SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
10 jaar na de peak hypequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
Game of Thrones game kán heel tof worden.
Beter laat dan nooitquote:
Ik hou alleen van high fantasyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Ben sowieso wel dol op (high en dark) fantasy
Echt een vette game volgens mij!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Zo na de thee eerst even douchen en aankleden, met de hond wandelen, even snel wat eten naar binnen gooien en dan eindelijk met KCD2 beginnen
Zin in in
Zit nog netjes in het plastic, dus nog brandschoon en vetvrijquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zit nog netjes in het plastic, dus nog brandschoon en vetvrij
Dumbledore aan de jointquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou alleen van high fantasy
[ afbeelding ]
Btje smoken hier en daar
Ooit een pcgame gespeeld waar je gewoon alleen hond of kat kon verzorgen. Voeden, spelen en aaien, maar dat is ook zo'n 20 jaar terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Deze game is ook vet
[ afbeelding ]
En de pet ook
Het gaat weer zo een dag worden![]()
Hoe ik denk dat games van 20 jaar terug waren:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ooit een pcgame gespeeld waar je gewoon alleen hond of kat kon verzorgen. Voeden, spelen en aaien, maar dat is ook zo'n 20 jaar terug.
20 jaar geleden is GTA SA op de pcquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoe ik denk dat games van 20 jaar terug waren:
[ afbeelding ]
Hoe games van 20 jaar terug echt waren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar echt, 2woorden9lettersquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dat sommige mensen teleurgesteld zijn over Civ7.
Maar ik vind het helemaal geweldig, wat een techniek zit daar achter zeg. Als iemand die schaken leuk vindt, kan ik dat heel erg waarderen hoe ze zoiets bedenken op zo'n grote schaal.
Devs hebben al aangegeven dat ze vanaf maart gaan patchen, ze nemen de feedback mee.
Wat vind je van die civ switch die je moet maken? Dat lijkt mij een beetje stom steeds.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dat sommige mensen teleurgesteld zijn over Civ7.
Maar ik vind het helemaal geweldig, wat een techniek zit daar achter zeg. Als iemand die schaken leuk vindt, kan ik dat heel erg waarderen hoe ze zoiets bedenken op zo'n grote schaal.
Devs hebben al aangegeven dat ze vanaf maart gaan patchen, ze nemen de feedback mee.
Als ik lees dat het voorheen een sleur was, is het voor mij denk ik wel fijner dat je met 3 tot 4 uurtjes klaar kan zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat vind je van die civ switch die je moet maken? Dat lijkt mij een beetje stom steeds.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Zo na de thee eerst even douchen en aankleden, met de hond wandelen, even snel wat eten naar binnen gooien en dan eindelijk met KCD2 beginnen
Zin in in
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.quote:
Schijnt wel iets makkelijker/minder moeilijk te zijn dan in deel 1.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.
Echt iets waar je lang over doet om te masteren.
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar er zijn nu meer richtingen van waaruit jij en je tegenstander kan aanvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schijnt wel iets makkelijker/minder moeilijk te zijn dan in deel 1.
Afstand houden is key. Laat hen maar naar jou komen. Als het er meerdere zijn altijd proberen ze achter elkaar te positioneren zodat je niet geflankt kan worden en archers niet gaan schieten. De NPC ai is echt heel goed in dit spel. R2 ingedrukt houden en bovenhands slaan werkt heel goed, net als in deel 1 *BONK*. Fantastisch combat systeem imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het vechten zit heel complex in elkaar. Er is van alles waar je rekening mee moet houden. Gevechten duren soms heel lang waarin je geconcentreerd moet blijven.
Echt iets waar je lang over doet om te masteren.
Ja, ik ben voortdurend in beweging bij meerdere vijanden. Twee met armor is voor mij nu al een uitputtingsslag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Drankster het volgende:
Als het er meerdere zijn altijd proberen ze achter elkaar te positioneren zodat je niet geflankt kan worden en archers niet gaan schieten.
En hoe heerlijk is het als je uiteindelijk wint. Die dopamine kick maakt de Dark Souls games ook zo lekker: eerst frustratie en als het dan uiteindelijk luktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben voortdurend in beweging bij meerdere vijanden. Twee met armor is voor mij nu al een uitputtingsslag.
Klopt niet helemaal, er zijn in KCD2 minder richtingen om aan te vallen (4 ipv 6) en in deel 1 had je ook master strikes. Maar het werkt een stuk logischer/beter nu. Easy to learn, hard to master enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar er zijn nu meer richtingen van waaruit jij en je tegenstander kan aanvallen.
Datzelfde geld dus ook voor het blokken van een aanval. En dan heb je ook nog de masterstrike die heel moeilijk toe te passen is. Die moet ik zelfs nog unlocken. Dat was er allemaal niet in deel 1
Ah. Dan zou de combat in deel 1 voor mij te gecompliceerd zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, er zijn in KCD2 minder richtingen om aan te vallen (4 ipv 6) en in deel 1 had je ook master strikes. Maar het werkt een stuk logischer/beter nu. Easy to learn, hard to master enzo
Gratis apology gamesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Kan ik mijn geld inzetten op een psn hack?
quote:
Ja daarom wil ik dus nog niet digital only.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:22 schreef Drankster het volgende:
Het was even billenknijpen vanmorgen: de PS5 van m’n vriendin is de primaire PS5 van mijn PSN account zodat we beide mijn digitale gekochte spellen kunnen spelen. Gelukkig werkt licenties ophalen wel dus we konden beide gewoon KCD2 spelen op onze eigen PS5.
Disc-versie schijnt hetzelfde issue te hebben, echt belachelijk. Hij moet de DLC kennelijk ophalen wat niet lukt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik dus nog niet digital only.
Zie mijn post hierboven, licenties ophalen via instellingen werkt wel. Alleen multiplayer werkt niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Pffff nu net met deze storing vraagt hij om de licensies te verifieren wat dus via PSN moet.
Ik kan dus werkelijk niks, niet eens offline gamen.
Nietquote:
noooit meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |