quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Die zijn toch niet te verstaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Ah ik dacht al dat er iets mis was met mijn tvquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha, lijkt wel Zweeds ofzo. Versta echt geen kloten van die gastquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
David & David vragen zich af of Matteus zijn GC zou ingezet hebben in de DBK (Matteus kan iemand redden, dus zou het in principe kunnen inzetten voor Jeff).
David & David beredeneren: we zullen het wel te weten komen als Sharice ook naar de DBK moet gaan. (Immers, Sharice kan een GC ongedaan maken - als er geen GC ingezet is, zal ze niet geroepen worden)
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vorige keer werd ze wel opgeroepen en werd haar meegedeeld dat ze haar GC niet kon inzetten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind ze zowiezo totaal oninterrressantquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn toch niet te verstaan?
dit jaar zou alles anders wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Zou dat winkeltje dit seizoen weer terug komen... dat vond ik ook wel hilarisch...de ruzies die daardoor ontstonden heerlijk..
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Aha, maar dat weten de Davids dan blijkbaar niet, of zijn ze even vergeten.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Geen idee, kon het niet zo goed verstaan!
Nou lekker dan... fantastisch concept, hoe saai wil je het hebben...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dit jaar zou alles anders worden
en het hele concept van dat winkeltje is overgenomen door de beslissingen die de DM dit jaar mogen doen over het week menu .
Ik heb echt een heleboel vriendinnen naar niemand van hen is onderling zo klefferig als deze twee samen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:37 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje die vrouwen kunnen ook niet van elkaar afblijven, ik zou helemaal gek worden van kleffe gedoe...
Ze kopen nu eigenlijk hun eten al hequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:36 schreef Frummelie het volgende:
Zou dat winkeltje dit seizoen weer terug komen... dat vond ik ook wel hilarisch...de ruzies die daardoor ontstonden heerlijk..
take it or leave itquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou lekker dan... fantastisch concept, hoe saai wil je het hebben...
David S hangt in de stoelquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
David & David zullen nu gespitst zijn![]()
Maar zou dan Mattheus niet eerder naar de DBK moeten komen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Daar gaat Sharice naar de DBK! Om te horen of ze al dan niet haar GC mag/kan inzetten
Ik krijg er echt de kriebels van... de hele ochtend en hele dagen dat gefriemel.. ik vind af en toe een friemeltje wel lekker maar kan ook te gek hé..quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb echt een heleboel vriendinnen naar niemand van hen is onderling zo klefferig als deze twee samen.
Hij is net geweestquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar zou dan Mattheus niet eerder naar de DBK moeten komen?
Maar dan mag er nog steeds wat van gevonden worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
take it or leave it
dit is BB 2025 en het is nog steeds BB die de regels bepaalt.
ja hoor, is zelfs een apart plekje voor om hier over te klagen of te mopperenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar dan mag er nog steeds wat van gevonden worden.
Ligt in bed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa al hele tijd niet meer op de stteams.
Ligt in bed met hoofdpijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa al hele tijd niet meer op de stteams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |