Ik denk dat ik ze allemaal gedaan heb iig. De game geeft quest tipster markers als je een dorp betreed en die heb ik allemaal gedaan. Heb nu alleen nog wat POI tipsters maar die zeggen dat er wat graven gevonden zijn die ik allang geroofd heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]zo dan
Dan heb je aardig wat side quest gedaan
De main quest waar je nu zo komt is echt heel erg tof!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze allemaal gedaan heb iig. De game geeft quest tipster markers als je een dorp betreed en die heb ik allemaal gedaan. Heb nu alleen nog wat POI tipsters maar die zeggen dat er wat graven gevonden zijn die ik allang geroofd heb.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De main quest waar je nu zo komt is echt heel erg tof!
SPOILER: Quest na de bruiloftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel, smerige oplichter dat het is.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
The Completionist zelf is ook opgegeven![]()
Maar dat is weer een andere discussie
Gelden uit charity streams in eigen zak gestoken. Karl Jobst heeft er een goede video over.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Wie/wat is hij dan en wat heeft ie geflikt?
Dan ben je idd wel af jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelden uit charity streams in eigen zak gestoken. Karl Jobst heeft er een goede video over.
Legacy of Kain is dan ook wel een legendarische franchise.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
13 juni
(Voor degene die geen genoeg krijgen van remasters)
Vette coverartquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
13 juni
(Voor degene die geen genoeg krijgen van remasters)
Edit: Blijkbaar al verschenen. Dan krijgt Amazon m pas in juni? Was misschien digital only
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |