Hebben popcorn 40 stuks gepakt. Blijkt dat keanu ook dingen pakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ze gaan vanavond eten stelen. Dat pept hem op
Dat was al bekend. Alle drie die gasten hebben het zwaar achter de ellebogenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben popcorn 40 stuks gepakt. Blijkt dat keanu ook dingen pakt.
Niet omdat ze honger of zo hebben ... maar voor het toneelstukje .. .zo sneuquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
40 korrels, klopt niet maar blijkt ondertussen stelen ze allemaal van de groep.
en daar komt dus Elsa weer in beeld, want die houdt zicht op de olie voor algemeen gebruik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Als we geen nieuwe olie krijgen, kunnen we vanavond geen popcorn bakken.
*wink*wink*nudge*nudge* richting de febo.
Wat ik dan weer grappig vind, ze stelen maïskorrels om vannacht popcorn te maken terwijl ze met de hele groep hebben afgesproken om vanavond en vrijdag popcorn te maken, dus zie het nut er niet zo van in, maar mss bang dat ze iets tekort komenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
zijn hele lichaamshouding als hij bij Joliens is, straalt ook intimidatie uitquote:
Een stiekem meelopertjequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy kan wel ophouden met zijn eerlijke oprechte act.
Het is een huichelaar
Waar zou dat over gaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff fluistert met Jolien
Jeff : [onverstaanbaar]klaar .. productie. Ik het het gevoel dat endeMol zijn komen checken. Is niet waar he. Maar zal ik je vanavond wel vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |