Ja want Dotteke vond het nodig om een gedeelte in de Kletshoek te plaatsen met een reactie dat dat niet in de COS hoefdequote:
aha vandaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want Dotteke vond het nodig om een gedeelte in de Kletshoek te plaatsen met een reactie dat dat niet in de COS hoefde
Jij cijfert jezelf ook weg totdat er niets van jou overblijft?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb ook wel wat aan het advies van Charice
Alles van zichzelf idd goedpraten .. brrrrquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het is dus niet raar dat Jolien van de ene in de andere toxische relatie rolt. Weinig reflectievermogen en neemt niets aan van anderen die haar proberen te helpen. Integendeel, alles goedpraten.
Jolien geilt op aandacht van Mannen..Verder is ze behoorlijk blindquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het is dus niet raar dat Jolien van de ene in de andere toxische relatie rolt. Weinig reflectievermogen en neemt niets aan van anderen die haar proberen te helpen. Integendeel, alles goedpraten.
Al een tijdje bij mij. Ze ziet er ook leuker uit sinds ze haar kast heeft.quote:
Morgen rond 12:00 uurquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen. ik kijk eigenlijk alleen de tv wanneer word bekend wie genomineerd is.
Neeee dat niet. Zeker niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij cijfert jezelf ook weg totdat er niets van jou overblijft?
De uitzendingen zijn dit jaar leuker dan vorig jaar,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen. ik kijk eigenlijk alleen de tv wanneer word bekend wie genomineerd is.
Ja de naam lijkt wel goed gekozen..quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien, Jolien,Jolien, jolieeeeeeeen
Dan is vast Eva in de buurt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in de streams en hoor "de meesten krijgen hem niet omhoog..."
Hmmm… waar kennen we dit van?? Doet haar vriendje Jeffje dit ook al niet?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch moet Jeff weg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:01 schreef Tascha071 het volgende:
Weg diepgang. Het gaat weer over haar string
Het levert haar verdriet op. Daar moet ze over nadenken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
Je eigen karakter veranderen is soms moeilijk. Ik snap wel dat Jolien dat niet in een keer kan veranderen hoe ze reageert maar echt dit kan niet goed gaan.
Je hoeft je karakter niet te veranderen, je moet patronen veranderen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
Je eigen karakter veranderen is soms moeilijk. Ik snap wel dat Jolien dat niet in een keer kan veranderen hoe ze reageert maar echt dit kan niet goed gaan.
komt er bij die Eva alleen met sex gerelateerde verhalen uit die bakkes ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in de streams en hoor "de meesten krijgen hem niet omhoog..."
Mooi allebei want als je verder telt en laatste week 5 over is er nog 1 teveelquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Mee eens maar als hij er niet opkomt. A.u.b. weg met eva
Doen veel mensen met lipfillersquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wickey doet vreemd altijd met zijn mond en tong.
Dat bedoel ik ook maar jij verwoord het beterquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoeft je karakter niet te veranderen, je moet patronen veranderen.
Ik denk dat ze haar satisfier mist, die zal wel in de afgesloten kast liggenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komt er bij die Eva alleen met sex gerelateerde verhalen uit die bakkes ?
Botox lipfillersquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wickey doet vreemd altijd met zijn mond en tong.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar satisfier mist, die zal wel in de afgesloten kast liggen
Nog wel .. totdat Jeff verliest ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een rust op stream 2
Daar wordt in stilte een spel gespeeld.
Het is te hopen, die keuken blijft wel heel lang gesloten. Anders is het wachten tot ze morgen de nominaties bekend maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, dit was het dus voor vandaag? Of zouden ze vanmiddag nog een spel krijgen om iets vrij te spelen.
Was toch heel heftig het stemmen bij Keanu en haar dus daar zal ze het wel van hebben danquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa in bed. Heeft hoofdpijn.
Dit is de eerste keer. Heeft ze zich zo druk gemaakt?
Op wie heeft ze gestemd?
Zeker niet de eerste keer volgens mij zo'n beetje iedere week wel een dagdeel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa in bed. Heeft hoofdpijn.
Dit is de eerste keer. Heeft ze zich zo druk gemaakt?
Op wie heeft ze gestemd?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Was toch heel heftig het stemmen bij Keanu en haar dus daar zal ze het wel van hebben dan
Ja ik vermoed Sharice en Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zit ik nu wel te bedenken waarom ze zo van streek is.
Heeft ze zich laten overhalen te stemmen op iemand in haar eigen groepje?
Oh ja, is ook zo..Iig Sharice denk ik danquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu zou nooit op David gaan. Die heeft hem een vrijstelling gegeven
Ik had liever sowieso gehoord of het goed of slecht is, anders zit je er toch de hele dag mee in je hoofd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:21 schreef Tascha071 het volgende:
Pootjes vrouw morgen naar gynaecoloog als hij morgen niet hoort is alles goed
geen contact met de buitenwereld, dus ook niet voor ditquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had liever sowieso gehoord of het goed of slecht is, anders zit je er toch de hele dag mee in je hoofd.
Gewoon effe geen zin. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zit ik nu wel te bedenken waarom ze zo van streek is.
Heeft ze zich laten overhalen te stemmen op iemand in haar eigen groepje?
Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
geen contact met de buitenwereld, dus ook niet voor dit
vind ik niet kloppenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.
Hij gaat dan gewoon naar huis neem ik aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik niet kloppen
geen contact is geen contact, daar teken je voor.
ik vind van welquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef Jockari het volgende:
Die kledingkast heeft haar er niet veel beter mee gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eerlijk gezegd welquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef Jockari het volgende:
Die kledingkast heeft haar er niet veel beter mee gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Tascha071 het volgende:
Het dine was geweldig maar had meer moeten zijn kenau zat nog niet vol
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Hoorde het geschreeuw vanuit het abattoir op stream 1 gewoon in de woonkamer op stream 2
Die zijn echt rupsje nooitgenoeg daar. Moeten ook altijd ontevreden zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Tascha071 het volgende:
Het dine was geweldig maar had meer moeten zijn kenau zat nog niet vol
Doet inderdaad amper iets in huis buiten liggen en vlooien, gevlooid worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Die milena brengt 80% van haar tijd liggend door volgens mij.
david s zag ik ermee bezigquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Dus van wc kokers hebben ze rummikub gemaakt.
Wie is daar mee bezig geweest eigenlijk. Is niet op stream geweest.
jane heeft de kartonnetjes allemaal plat gestrekenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Dus van wc kokers hebben ze rummikub gemaakt.
Wie is daar mee bezig geweest eigenlijk. Is niet op stream geweest.
En ze vlooit of wordt gevlooidquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je wilt toch niks impliceren, Koos?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik niet kloppen
geen contact is geen contact, daar teken je voor.
Die menselijke maat zal er ongetwijfeld zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Afgelopen jaren is het wel vaker gebeurd, dat ze nieuws van thuis krijgen.
volgens mij kunnen ze dat aangeven,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Lijkt me logisch eigenlijk. En zeker als het om iets mbt een zwangerschap /ongeboren kindje gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Nee,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je wilt toch niks impliceren, Koos?
dat is niet bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?
Nee, zijn vrouw moet morgen naar de gynaecoloog. Als alles goed is dan hoort hij niets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?
denk dat ik dat ook wel zou willen ja als ik hem wasquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.
elsa heeft ze gestrekenquote:
Bij de psycholoog denk ik. Die knaap is compleet verknipt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:56 schreef ledn81 het volgende:
Keanu : "Is Jeff in de DBK?"
Mattie : "Ja"
Keanu : "zelf aangevraagd?"
Mattie : "nee niet dat ik weet"
Ja elsa ook gestreken en David S heeft getekendquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
jane heeft de kartonnetjes allemaal plat gestreken
en ook anderen zijn er mee bezig geweest om cijfers enzo op te zetten.
Was toen toch ook met andere stelletje... dimi en dinges. Kreeg dinges te horen dat haar opa was overleden en mocht dimi bij uitzondering naar de andere kant van de muur om haar vast te pakken en te troosten...quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Die psych kan daarna gelijk door naar een collega voor een bankligsessiequote:Op woensdag 5 februari 2025 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de psycholoog denk ik. Die knaap is compleet verknipt.
dat is toch vrijdags pas de psychquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die psych kan daarna gelijk door naar een collega voor een bankligsessie
Dat zijn de wekelijkse verplichte gesprekjes. Je kan ook zelf aan vragen geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is toch vrijdags pas de psych
Speciaal geval die Sjeff.. ipv zijn kleerkast kreeg ie de psychquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is toch vrijdags pas de psych
Dan heeft ie het gevoel dat hem iets gegund wordquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Speciaal geval die Sjeff.. ipv zijn kleerkast kreeg ie de psych
Keanu!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mmm ... mmmm .. mmm ..mmmmm
Wie is dit?
Echt he! En ik zit te eten. Ik krijg het amper weggesliktquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu kan niet meer zitten hoor van alle veren die hij in z'n reet krijgt van Matt.
Hij hangt mij teveel de moraalridder uit.. en dan bij elke zin dat mmmm, moeimaker is hetquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vertelt over zichzelf en dat ie meer afstand van iedereen neemt.
Maar dat hoeft bij Keanu niet he, want "ik ik ik ik ik mmmmm ik ik ik ik mmmmm ik ik ik ik " om vervolgens veren in z'n reet geschoven te krijgen van Mattheus. En Keanu gaat meteen weer verder, "ik geloof gewoon blabla ik blablabla ik"
Keanu lijkt inderdaad als eerste te zien als iemand ergens mee zit en gaat er dan mee in gesprek, dat siert 'm. Maar 9/10 keer draait het dan binnen no-time weer om Keanu.. Vermoeiend.
Dat was gelukkig niet in beeldquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu kan niet meer zitten hoor van alle veren die hij in z'n reet krijgt van Matt.
Echt he! En ik zit te eten. Ik krijg het amper weggeslikt
Jaaaaaaa toen ik op de kleuterschool zat......quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:40 schreef Puzzie het volgende:
Met de neus in de boter: wie heeft de ergste trauma's
disriminatie is in het kader van zijn seksualiteit treffend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef Folies het volgende:
Alle gekleurde mensen hebben racisme meegemaakt. En alle bies hebben disriminatie meegemaakt. Wat een ellendig leven.
Ruimte maken voor de veren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb geen screencap gemaakt, maar toen ze gingen zitten, ging Keanu eerst met z'n schoen het krukje 'schoonmaken' om er daarna op te gaan zitten
Het moet denk bi's zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
disrminatie is in het kader van zijn seksualiteit treffend.
Mattie is iemand die met iedereen mee lult. Zegt heel veel zinnen na die een ander zegt. Praat iedereen naar de mond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:44 schreef mazaru het volgende:
Mattheus gepest omdat die zwart is??
Omdat die arm is???
Hij heeft meegedaan met dat arm/rijk programma en hij was de rijke tak en woont in villa van een huis
idd, slaat nergens opquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch even opgezocht. Ik vind dit niet logisch.
[ afbeelding ]
Als Jeffrey er ook op staat dan zal hij wel blijven. Zelfs als er 2 weg moeten. Dan denk ik dat Eva en Jeffrey weggestemd wordenquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie is iemand die met iedereen mee lult. Zegt heel veel zinnen na die een ander zegt. Praat iedereen naar de mond.
Hij weet dat hij genomineerd gaat worden maar omdat hij van de laatkomers heeft gehoord dat hij hoog in de peilingen stond heeft hij er geen schrik van denk ik.
Wat hij niet weet is dat hij ondertussen veel lager in de ranking staat.
Hij gaat niet genomineerd worden deze week en dat weet hij zelf ook wel. Dat zegt hij zodat hij op 1 lijn is met Jeff.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie is iemand die met iedereen mee lult. Zegt heel veel zinnen na die een ander zegt. Praat iedereen naar de mond.
Hij weet dat hij genomineerd gaat worden maar omdat hij van de laatkomers heeft gehoord dat hij hoog in de peilingen stond heeft hij er geen schrik van denk ik.
Wat hij niet weet is dat hij ondertussen veel lager in de ranking staat.
Surprise, dat komt ook niet..Moet je toch echt zelf doen Jeffreyquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik wil me terug positief voelen..
Matt : Pak die drie dagen he, laat u van uw beste kant zien. Niet dat slijmerige he, zo ben je niet. Maar de Jeff van week 1, 2, 3.
Jeff : Maar dat is moeilijk he, als er niks positiefs komt he.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:53 schreef Puzzie het volgende:
Jane is de grootste stoorzender in het huis![]()
Team Jane![]()
Heeft Jeffrey een spel gespeeld dan? Hij heeft alleen maar verloren, en schuift dat anderen of BB in de schoenenquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:53 schreef marky het volgende:
Wat opvalt als je een week het spel hard speelt sta je de week erna erop.
Niels en Jordy vorige week en deze week Jeff en Matti. Het is dus zaak om her spel alleen te spelen.
En Sharice niet, en Wicky niet en Axel niet, en, en,enquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik moet die eecht niet, man. Ik moet die EECHT niet.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:55 schreef Verida het volgende:
Geweldig dat hij Jane niet te pakken kan krijgen
Team Jane en Axel
SPOILER: En te-recht!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff kan er niet tegen als een vrouw terugpraat.
En David niet en David nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Sharice niet, en Wicky niet en Axel niet, en, en,en
quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
Die is gewoon bang voor JaneSPOILER: En te-recht!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is gewoon zieligquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft weer eens mais gejat .. wat een sneu persoon.
Ja ze gaan vanavond eten stelen. Dat pept hem opquote:
Hij is deze week alles om zeep aan het helpen wat hij vorige week heeft opgebouwdquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
40 korrels, klopt niet maar blijkt ondertussen stelen ze allemaal van de groep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben popcorn 40 stuks gepakt. Blijkt dat keanu ook dingen pakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ze gaan vanavond eten stelen. Dat pept hem op
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben popcorn 40 stuks gepakt. Blijkt dat keanu ook dingen pakt.
Niet omdat ze honger of zo hebben ... maar voor het toneelstukje .. .zo sneuquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
40 korrels, klopt niet maar blijkt ondertussen stelen ze allemaal van de groep.
en daar komt dus Elsa weer in beeld, want die houdt zicht op de olie voor algemeen gebruik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Als we geen nieuwe olie krijgen, kunnen we vanavond geen popcorn bakken.
*wink*wink*nudge*nudge* richting de febo.
Wat ik dan weer grappig vind, ze stelen maïskorrels om vannacht popcorn te maken terwijl ze met de hele groep hebben afgesproken om vanavond en vrijdag popcorn te maken, dus zie het nut er niet zo van in, maar mss bang dat ze iets tekort komenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
zijn hele lichaamshouding als hij bij Joliens is, straalt ook intimidatie uitquote:
Een stiekem meelopertjequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.
Het is een huichelaar
Waar zou dat over gaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff fluistert met Jolien
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
Vaag.. jammer dat het niet goed te horen wasquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
Hebben we nog n tolk in de cos?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vaag.. jammer dat het niet goed te horen was
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogen
Totdat hij verliest met Rummikubbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
En dan vraagt ook nog iemand hem mee voor rummicub. Zijn dag zit weer lekker in t positief
De grote baas is gekomen om te zeggen dat Jeffrey zijn kledingtoken moet krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
(13.02 stream 1)
[ afbeelding ]
Je vergeet appel-/perengate nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagen
Jazeker hij heeft alles en iedereen op Jordy en Niels gezet. Later hoefde Niels niet meer werd het Jordy en Axel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heeft Jeffrey een spel gespeeld dan? Hij heeft alleen maar verloren, en schuift dat anderen of BB in de schoenen
Denk Sharice, omdat ze ook een hele tijd Elsa links heeft laten liggen.....Pas toen Milena meer met de mannen om ging viel Sharice in een gat en is toen weer naar Elsa gegaan. Misschien toch niet helemaal zeker van snijden in eigen groep.quote:
Wat een schaapquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jordy is bang dat Jeff erop staat. Is er nog iemand die denkt dat hij niet echt bij dat groepje wil horen?
Hij had hem zelf ook genomineerd als Matti hem de vrijstelling niet had gegunt dat vertelde hij vanmorgen aan Matti.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jordy is bang dat Jeff erop staat. Is er nog iemand die denkt dat hij niet echt bij dat groepje wil horen?
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogen
Jij verwijt mij jordy te verdedigen maar waarom zijn alle anderen dan geen huichelaar die iets gepakt hebben van de groep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.
Het is een huichelaar
Jordy is heel onbetrouwbaar en alles wat er uit zijn mond komt betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had hem zelf ook genomineerd als Matti hem de vrijstelling niet had gegunt dat vertelde hij vanmorgen aan Matti.
David B zei dat er in de dbk iets was verstond niet wat. Ik open nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:22 schreef Tascha071 het volgende:
Gesprek tussen de Davids is lastig te verstaan. Ondanks dat ze weinig zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |