Alleen maar gebruiken om iemand te redden wie de rest van je verblijf vele malen beter/ leuker/ draagbaar maakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:18 schreef -river- het volgende:
Het is sws dom om een andere speler te redden, die dingen zijn duur en zijn juist voor het spel zo positief mogelijk naar jezelf te zetten.
Valt me ook op dat ze steeds van die liedjes zingt als Milena in de buurt is, can’t help falling in love with you, apart gevoel van binnen. Het valt echt op.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze straalt het helemaal uit. Lijkt me stug dat Milena dat niet voelt of ze vind het wel safe zo. Je kan maar een heleboel medestanders hebben.
Oh, ga er eens opletten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:25 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Valt me ook op dat ze steeds van die liedjes zingt als Milena in de buurt is, can’t help falling in love with you, apart gevoel van binnen. Het valt echt op.
Hij vertelt het ook net ja ... jeugd van MVV zo te zien. En 3e divisie in Spanje, en 2e divisie in Kroatie.quote:
Het zou niet slim zijn van Mattie. om Jeff een GC te gunnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:18 schreef Clasientje het volgende:
Als Mattie dat gedaan heeft voor Jeff geef ik hem respect hiervoor is toch zijn maatje je he❤️
Mattie, Jeffquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva heeft het over kont likken en Jordy ... weet niet precies wie wiens kont likt in haar beleving.
Kan ook de waarheid zijn.....en werken ze zo hun lijstje af.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht dat Matt daarom overal loopt rond te vertellen dat hij heeft gehoord dat hij er volgende week op gaat komen. Dat is een goede reden om z'n GC te houden en heeft hij een excuus tov Jeff.
Kan, maar wij horen veel meer dan zij, en ik heb eigenlijk nog niet serieus Matt als target gehoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook de waarheid zijn.....en werken ze zo hun lijstje af.
Sharice...en niels,maar die is wegquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar wij horen veel meer dan zij, en ik heb eigenlijk nog niet serieus Matt als target gehoord.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha..... Wicky doet Kiki perfect na
Maar hoe zou dat werken ... moet hij 'm van te voren inzetten ... of roept BB hem en zegt, er is gelijkspel, wil je 'm inzetten?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:43 schreef Flow3r het volgende:
50/50 gelijkspel? Dan mag keanu beslissen
Ja goede vraag, geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hoe zou dat werken ... moet hij 'm van te voren inzetten ... of roept BB hem en zegt, er is gelijkspel, wil je 'm inzetten?
Maar zouden ze dan ook Jordy roepen en zeggen, je hebt stemmen, wil je de terugkaatser inzetten?
Ik vind het inzetten van die dingen erg onduidelijk.
het is ook maar een mens natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ikk kan best lachen af en toe om whicky maar hij heeft ook echt een valse kant die zo af en toe bove komt drijven
Ik vraag mij serieus af waar die ontzettende frustratie van Wicky met Jordy vandaan komt. Hij moet Jordy echt niet, maar kan niet echt terughalen wat dat veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Wicky wil graag Jordy weg, nog boven J zegt hij tegen Jane
Maat, ik heb het even nagezocht.quote:
Het is en blijft roddelenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is ook niks vals aan .. hoezo was je je handen niet na de wc?
Doe eens!!quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maat, ik heb het even nagezocht.
Of hij heeft daar zijn geld witgewassen ofzo, maar die heeft echt amper gespeeld.
Geen idee hoe of wat.
Een artikel dat hij daar zijn geld verdiende is waarschijnlijk geschreven door iemand die denkt dat iedereen kan rondkomen van voetballen.
Ik gok, hij ging daar personal coach worden in Kroatie en heeft zich aangemeld om mee te mogen trainen.
Als ie 9 maanden bij MVV gevoetbal hebt, dan snap je zijn niveau een beetje
De 1e opleiding sport en beweging en verteld trots dat hij nu hbo doet voor fysiotherapeut.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy ff de opleiding van z'n broertje dissen.
Dat ze in haar dromen deze BB gaat winnen? of dat de wereld weer eens keer vergaat, tussen nu en een paar miljoen jaar?quote:
Er komt familie van iemand op bezoek. Maar ze weet niet van wie of wat. En haar haar zat vast in de koelkast .. zoiets.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze in haar dromen deze BB gaat winnen? of dat de wereld weer eens keer vergaat, tussen nu en een paar miljoen jaar?
Wicky is een heel vals en smerig mannetje, ik zeg het al vanaf het begin. Dit is er 1 waarvan je denkt dat het je vriend is maar achter je rug om 3 zwaarden in je rug steekt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ikk kan best lachen af en toe om whicky maar hij heeft ook echt een valse kant die zo af en toe bove komt drijven
Je hebt ook spelers nodig om de bank warm te houdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://globalsportsarchi(...)s-jonckheere/200220/
Dat zei Niels ook al in de podcast van michelangelo..dat milena en jolien weinig doen en weer gaan hangen en zeggen het is zo saai,maar niets aan de was doen etc.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt dat David s jordy en matrheus mee moet nemen doen die ook wat nuttigs. Jordy heeft alle ramen gezeemd met jane, wc schoongemaakt en douches enzo gesopt met Jeff. Heb haar nog niet veel zien doen dan plakken aan sharice.
Dus omdat hij weinig heeft gespeeld is hij zijn geld aan het witwassen ??quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://globalsportsarchi(...)s-jonckheere/200220/
Nou ik denk dat je hem iets teveel credits geeft. Hij maakt er het beste van, maar ik gellof dat hij net zo lief thuis isquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wicky is een heel vals en smerig mannetje, ik zeg het al vanaf het begin. Dit is er 1 waarvan je denkt dat het je vriend is maar achter je rug om 3 zwaarden in je rug steekt.
Ohja dat soort signalen zijn bloedserieus.. die HarenInDeKoelKastGeest laat niet met zich spottenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er komt familie van iemand op bezoek. Maar ze weet niet van wie of wat. En haar haar zat vast in de koelkast .. zoiets.
hij was ook helemaal niet zo verdrietig toen hij naar huis werd gestuurd, en het mogen blijven was niet echt een vreugdedansje op dat moment.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je hem iets teveel credits geeft. Hij maakt er het beste van, maar ik gellof dat hij net zo lief thuis is
Er zat een sarcastische toon in, zo werkt die voetbalwereld soms.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat hij weinig heeft gespeeld is hij zijn geld aan het witwassen ??
Wauw
Vind het nogal iets om zomaar te roepenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er zat een sarcastische toon in, zo werkt die voetbalwereld soms.
Maar dat zou een ander topic waardig zijn.
kan mijn de link geven voor die podcasts want ik kan er niet echt op terecht komen geloof ik klik op van alles maar kom er niet geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Milena zegt dat David s jordy en matrheus mee moet nemen doen die ook wat nuttigs. Jordy heeft alle ramen gezeemd met jane, wc schoongemaakt en douches enzo gesopt met Jeff. Heb haar nog niet veel zien doen dan plakken aan sharice.
Logisch gevolg als je keer op keer door de productie gered wordt van eliminatie. Die had er in week 2 al uit horen te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij ziet nu inderdaad wel hoe ver hij kan komen
Big Brother De Podcast · Episodequote:Op woensdag 5 februari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan mijn de link geven voor die podcasts want ik kan er niet echt op terecht komen geloof ik klik op van alles maar kom er niet geloof ik
quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:05 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Logisch gevolg als je keer op keer door de productie gered wordt van eliminatie. Die had er in week 2 al uit horen te zijn.
link?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ff offtopic. Hoor net dat er lelijke dingen over axel worden verspreid op een site. Van zo een juicekanaal
zie daarvoor het media topicquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ff offtopic. Hoor net dat er lelijke dingen over axel worden verspreid op een site. Van zo een juicekanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |