tis eerder andersom, Jeff moet nogal heel wat aandacht krijgen anders is hij weer in de zeurmodusquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor......tijdens diner heeft ze geen 1keer volgens mij aan Jeff gedacht en veel plezier gehad......totdat ze hoorde dat dat Jeff een etentje had klaar gemaakt voor hem en Jane....toen was het janken geblazen omdat ze de eerste wou zijn waar hij wat voor klaarmaakte.......maar zolang zij vermaakt wordt of aandacht krijgt is Jolien Jeffke een beetje vergeten. In ieder geval niet aan haar grote liefde gedacht wat zal hij nu eten......
Ja, nu denkt ze niet aan haar familie terwijl ze zo keurig netjes is.....quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dat ze in parenclub is geweest. Axel had verteld dat hij in parenclub is geweest. Mannen in pak en vrouwen in lingerie. Jeff waarom zou je dit überhaup willen delen. Is denk weer geërgerd erover.
Hier over verschillen we van mening.....maar dat mag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis eerder andersom, Jeff moet nogal heel wat aandacht krijgen anders is hij weer in de zeurmodus
Jolien had wel een punt ergens, hoe Jeff zich zo uitsloofde voor Jane, beetje slijmjurken bij haar aangezien hij het verpest had voor Jane
Maar alleen wezen eten daar. Verder niets zegt ze. Ja doei dan ga je wel naar restaurant met die vriendenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Niks gedaan?
Jolien : Nee, zot
Jeff : Zeker?
Jolien : 100% ... 100%
Jeff : Ik snap gewoon niet waarom je dat zegt op tv
Jolien : Ze zagen het gewoon aan mijn gezicht. Ik heb niet gezegd .. mededeling! mededeling!
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:55 schreef Snensie het volgende:
Ik denk dat Jolientje in het dagelijks leven niet zo braaf is als ze voor doet komen.
Dat kan ik niet invullen voor haar. Ik ga haar niet betichten van liegen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar alleen wezen eten daar. Verder niets zegt ze. Ja doei dan ga je wel naar restaurant met die vrienden
Waarom lees ik dit nu met het stemgeluid van Jambersquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zo
misschien s'avonds/s'nachts dat ze een andere kant heeft, dat weet ik niet
Zijn de verhalen die ze zelf vertelt en ik weet niet hoeveel visjes ze al gehad heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ze werkt bij de bank, lijkt me redelijk braaf of zo
misschien s'avonds/s'nachts dat ze een andere kant heeft, dat weet ik niet
tuurlijk, en misschien heb ik een iets te roze bril op of zo, maar dat mag ook denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier over verschillen we van mening.....maar dat mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |