Ach zo! Wel moeilijk hoor al die aparte hoekjes enzo. Je weet niet meer of je hier unberhaubt nog wel een mening kan geven. Ik zie zoveel mensen op de vingers getikt worden door al die verschillende mods hier!quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, is zelfs een apart plekje voor om hier over te klagen of te mopperen
Gelukkig hoef je niet naar pseudomodden te luisterenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach zo! Wel moeilijk hoor al die aparte hoekjes enzo. Je weet niet meer of je hier unberhaubt nog wel een mening kan geven. Ik zie zoveel mensen op de vingers getikt worden door al die verschillende mods hier!
Nou dat doet BB ook zo goed, het is gewoon een softy...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
take it or leave it
dit is BB 2025 en het is nog steeds BB die de regels bepaalt.
Ja dat is zo maar ik wil gewoon dat winkeltje terug...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kopen nu eigenlijk hun eten al he
Pfew gelukkig 🙂quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet naar pseudomodden te luisteren
Ohjeequote:Op woensdag 5 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Zou hij die gebruiken?"
David D.: "Ja, waarom moet ie anders naar dat ding komen"
Axel: "Ja als dat zo is jongen, dan is alles weer verpest"
David D.: "Sharice heeft ook nog iets he?"
Axel: "Ja, die gaat dat niet hoor denk ik, die gaat ze echt gebruiken om zichzelf een keer te redden"
David S.: <geen idee>
Axel: "Het klopt niet, zou Mattie hem echt in zetten om hem te redden denk je?"
Ze weten het niet, het zou kunnen
Axel: "Ja dat zou klote zijn"
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Tascha071 het volgende:
Matt liet gamecanger zien? Niet gebruikt dus? Hierom zc
Oh, ben benieuwd waar haar loyaliteit ligt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
Milena mag niet tegen Sharice zeggen welke GC Mattie heeft gekocht
Dat heb ik nu voornamelijk bij Elsaquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd waar haar loyaliteit ligt.
Of Elsa die is er al vanaf het beginquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik gun Axel z’n kast wel, die moet steeds in die te korte broekjes lopen..geen gezicht
er werd gezegd dat ze met migraine op bed lag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is niet meer op beeld geweest na het nomineren , dat belooft weinig goeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |