https://psprices.com/region-nl/games/?q=kingdom+come&platform=PS5quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld via de browser,
Kreeg ik deze mail
[..]
Dat laatste gaan we maar niet doen, zal wel iets mis zijn idd.
Ik heb 70 betaald voor de gold edition met extra's en alle dlc. Oh, en fysiek uiteraardquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:07 schreef Droopie het volgende:
Ik krijg KD2 niet gekocht online voor 70 euro
Zie alleen de versie van 90 euro, heb hem nu besteld en betaald via de site van PSN.
Krijg ik een error en een mail dat ik mijn geld teruggestort krijg.
Was 70 euro de pre order prijs ofzo.?
En, inmiddels gelukt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie de normale versie bij mij niet beschikbaar.
Morgen nieuwe poging
protip, de game na het uitspelen gewoon opnieuw beginnen, er zitten 10 verhaallijnen in ofzo (ipv uitspelen = klaar)quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel nu Nier Replicant. Waar ik de eerste op PS3 simpelweg niet begreep speelt het nu heerlijk weg. Denk dat er veel QOL updates in zitten. Vooral qua quest guidance waarschijnlijk.
Of ik ben beter geworden. Maar dat zal wel niet
I know, heb Automata ook 100% uitgespeeldquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
protip, de game na het uitspelen gewoon opnieuw beginnen, er zitten 10 verhaallijnen in ofzo (ipv uitspelen = klaar)
... de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, heb Automata ook 100% uitgespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |