Het is te hopen, die keuken blijft wel heel lang gesloten. Anders is het wachten tot ze morgen de nominaties bekend maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, dit was het dus voor vandaag? Of zouden ze vanmiddag nog een spel krijgen om iets vrij te spelen.

Was toch heel heftig het stemmen bij Keanu en haar dus daar zal ze het wel van hebben danquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa in bed. Heeft hoofdpijn.
Dit is de eerste keer. Heeft ze zich zo druk gemaakt?
Op wie heeft ze gestemd?

Zeker niet de eerste keer volgens mij zo'n beetje iedere week wel een dagdeel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa in bed. Heeft hoofdpijn.
Dit is de eerste keer. Heeft ze zich zo druk gemaakt?
Op wie heeft ze gestemd?

Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Was toch heel heftig het stemmen bij Keanu en haar dus daar zal ze het wel van hebben dan

Ja ik vermoed Sharice en Davidquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zit ik nu wel te bedenken waarom ze zo van streek is.
Heeft ze zich laten overhalen te stemmen op iemand in haar eigen groepje?

Oh ja, is ook zo..Iig Sharice denk ik danquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu zou nooit op David gaan. Die heeft hem een vrijstelling gegeven

Ik had liever sowieso gehoord of het goed of slecht is, anders zit je er toch de hele dag mee in je hoofd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:21 schreef Tascha071 het volgende:
Pootjes vrouw morgen naar gynaecoloog als hij morgen niet hoort is alles goed

geen contact met de buitenwereld, dus ook niet voor ditquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had liever sowieso gehoord of het goed of slecht is, anders zit je er toch de hele dag mee in je hoofd.

Gewoon effe geen zin. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zit ik nu wel te bedenken waarom ze zo van streek is.
Heeft ze zich laten overhalen te stemmen op iemand in haar eigen groepje?

Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
geen contact met de buitenwereld, dus ook niet voor dit

vind ik niet kloppenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.

Hij gaat dan gewoon naar huis neem ik aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik niet kloppen
geen contact is geen contact, daar teken je voor.

ik vind van welquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef Jockari het volgende:
Die kledingkast heeft haar er niet veel beter mee gemaakt.
[ afbeelding ]

Dat vind ik eerlijk gezegd welquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef Jockari het volgende:
Die kledingkast heeft haar er niet veel beter mee gemaakt.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:32 schreef Tascha071 het volgende:
Het dine was geweldig maar had meer moeten zijn kenau zat nog niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |