quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Die zijn toch niet te verstaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Ah ik dacht al dat er iets mis was met mijn tvquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha, lijkt wel Zweeds ofzo. Versta echt geen kloten van die gastquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
David & David vragen zich af of Matteus zijn GC zou ingezet hebben in de DBK (Matteus kan iemand redden, dus zou het in principe kunnen inzetten voor Jeff).
David & David beredeneren: we zullen het wel te weten komen als Sharice ook naar de DBK moet gaan. (Immers, Sharice kan een GC ongedaan maken - als er geen GC ingezet is, zal ze niet geroepen worden)
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind ze zowiezo totaal oninterrressantquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn toch niet te verstaan?
dit jaar zou alles anders wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Zou dat winkeltje dit seizoen weer terug komen... dat vond ik ook wel hilarisch...de ruzies die daardoor ontstonden heerlijk..
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!
Nou lekker dan... fantastisch concept, hoe saai wil je het hebben...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dit jaar zou alles anders worden
en het hele concept van dat winkeltje is overgenomen door de beslissingen die de DM dit jaar mogen doen over het week menu .
Ik heb echt een heleboel vriendinnen naar niemand van hen is onderling zo klefferig als deze twee samen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje die vrouwen kunnen ook niet van elkaar afblijven, ik zou helemaal gek worden van kleffe gedoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |