Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Afgelopen jaren is het wel vaker gebeurd, dat ze nieuws van thuis krijgen.
Nee,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je wilt toch niks impliceren, Koos?
dat is niet bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?
Nee, zijn vrouw moet morgen naar de gynaecoloog. Als alles goed is dan hoort hij niets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd met zijn ongeboren kindje?
denk dat ik dat ook wel zou willen ja als ik hem wasquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, maar hij krijgt het toch te horen als het slecht is.
elsa heeft ze gestrekenquote:
Bij de psycholoog denk ik. Die knaap is compleet verknipt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:56 schreef ledn81 het volgende:
Keanu : "Is Jeff in de DBK?"
Mattie : "Ja"
Keanu : "zelf aangevraagd?"
Mattie : "nee niet dat ik weet"
Ja elsa ook gestreken en David S heeft getekendquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
jane heeft de kartonnetjes allemaal plat gestreken
en ook anderen zijn er mee bezig geweest om cijfers enzo op te zetten.
Was toen toch ook met andere stelletje... dimi en dinges. Kreeg dinges te horen dat haar opa was overleden en mocht dimi bij uitzondering naar de andere kant van de muur om haar vast te pakken en te troosten...quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er in het contract staat, dat als er iets gebeurd met een van je directe naasten, ze het te horen krijgen. Pootje's ongeboren kind, valt daar dan ook onder.
Afgelopen jaren is het wel vaker gebeurd, dat ze nieuws van thuis krijgen.
Die psych kan daarna gelijk door naar een collega voor een bankligsessiequote:Op woensdag 5 februari 2025 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de psycholoog denk ik. Die knaap is compleet verknipt.
dat is toch vrijdags pas de psychquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die psych kan daarna gelijk door naar een collega voor een bankligsessie
Dat zijn de wekelijkse verplichte gesprekjes. Je kan ook zelf aan vragen geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is toch vrijdags pas de psych
Speciaal geval die Sjeff.. ipv zijn kleerkast kreeg ie de psychquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is toch vrijdags pas de psych
Dan heeft ie het gevoel dat hem iets gegund wordquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Speciaal geval die Sjeff.. ipv zijn kleerkast kreeg ie de psych
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |