Vaag.. jammer dat het niet goed te horen wasquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff fluistert met Jolien
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
Hebben we nog n tolk in de cos?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vaag.. jammer dat het niet goed te horen was
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogen
Totdat hij verliest met Rummikubbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
En dan vraagt ook nog iemand hem mee voor rummicub. Zijn dag zit weer lekker in t positief
De grote baas is gekomen om te zeggen dat Jeffrey zijn kledingtoken moet krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff fluistert met Jolien
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
(13.02 stream 1)
[ afbeelding ]
Je vergeet appel-/perengate nogquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagen
Jazeker hij heeft alles en iedereen op Jordy en Niels gezet. Later hoefde Niels niet meer werd het Jordy en Axel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heeft Jeffrey een spel gespeeld dan? Hij heeft alleen maar verloren, en schuift dat anderen of BB in de schoenen
Denk Sharice, omdat ze ook een hele tijd Elsa links heeft laten liggen.....Pas toen Milena meer met de mannen om ging viel Sharice in een gat en is toen weer naar Elsa gegaan. Misschien toch niet helemaal zeker van snijden in eigen groep.quote:
Wat een schaapquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jordy is bang dat Jeff erop staat. Is er nog iemand die denkt dat hij niet echt bij dat groepje wil horen?
Hij had hem zelf ook genomineerd als Matti hem de vrijstelling niet had gegunt dat vertelde hij vanmorgen aan Matti.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:18 schreef mazaru het volgende:
Jordy is bang dat Jeff erop staat. Is er nog iemand die denkt dat hij niet echt bij dat groepje wil horen?
Jane en wicky vannacht chocopasta gegeten wat ze apart hadden gezet. Ook stelen. Keanu schijnt sambal steeds te hebben gepakt. Jeff pakt alles wat die pakken kan. Keanu en mattie en Jeffrey gehakt apart gelegd. Jordy 40 korrels maïs apart gezet voor mattie,Jeff,keanu en zichzelf. Wel in overleg met elkaar. Gister Jeff cracker met kaas gepakt terwijl hij al op had. Iemand die dikke plakken kaas had gepakt, geloof Eva. De enige die ik niets heb zien pakken zijn de Davids, sharice en axel. Elsa heeft limonade gepakt om ijsjes te maken. Maar denk voor een groepjes want anderen wisten nergens van. Ik hou er niet van om dingen van een groep te pakken, zijn wel de langs zittende mensen die het doen en veel zijn afgevallen. Misschien dat je normen en waarden dan vervagenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogen
Jij verwijt mij jordy te verdedigen maar waarom zijn alle anderen dan geen huichelaar die iets gepakt hebben van de groep.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.
Het is een huichelaar
Jordy is heel onbetrouwbaar en alles wat er uit zijn mond komt betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had hem zelf ook genomineerd als Matti hem de vrijstelling niet had gegunt dat vertelde hij vanmorgen aan Matti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |