerquote:
Die zijn tofquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Friday12 het volgende:
Oh van deze serie wilde ik eig de games spelen. The Dark Pictures Anthology
Deed mij denken aan Abe's Odyssey.quote:
Alleen Bloodborne Remake/Bloodborne 2 kan de show nog redden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals dit.. waar de fuck zit ik naar te kijekn man
Misschien nog een leuke uitsmijter straks, maar ziet er naar uit dat mijn PS5 op zijn minst de komende 6 maanden verder gaat met stof happen.quote:
Ik ben meestal niet van zulke games maar dit zag er zo waar grappig uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Abe's Odyssey.
In de gaten houden dus.
Nu met Kingdom Come Deliverance 2 niet, maar er komen de komende maanden eenhele zooi toffe games naar Game Pass.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien nog een leuke uitsmijter straks, maar ziet er naar uit dat mijn PS5 op zijn minst de komende 6 maanden verder gaat met stof happen.
Oh ik dacht dat je een nieuwe wilde hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit is 5. Onimusha 1, 2, 3 en 4 waren allemaal PS2.
Jaaa ook maar daarvan wisten we al dat die kwam.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een nieuwe wilde hebben
Geen idee joh ik ken deze franchise nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaaa ook maar daarvan wisten we al dat die kwam.
Daarom wachten op de complete editionquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn GOTY van vorig jaar maar ik ga geen 10 euro betalen voor wat skins zoals de NieR DLC
Yi-Long, jij hier😱quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daarom wachten op de complete edition
PC releasequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Neh game is te goed om te laten liggen en het zijn allemaal domme fan service skinsquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Let's hopequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als dit goed verkoopt en na de flop is er mischien een kans
Zag er tof uit jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
men of culturequote:
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indrukquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indruk
zag weer een zoveelste Souls achtige type game
Zzzzzz
Wanneer maken ze een x wat nieuws
Heb echt 0 games gezien deze SOP die interessant leken qua hey iets nieuwsquote:
Ik heb 300 games in mijn bibliotheek, maar geen spel waarbij ik ook maar drie tientjes uit aan ga geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |