quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Die zijn toch niet te verstaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Ah ik dacht al dat er iets mis was met mijn tvquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha, lijkt wel Zweeds ofzo. Versta echt geen kloten van die gastquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
David & David vragen zich af of Matteus zijn GC zou ingezet hebben in de DBK (Matteus kan iemand redden, dus zou het in principe kunnen inzetten voor Jeff).
David & David beredeneren: we zullen het wel te weten komen als Sharice ook naar de DBK moet gaan. (Immers, Sharice kan een GC ongedaan maken - als er geen GC ingezet is, zal ze niet geroepen worden)
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind ze zowiezo totaal oninterrressantquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn toch niet te verstaan?
dit jaar zou alles anders wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Zou dat winkeltje dit seizoen weer terug komen... dat vond ik ook wel hilarisch...de ruzies die daardoor ontstonden heerlijk..
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!
Nou lekker dan... fantastisch concept, hoe saai wil je het hebben...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dit jaar zou alles anders worden
en het hele concept van dat winkeltje is overgenomen door de beslissingen die de DM dit jaar mogen doen over het week menu .
Ik heb echt een heleboel vriendinnen naar niemand van hen is onderling zo klefferig als deze twee samen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje die vrouwen kunnen ook niet van elkaar afblijven, ik zou helemaal gek worden van kleffe gedoe...
Ze kopen nu eigenlijk hun eten al hequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Zou dat winkeltje dit seizoen weer terug komen... dat vond ik ook wel hilarisch...de ruzies die daardoor ontstonden heerlijk..
take it or leave itquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker dan... fantastisch concept, hoe saai wil je het hebben...
David S hangt in de stoelquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
David & David zullen nu gespitst zijn![]()
Maar zou dan Mattheus niet eerder naar de DBK moeten komen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Daar gaat Sharice naar de DBK! Om te horen of ze al dan niet haar GC mag/kan inzetten
Ik krijg er echt de kriebels van... de hele ochtend en hele dagen dat gefriemel.. ik vind af en toe een friemeltje wel lekker maar kan ook te gek hé..quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb echt een heleboel vriendinnen naar niemand van hen is onderling zo klefferig als deze twee samen.
Hij is net geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar zou dan Mattheus niet eerder naar de DBK moeten komen?
Maar dan mag er nog steeds wat van gevonden worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
take it or leave it
dit is BB 2025 en het is nog steeds BB die de regels bepaalt.
ja hoor, is zelfs een apart plekje voor om hier over te klagen of te mopperenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar dan mag er nog steeds wat van gevonden worden.
Ligt in bed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa al hele tijd niet meer op de stteams.
Ligt in bed met hoofdpijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa al hele tijd niet meer op de stteams.
Ach zo! Wel moeilijk hoor al die aparte hoekjes enzo. Je weet niet meer of je hier unberhaubt nog wel een mening kan geven. Ik zie zoveel mensen op de vingers getikt worden door al die verschillende mods hier!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, is zelfs een apart plekje voor om hier over te klagen of te mopperen
Gelukkig hoef je niet naar pseudomodden te luisterenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach zo! Wel moeilijk hoor al die aparte hoekjes enzo. Je weet niet meer of je hier unberhaubt nog wel een mening kan geven. Ik zie zoveel mensen op de vingers getikt worden door al die verschillende mods hier!
Nou dat doet BB ook zo goed, het is gewoon een softy...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
take it or leave it
dit is BB 2025 en het is nog steeds BB die de regels bepaalt.
Ja dat is zo maar ik wil gewoon dat winkeltje terug...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kopen nu eigenlijk hun eten al he
Pfew gelukkig 🙂quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet naar pseudomodden te luisteren
Ohjeequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Zou hij die gebruiken?"
David D.: "Ja, waarom moet ie anders naar dat ding komen"
Axel: "Ja als dat zo is jongen, dan is alles weer verpest"
David D.: "Sharice heeft ook nog iets he?"
Axel: "Ja, die gaat dat niet hoor denk ik, die gaat ze echt gebruiken om zichzelf een keer te redden"
David S.: <geen idee>
Axel: "Het klopt niet, zou Mattie hem echt in zetten om hem te redden denk je?"
Ze weten het niet, het zou kunnen
Axel: "Ja dat zou klote zijn"
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Tascha071 het volgende:
Matt liet gamecanger zien? Niet gebruikt dus? Hierom zc
Oh, ben benieuwd waar haar loyaliteit ligt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
Milena mag niet tegen Sharice zeggen welke GC Mattie heeft gekocht
Dat heb ik nu voornamelijk bij Elsaquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd waar haar loyaliteit ligt.
Of Elsa die is er al vanaf het beginquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik gun Axel z’n kast wel, die moet steeds in die te korte broekjes lopen..geen gezicht
er werd gezegd dat ze met migraine op bed lag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is niet meer op beeld geweest na het nomineren , dat belooft weinig goeds
Klopt, maar een houdbaarheidsdatum is niet genoemd. Hier kunnen ze een behoorlijk eindje mee sturen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:01 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
het zal me verder ook niet verbazen als BB in de aankomende week/en ineens meedeelt dat de gekochte GC niet meer inzetbaar zijn en ingeleverd moeten worden.. er is volgens mij al gezegd dat ze (mogelijk) niet oneindig geldig zijn
Ja direct na het nomineren , ik weet het niet.. Ze hadden het er net ook overquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
er werd gezegd dat ze met migraine op bed lag.
ik vind het ook opvallend hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja direct na het nomineren , ik weet het niet.. Ze hadden het er net ook over
Eens, vond het ook wel wat ‘verdacht’quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja direct na het nomineren , ik weet het niet.. Ze hadden het er net ook over
Denk het eerlijk gezegd niet. Hij vertelde eerder tegen Keanu en Jeffrey dat ie had gehoord dat mensen hem er volgende week op wilde zetten. Als ie slim is bewaard ie hem voor zichzelf (en indirect ook voor ons, mocht Jeffrey erop staanquote:
Elsa heeft vaker hoofdpijn daar als er iets negatiefs bij haar is overkomen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook opvallend hoor
het zou kunnen, migraine is gewoon naar en kan lang duren en dan moet je gewoon in het donker gaan liggen
maar het zou ook kunnen dat ze helemaal beroerd is geworden over het nomineren en hoe ze heeft "moeten" nomineren.
hij voelt zich in de steek gelaten geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff fluistert met Jolien
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
(13.02 stream 1)
[ afbeelding ]
Jane vanmorgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet. Hij vertelde eerder tegen Keanu en Jeffrey dat ie had gehoord dat mensen hem er volgende week op wilde zetten. Als ie slim is bewaard ie hem voor zichzelf (en indirect ook voor ons, mocht Jeffrey erop staan)
edit: Wie heeft dat eigenlijk tegen Mattheus verteld? Als het iemand is die per se Jeff eruit wil hebben speelt ie het spel slim!
Ze straalt het helemaal uit. Lijkt me stug dat Milena dat niet voelt of ze vind het wel safe zo. Je kan maar een heleboel medestanders hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef Kruimeltje77 het volgende:
He bah, dat gefrunnik de hele tijd van Sharice aan Milena. Die is stapelgek op haar volgens mij. Brrrr! Vind het echt bizar
Alleen maar gebruiken om iemand te redden wie de rest van je verblijf vele malen beter/ leuker/ draagbaar maakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:18 schreef -river- het volgende:
Het is sws dom om een andere speler te redden, die dingen zijn duur en zijn juist voor het spel zo positief mogelijk naar jezelf te zetten.
Valt me ook op dat ze steeds van die liedjes zingt als Milena in de buurt is, can’t help falling in love with you, apart gevoel van binnen. Het valt echt op.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze straalt het helemaal uit. Lijkt me stug dat Milena dat niet voelt of ze vind het wel safe zo. Je kan maar een heleboel medestanders hebben.
Oh, ga er eens opletten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:25 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Valt me ook op dat ze steeds van die liedjes zingt als Milena in de buurt is, can’t help falling in love with you, apart gevoel van binnen. Het valt echt op.
Hij vertelt het ook net ja ... jeugd van MVV zo te zien. En 3e divisie in Spanje, en 2e divisie in Kroatie.quote:
Het zou niet slim zijn van Mattie. om Jeff een GC te gunnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:18 schreef Clasientje het volgende:
Als Mattie dat gedaan heeft voor Jeff geef ik hem respect hiervoor is toch zijn maatje je he❤️
Mattie, Jeffquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva heeft het over kont likken en Jordy ... weet niet precies wie wiens kont likt in haar beleving.
Kan ook de waarheid zijn.....en werken ze zo hun lijstje af.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht dat Matt daarom overal loopt rond te vertellen dat hij heeft gehoord dat hij er volgende week op gaat komen. Dat is een goede reden om z'n GC te houden en heeft hij een excuus tov Jeff.
Kan, maar wij horen veel meer dan zij, en ik heb eigenlijk nog niet serieus Matt als target gehoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook de waarheid zijn.....en werken ze zo hun lijstje af.
Sharice...en niels,maar die is wegquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar wij horen veel meer dan zij, en ik heb eigenlijk nog niet serieus Matt als target gehoord.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha..... Wicky doet Kiki perfect na
Maar hoe zou dat werken ... moet hij 'm van te voren inzetten ... of roept BB hem en zegt, er is gelijkspel, wil je 'm inzetten?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:43 schreef Flow3r het volgende:
50/50 gelijkspel? Dan mag keanu beslissen
Ja goede vraag, geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe zou dat werken ... moet hij 'm van te voren inzetten ... of roept BB hem en zegt, er is gelijkspel, wil je 'm inzetten?
Maar zouden ze dan ook Jordy roepen en zeggen, je hebt stemmen, wil je de terugkaatser inzetten?
Ik vind het inzetten van die dingen erg onduidelijk.
het is ook maar een mens natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ikk kan best lachen af en toe om whicky maar hij heeft ook echt een valse kant die zo af en toe bove komt drijven
Ik vraag mij serieus af waar die ontzettende frustratie van Wicky met Jordy vandaan komt. Hij moet Jordy echt niet, maar kan niet echt terughalen wat dat veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Wicky wil graag Jordy weg, nog boven J zegt hij tegen Jane
Maat, ik heb het even nagezocht.quote:
Het is en blijft roddelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is ook niks vals aan .. hoezo was je je handen niet na de wc?
Doe eens!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maat, ik heb het even nagezocht.
Of hij heeft daar zijn geld witgewassen ofzo, maar die heeft echt amper gespeeld.
Geen idee hoe of wat.
Een artikel dat hij daar zijn geld verdiende is waarschijnlijk geschreven door iemand die denkt dat iedereen kan rondkomen van voetballen.
Ik gok, hij ging daar personal coach worden in Kroatie en heeft zich aangemeld om mee te mogen trainen.
Als ie 9 maanden bij MVV gevoetbal hebt, dan snap je zijn niveau een beetje
De 1e opleiding sport en beweging en verteld trots dat hij nu hbo doet voor fysiotherapeut.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy ff de opleiding van z'n broertje dissen.
Dat ze in haar dromen deze BB gaat winnen? of dat de wereld weer eens keer vergaat, tussen nu en een paar miljoen jaar?quote:
Er komt familie van iemand op bezoek. Maar ze weet niet van wie of wat. En haar haar zat vast in de koelkast .. zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze in haar dromen deze BB gaat winnen? of dat de wereld weer eens keer vergaat, tussen nu en een paar miljoen jaar?
Wicky is een heel vals en smerig mannetje, ik zeg het al vanaf het begin. Dit is er 1 waarvan je denkt dat het je vriend is maar achter je rug om 3 zwaarden in je rug steekt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ikk kan best lachen af en toe om whicky maar hij heeft ook echt een valse kant die zo af en toe bove komt drijven
Je hebt ook spelers nodig om de bank warm te houdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://globalsportsarchi(...)s-jonckheere/200220/
Dat zei Niels ook al in de podcast van michelangelo..dat milena en jolien weinig doen en weer gaan hangen en zeggen het is zo saai,maar niets aan de was doen etc.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt dat David s jordy en matrheus mee moet nemen doen die ook wat nuttigs. Jordy heeft alle ramen gezeemd met jane, wc schoongemaakt en douches enzo gesopt met Jeff. Heb haar nog niet veel zien doen dan plakken aan sharice.
Dus omdat hij weinig heeft gespeeld is hij zijn geld aan het witwassen ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://globalsportsarchi(...)s-jonckheere/200220/
Nou ik denk dat je hem iets teveel credits geeft. Hij maakt er het beste van, maar ik gellof dat hij net zo lief thuis isquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky is een heel vals en smerig mannetje, ik zeg het al vanaf het begin. Dit is er 1 waarvan je denkt dat het je vriend is maar achter je rug om 3 zwaarden in je rug steekt.
Ohja dat soort signalen zijn bloedserieus.. die HarenInDeKoelKastGeest laat niet met zich spottenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er komt familie van iemand op bezoek. Maar ze weet niet van wie of wat. En haar haar zat vast in de koelkast .. zoiets.
hij was ook helemaal niet zo verdrietig toen hij naar huis werd gestuurd, en het mogen blijven was niet echt een vreugdedansje op dat moment.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je hem iets teveel credits geeft. Hij maakt er het beste van, maar ik gellof dat hij net zo lief thuis is
Er zat een sarcastische toon in, zo werkt die voetbalwereld soms.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat hij weinig heeft gespeeld is hij zijn geld aan het witwassen ??
Wauw
Vind het nogal iets om zomaar te roepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er zat een sarcastische toon in, zo werkt die voetbalwereld soms.
Maar dat zou een ander topic waardig zijn.
kan mijn de link geven voor die podcasts want ik kan er niet echt op terecht komen geloof ik klik op van alles maar kom er niet geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt dat David s jordy en matrheus mee moet nemen doen die ook wat nuttigs. Jordy heeft alle ramen gezeemd met jane, wc schoongemaakt en douches enzo gesopt met Jeff. Heb haar nog niet veel zien doen dan plakken aan sharice.
Logisch gevolg als je keer op keer door de productie gered wordt van eliminatie. Die had er in week 2 al uit horen te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij ziet nu inderdaad wel hoe ver hij kan komen
Big Brother De Podcast · Episodequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan mijn de link geven voor die podcasts want ik kan er niet echt op terecht komen geloof ik klik op van alles maar kom er niet geloof ik
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Logisch gevolg als je keer op keer door de productie gered wordt van eliminatie. Die had er in week 2 al uit horen te zijn.
link?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ff offtopic. Hoor net dat er lelijke dingen over axel worden verspreid op een site. Van zo een juicekanaal
zie daarvoor het media topicquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ff offtopic. Hoor net dat er lelijke dingen over axel worden verspreid op een site. Van zo een juicekanaal
is die van Michealangelo?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Big Brother De Podcast · Episode
ja ik ben op zoek naar die van Michealangeloquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is beter, er staat veel afwas buiten.
[..]
Nee toch van BB zelf
oh ok ga even zoekenquote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ben op zoek naar die van Michealangelo
Moet ze vooral chocola gaan etenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
elsa na een migraine aanval weer op en top gelukkig
Halloquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Snensie het volgende:
Ik word niet goed van dat geklef van die twee potten.
Nou nouquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Snensie het volgende:
Heb ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ben op zoek naar die van Michealangelo
Dacht ik ook. Mijn vrouw was er altijd paar dagen doodziek van. Gelukkig voor haar na overgang geen last meer van gehad.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze vooral chocola gaan eten
O sorry zeg. Nou van die lesbische vrouwen dan. Net zo cringe als de hetero’s maar daar mag wel wat van gezegd worden.quote:
Niet alleen Amerika als het zo doorgaatquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten in het huis en hebben natuurlijk nog niet gehoord dat je amerika beter even kunt mijden de komende 4 jaar. Zeker om te wonen/werken.
Sommige mensen maken overal een trauma van en andere mensen noemen het gewoon levenservaring. What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou bijna denken dat BB mensen uitzoekt op trauma.
Ik snap het wel, dat Mileentje al teveel mannetjes versleten heeft, en ziet dat Klef&Befje Jolie&Sjeffie behoorlijk uit de wind blijven al wekenlang.. dus ja, pakt ze een vrouwtje deze keer als "Showelement" en kijkt of het werkt in BBquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:19 schreef Snensie het volgende:
Die zijn de bruidsuite aan het inwijdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff en jolien even op vakantie vandaag
En ik verdenk haar er ook van Mattie jaloers te maken. En het werkt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het wel, dat Mileentje al teveel mannetjes versleten heeft, en ziet dat Klef&Befje Jolie&Sjeffie behoorlijk uit de wind blijven al wekenlang.. dus ja, pakt ze een vrouwtje deze keer als "Showelement" en kijkt of het werkt in BB
Goed om te weten ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
Lars van Monica Geuze heeft een grote lul begrijp ik
Tja, die vraagt zich af waarom de Mol zo lang duurt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die David S weet eigenlijk niet veel van het spel.
Zou ze zichzelf stoer vinden ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n kinderarmpje (Eva's woorden
Ik moet er wel om lachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ze zichzelf stoer vinden ?
Meine liebe gute
Ze kan net zo goed bij boulevard gaan zitten met al haar nieuwtjes
Dat lijkt ook vrij zinloos, omdat Mattie zogenaamd een vriendin thuis heeft zitten dus niet uit zou zijn op geilstreken met Mileenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
En ik verdenk haar er ook van Mattie jaloers te maken. En het werkt.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff en jolien even op vakantie vandaag
Ja maar toch….quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vrij zinloos, omdat Mattie zogenaamd een vriendin thuis heeft zitten dus niet uit zou zijn op geilstreken met Mileen
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vanaf de lunch heb ik geen Jeff of jolien gezien. Zouden die aan het slapen zijn.
Ohhja zeker, Mileen is beslist een lekker wijf en weet dat ook van zichzelf, die gedaanteverandering die ze onderging na het openen van haar make-up en kleding vooraad was best wel schokkend, maar wat moet ze aanlokken daar? toch geen ½dooie sukkel Charis lijkt mequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar toch….
Hij ziet wat hij mist.
Onmogelijk!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar vriend is hoogbegaafd .. zou hij gewoon niet luisteren naar haar?
Wie weet wat er buiten rondloopt ......hoe ze zich ook elke keer helemaal opdoft bij de live uitzending zonder dat ze in beeld komtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja zeker, Mileen is beslist een lekker wijf en weet dat ook van zichzelf, die gedaanteverandering die ze onderging na het openen van haar make-up en kleding vooraad was best wel schokkend, maar wat moet ze aanlokken daar? toch geen ½dooie sukkel Charis lijkt me
Ja, dat denkt zij natuurlijk.....de meeste zouden bij haar vergeleken hoog begaafd zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar vriend is hoogbegaafd .. zou hij gewoon niet luisteren naar haar?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat denkt zij natuurlijk.....de meeste zouden bij haar vergeleken hoog begaafd zijn.
Hoe leuk zou dat zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:46 schreef Flow3r het volgende:
Als Jeff er vrijdag uit moet gaat Jolien mee...zegt ze
Maar hij zou dat niet toelaten
Hou haar aan haar woord![]()
[ afbeelding ]
moet Jolien echt niet doen, is het niet waard om haar eigen BB avontuur op te geven voor deze narcistische loserquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil eigenlijk achter Jeffrey de poort uit lopen als hij weg moet ... mag niet van Jeffrey. Maar Jolien zegt .. 'hhhmmmm'
Met Mattie ook al , dat worden vast spannende vakantiesquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil op vakantie met Jeff geloof ik .. boys' vacation.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wil op vakantie met Jeff geloof ik .. boys' vacation.
Alsof Jeff haar achterlaatquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met Mattie ook al , dat worden vast spannende vakanties
Nope maar ze zijn iig in de slaapkamer….quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch schattig .. die kindjes van 16 zo samen te zien...
vrouwen zijn niet om als bezit te hebbenquote:
Lekker laten gaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
moet Jolien echt niet doen, is het niet waard om haar eigen BB avontuur op te geven voor deze narcistische loser
Valt wel mee hoor......tijdens diner heeft ze geen 1keer volgens mij aan Jeff gedacht en veel plezier gehad......totdat ze hoorde dat dat Jeff een etentje had klaar gemaakt voor hem en Jane....toen was het janken geblazen omdat ze de eerste wou zijn waar hij wat voor klaarmaakte.......maar zolang zij vermaakt wordt of aandacht krijgt is Jolien Jeffke een beetje vergeten. In ieder geval niet aan haar grote liefde gedacht wat zal hij nu eten......quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Beter![]()
Anders krijgen we nog wekenlang gejank en peptalks te zien
tis eerder andersom, Jeff moet nogal heel wat aandacht krijgen anders is hij weer in de zeurmodusquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor......tijdens diner heeft ze geen 1keer volgens mij aan Jeff gedacht en veel plezier gehad......totdat ze hoorde dat dat Jeff een etentje had klaar gemaakt voor hem en Jane....toen was het janken geblazen omdat ze de eerste wou zijn waar hij wat voor klaarmaakte.......maar zolang zij vermaakt wordt of aandacht krijgt is Jolien Jeffke een beetje vergeten. In ieder geval niet aan haar grote liefde gedacht wat zal hij nu eten......
Ja, nu denkt ze niet aan haar familie terwijl ze zo keurig netjes is.....quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dat ze in parenclub is geweest. Axel had verteld dat hij in parenclub is geweest. Mannen in pak en vrouwen in lingerie. Jeff waarom zou je dit überhaup willen delen. Is denk weer geërgerd erover.
Hier over verschillen we van mening.....maar dat mag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis eerder andersom, Jeff moet nogal heel wat aandacht krijgen anders is hij weer in de zeurmodus
Jolien had wel een punt ergens, hoe Jeff zich zo uitsloofde voor Jane, beetje slijmjurken bij haar aangezien hij het verpest had voor Jane
Maar alleen wezen eten daar. Verder niets zegt ze. Ja doei dan ga je wel naar restaurant met die vriendenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Niks gedaan?
Jolien : Nee, zot
Jeff : Zeker?
Jolien : 100% ... 100%
Jeff : Ik snap gewoon niet waarom je dat zegt op tv
Jolien : Ze zagen het gewoon aan mijn gezicht. Ik heb niet gezegd .. mededeling! mededeling!
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:55 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat Jolientje in het dagelijks leven niet zo braaf is als ze voor doet komen.
Dat kan ik niet invullen voor haar. Ik ga haar niet betichten van liegen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar alleen wezen eten daar. Verder niets zegt ze. Ja doei dan ga je wel naar restaurant met die vrienden
Waarom lees ik dit nu met het stemgeluid van Jambersquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zo
misschien s'avonds/s'nachts dat ze een andere kant heeft, dat weet ik niet
Zijn de verhalen die ze zelf vertelt en ik weet niet hoeveel visjes ze al gehad heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zo
misschien s'avonds/s'nachts dat ze een andere kant heeft, dat weet ik niet
tuurlijk, en misschien heb ik een iets te roze bril op of zo, maar dat mag ook denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier over verschillen we van mening.....maar dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |