Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen benquote:Door Yi-Long (6279 reacties) op 09-02-2025 18:18( Quote | Report | PM )
Wanneer komt de aangekondigde DLC uit?
Game lijkt me tof maar ik wacht wel op een complete edition …
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Black Myth wukongquote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nou daarom dus waarschijnlijk, en autisten kunnen er niet tegen om dingen te missen.
Welk spel?
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit,. Vaak speel ik DLC niet eens omdat het of vet laat pas uit komt of ik helemaal uit het verhaal/game in het algemeen ben
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Mwa, ik vond t nog steeds wel leuker dan menig ander spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend. Zelden een game zo snel verwijderd na het zien van de aftiteling.
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop met GOW Ragnarok (ik zal t geen 2 noemen) tegen het probleem aan van het "ik heb al het volgende spel in de la liggen" fenomeen. Dan wil ik t nieuwe spel gaan spelen en merk ik dat ik begin met afraffelen. Zonde eigenlijk.
Probeer nog wel de uithoeken van de wereld te verkennen, maar al die "verzamel alle 10 gedichten" en "clear all rifts" kunnen me gestolen worden Iets wat ik de vorige keer wel allemaal gedaan heb.
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat soort missies vind ik nooit leuk eigenlijk
quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
In kcd2 kan je ook je zwaard kruisen met een andere man Ang3l, is dat niets voor jou
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik weet wel een goed spel met goede DLC.
Ik moet nog altijd de dlc van eerste spelen. Al wil ik de game nog wel een keer opnieuw doen en dan dlc meespelen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Zowil ik bv die van Horizon nog doen, de DLC van de 2e game.
Maar t is inmiddels ZO lang geleden
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance inquote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hebben we t dan over dolkjes of echt flinke greatswords?
2019 wil z'n grap terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar..... welke dan?
Zit er in als je er zelf voor kiest ja. Is niet dat je het moet doen of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet maar er zit een heuse gay romance in
Maar in 2025 nog steeds relevant, want hoewel aangeschaft, nog steeds niet gespeeldquote:
Hallo, ik moet ook verplicht naar tieten en biologisch gedreven stelletjes kijken!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit er in als je er zelf voor kiest ja. Is niet dat je het moet doen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Leuk als je tijd over hebt inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Het voegt geen lore toe, alleen waarschijnlijk een stuk harnas of zo.
Het is echt voor de completionists, en dat heb ik gelukkig opgegeven
Spiderman bv vond ik vet om door te spelen of the last of us.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld qua verhaal heb ik doorgaans ook geen zin meer om andere dingen te doen die nog open staan.
Tenzij ik zie dat ik nog maar een paar trophies verwijderd ben van de Platinum.
Dan wil ik er nog wel een paar uurtjes in steken, mits het geen grindfestijn is.
Same. Daarom stel ik t uitspelen ook vaak ff uit, wetende dat ik zodra dat gebeurd is ik ook echt geen zin meer heb. Beetje als klaarkomenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld qua verhaal heb ik doorgaans ook geen zin meer om andere dingen te doen die nog open staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |