Ja want Dotteke vond het nodig om een gedeelte in de Kletshoek te plaatsen met een reactie dat dat niet in de COS hoefdequote:
aha vandaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want Dotteke vond het nodig om een gedeelte in de Kletshoek te plaatsen met een reactie dat dat niet in de COS hoefde
Jij cijfert jezelf ook weg totdat er niets van jou overblijft?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb ook wel wat aan het advies van Charice
Alles van zichzelf idd goedpraten .. brrrrquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het is dus niet raar dat Jolien van de ene in de andere toxische relatie rolt. Weinig reflectievermogen en neemt niets aan van anderen die haar proberen te helpen. Integendeel, alles goedpraten.
Jolien geilt op aandacht van Mannen..Verder is ze behoorlijk blindquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het is dus niet raar dat Jolien van de ene in de andere toxische relatie rolt. Weinig reflectievermogen en neemt niets aan van anderen die haar proberen te helpen. Integendeel, alles goedpraten.
Al een tijdje bij mij. Ze ziet er ook leuker uit sinds ze haar kast heeft.quote:
Morgen rond 12:00 uurquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen. ik kijk eigenlijk alleen de tv wanneer word bekend wie genomineerd is.
Neeee dat niet. Zeker niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij cijfert jezelf ook weg totdat er niets van jou overblijft?
De uitzendingen zijn dit jaar leuker dan vorig jaar,quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:00 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen. ik kijk eigenlijk alleen de tv wanneer word bekend wie genomineerd is.
Ja de naam lijkt wel goed gekozen..quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Cupfighter het volgende:
Jolien, Jolien,Jolien, jolieeeeeeeen
Dan is vast Eva in de buurt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in de streams en hoor "de meesten krijgen hem niet omhoog..."
Hmmm… waar kennen we dit van?? Doet haar vriendje Jeffje dit ook al niet?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch moet Jeff weg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:01 schreef Tascha071 het volgende:
Weg diepgang. Het gaat weer over haar string
Het levert haar verdriet op. Daar moet ze over nadenken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
Je eigen karakter veranderen is soms moeilijk. Ik snap wel dat Jolien dat niet in een keer kan veranderen hoe ze reageert maar echt dit kan niet goed gaan.
Je hoeft je karakter niet te veranderen, je moet patronen veranderen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
Je eigen karakter veranderen is soms moeilijk. Ik snap wel dat Jolien dat niet in een keer kan veranderen hoe ze reageert maar echt dit kan niet goed gaan.
komt er bij die Eva alleen met sex gerelateerde verhalen uit die bakkes ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:02 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in de streams en hoor "de meesten krijgen hem niet omhoog..."
Mooi allebei want als je verder telt en laatste week 5 over is er nog 1 teveelquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Mee eens maar als hij er niet opkomt. A.u.b. weg met eva
Doen veel mensen met lipfillersquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wickey doet vreemd altijd met zijn mond en tong.
Dat bedoel ik ook maar jij verwoord het beterquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hoeft je karakter niet te veranderen, je moet patronen veranderen.
Ik denk dat ze haar satisfier mist, die zal wel in de afgesloten kast liggenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komt er bij die Eva alleen met sex gerelateerde verhalen uit die bakkes ?
Botox lipfillersquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wickey doet vreemd altijd met zijn mond en tong.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar satisfier mist, die zal wel in de afgesloten kast liggen
Nog wel .. totdat Jeff verliest ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een rust op stream 2
Daar wordt in stilte een spel gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |