quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Hoorde het geschreeuw vanuit het abattoir op stream 1 gewoon in de woonkamer op stream 2
Die zijn echt rupsje nooitgenoeg daar. Moeten ook altijd ontevreden zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Tascha071 het volgende:
Het dine was geweldig maar had meer moeten zijn kenau zat nog niet vol
Doet inderdaad amper iets in huis buiten liggen en vlooien, gevlooid worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Die milena brengt 80% van haar tijd liggend door volgens mij.
david s zag ik ermee bezigquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Dus van wc kokers hebben ze rummikub gemaakt.
Wie is daar mee bezig geweest eigenlijk. Is niet op stream geweest.
jane heeft de kartonnetjes allemaal plat gestrekenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Dus van wc kokers hebben ze rummikub gemaakt.
Wie is daar mee bezig geweest eigenlijk. Is niet op stream geweest.
En ze vlooit of wordt gevlooidquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Je wilt toch niks impliceren, Koos?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik niet kloppen
geen contact is geen contact, daar teken je voor.
Die menselijke maat zal er ongetwijfeld zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Afgelopen jaren is het wel vaker gebeurd, dat ze nieuws van thuis krijgen.
volgens mij kunnen ze dat aangeven,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Lijkt me logisch eigenlijk. En zeker als het om iets mbt een zwangerschap /ongeboren kindje gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |