En ik verdenk haar er ook van Mattie jaloers te maken. En het werkt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het wel, dat Mileentje al teveel mannetjes versleten heeft, en ziet dat Klef&Befje Jolie&Sjeffie behoorlijk uit de wind blijven al wekenlang.. dus ja, pakt ze een vrouwtje deze keer als "Showelement" en kijkt of het werkt in BB
Goed om te weten ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
Lars van Monica Geuze heeft een grote lul begrijp ik
Tja, die vraagt zich af waarom de Mol zo lang duurt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die David S weet eigenlijk niet veel van het spel.
Zou ze zichzelf stoer vinden ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n kinderarmpje (Eva's woorden
Ik moet er wel om lachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ze zichzelf stoer vinden ?
Meine liebe gute
Ze kan net zo goed bij boulevard gaan zitten met al haar nieuwtjes
Dat lijkt ook vrij zinloos, omdat Mattie zogenaamd een vriendin thuis heeft zitten dus niet uit zou zijn op geilstreken met Mileenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
En ik verdenk haar er ook van Mattie jaloers te maken. En het werkt.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff en jolien even op vakantie vandaag
Ja maar toch….quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt ook vrij zinloos, omdat Mattie zogenaamd een vriendin thuis heeft zitten dus niet uit zou zijn op geilstreken met Mileen
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vanaf de lunch heb ik geen Jeff of jolien gezien. Zouden die aan het slapen zijn.
Ohhja zeker, Mileen is beslist een lekker wijf en weet dat ook van zichzelf, die gedaanteverandering die ze onderging na het openen van haar make-up en kleding vooraad was best wel schokkend, maar wat moet ze aanlokken daar? toch geen ½dooie sukkel Charis lijkt mequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar toch….
Hij ziet wat hij mist.
Onmogelijk!quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar vriend is hoogbegaafd .. zou hij gewoon niet luisteren naar haar?
Wie weet wat er buiten rondloopt ......hoe ze zich ook elke keer helemaal opdoft bij de live uitzending zonder dat ze in beeld komtquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja zeker, Mileen is beslist een lekker wijf en weet dat ook van zichzelf, die gedaanteverandering die ze onderging na het openen van haar make-up en kleding vooraad was best wel schokkend, maar wat moet ze aanlokken daar? toch geen ½dooie sukkel Charis lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |