Discord? Wasdaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yakuza Kiwami 3.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
take my fucking money
Come to the darksidequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
SOP dag en FOK! is mokertraag
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Toch maar de discord joinen dan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Dat gaat ook nog wel even door.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
Er wordt wel heel veel en erg lang gepraat in KD2.
T irriteert mij.
Verder wel heel mooi gemaakt.
Het is voor mij nog te vroeg om te oordelen, maar KCD2 zou The Witcher 3 wel eens van de troon kunnen stoten van mijn persoonlijke favoriete game aller tijden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog wel even door.
56 uur op de teller en ik ben vanavond in het tweede gebied aangekomen. De grote stad Kuttenberg is nog een stip op de horizon.
40 minuten zou die zijn dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
gerapporteerd... mh is geen meukquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Meuk tot nu toe.
Tot hoe laat duurt het?
Van Digimon vraag ik me af of ik de cartoon vroeger had afgekeken of niet. En ik weet het niet meerquote:
Die zijn tofquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Friday12 het volgende:
Oh van deze serie wilde ik eig de games spelen. The Dark Pictures Anthology
Deed mij denken aan Abe's Odyssey.quote:
Alleen Bloodborne Remake/Bloodborne 2 kan de show nog redden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals dit.. waar de fuck zit ik naar te kijekn man
Misschien nog een leuke uitsmijter straks, maar ziet er naar uit dat mijn PS5 op zijn minst de komende 6 maanden verder gaat met stof happen.quote:
Ik ben meestal niet van zulke games maar dit zag er zo waar grappig uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Abe's Odyssey.
In de gaten houden dus.
Nu met Kingdom Come Deliverance 2 niet, maar er komen de komende maanden eenhele zooi toffe games naar Game Pass.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien nog een leuke uitsmijter straks, maar ziet er naar uit dat mijn PS5 op zijn minst de komende 6 maanden verder gaat met stof happen.
Oh ik dacht dat je een nieuwe wilde hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit is 5. Onimusha 1, 2, 3 en 4 waren allemaal PS2.
Jaaa ook maar daarvan wisten we al dat die kwam.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een nieuwe wilde hebben
Geen idee joh ik ken deze franchise nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaaa ook maar daarvan wisten we al dat die kwam.
Daarom wachten op de complete editionquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn GOTY van vorig jaar maar ik ga geen 10 euro betalen voor wat skins zoals de NieR DLC
Yi-Long, jij hier😱quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daarom wachten op de complete edition
PC releasequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Neh game is te goed om te laten liggen en het zijn allemaal domme fan service skinsquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Let's hopequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als dit goed verkoopt en na de flop is er mischien een kans
Zag er tof uit jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
men of culturequote:
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indrukquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indruk
zag weer een zoveelste Souls achtige type game
Zzzzzz
Wanneer maken ze een x wat nieuws
Heb echt 0 games gezien deze SOP die interessant leken qua hey iets nieuwsquote:
Ik heb 300 games in mijn bibliotheek, maar geen spel waarbij ik ook maar drie tientjes uit aan ga geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |