SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nu is dat wel een plek waar hij niet heel veel meer kan verpesten, het kan daar moeilijk nog erger worden dan nuquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
Nou wil de oranje baviaan weer Gaza overnemen
Ja. En alle Palestijnen moeten dan ondergebracht worden in Egypte, Jordanië etc.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
Ik kan meedoen met de pre-sale en mijn moeder wil wel mee. Dus in november ga ik weer. U merkt, ik ben groot fanquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:15 schreef NailQueen het volgende:
Net terug uit Amsterdam krijg ik een mail dat Son Mieux weer naar Grunn komt
Wanneer is het Grote Songfestivalfeest?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan meedoen met de pre-sale en mijn moeder wil wel mee. Dus in november ga ik weer. U merkt, ik ben groot fan
Ook 2 dagen na het grote songfestivalfeest dus dat wordt een drukke week
20 november 2025quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer is het Grote Songfestivalfeest?
Ik vind het ook wel een goede denkwijze eigenlijk. Dat het ergens niet gaat goed, en je dan zegt “Ok, dit is nu van mij. Jullie gaan weg. En dan zal ik laten zien wat voor leuke dingen met deze plek kan doen”. Ik heb al wat plaatsen hier in de buurt om dat mee te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu is dat wel een plek waar hij niet heel veel meer kan verpesten, het kan daar moeilijk nog erger worden dan nu
De man is zo ongelooflijk simpel, en de wereldwijde media en politici gaan er dan weer allerlei theorieën rond verzinnenquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:10 schreef Strani het volgende:
Heej daar ga ik ook heen. Met mn moeder, die Elisabeth heet. Dus dat vond ik wel toepasselijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net tickets geboekt voor de musical Elisabeth.
Zin in
Ik ga ook met mijn moeder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej daar ga ik ook heen. Met mn moeder, die Elisabeth heet. Dus dat vond ik wel toepasselijk.
Waar ga jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ah wij in Nijmegen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga ook met mijn moeder.
De ga naar het theater in Leeuwarden.
Ben benieuwd hoeveel last ik van mijn buik heb. (Binnenkort een operatie)
Ik ben verbaasd hoeveel mensen het op Fok een geweldig idee vindenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De man is zo ongelooflijk simpel, en de wereldwijde media en politici gaan er dan weer allerlei theorieën rond verzinnenSanewashing noemen ze dat: oliedomme voorstellen en uitspraken dusdanig bespreken dat ze ineens heel zinnig lijken.
Deze SC?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goede denkwijze eigenlijk. Dat het ergens niet gaat goed, en je dan zegt “Ok, dit is nu van mij. Jullie gaan weg. En dan zal ik laten zien wat voor leuke dingen met deze plek kan doen”. Ik heb al wat plaatsen hier in de buurt om dat mee te doen.
En Almerequote:
Trump is voor veel mensen heel aantrekkelijk, simpele oplossingen voor gecompliceerde problemen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd hoeveel mensen het op Fok een geweldig idee vinden
Again?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Almere
MAGA: Make Almere Great Again!
MAG bekt niet zo lekkerquote:
En wat is de tweede M?quote:
Hoezo again?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Almere
MAGA: Make Almere Great Again!
Hey! Altijd leuk, een nieuw gezicht hier! Leuk dat je mee komt posten!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:38 schreef Troel het volgende:
Hoi. Wel wennen om weer aan het werk te zijn. Ik ben jullie niet vergeten hoor
Ja hoi, ik ben Troel, ik ben 42 jaar en ik doe Woody Woodpecker naquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hey! Altijd leuk, een nieuw gezicht hier! Leuk dat je mee komt posten!
Heel Belgie ook wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goede denkwijze eigenlijk. Dat het ergens niet gaat goed, en je dan zegt “Ok, dit is nu van mij. Jullie gaan weg. En dan zal ik laten zien wat voor leuke dingen met deze plek kan doen”. Ik heb al wat plaatsen hier in de buurt om dat mee te doen.
Ga je de Spanjaarden er nog op wijzen dat Chanel in zowel Esf als Benidorm Fest NIET de televote had gewonnen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:48 schreef Momo het volgende:
Ik krijg nog steeds Spaanse fanmail over dat België het waarschijnlijk zal doen dan Spanje
@:Momo jajajajajajajajajajajajajajajajaj spain is better
@:Momo not a happy song spain perfect
@:Momo Same than Mustii oh yeah haha love the song but there's something missing. Spain will win this year 🇪🇸'
@:Momo On mars maybe
@:Momo No this girl is the winner !🎉🏆
ik ging JUICHENquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Bart en Judith jonguh. Zo’n geweldig stel
Zo mooiquote:
Gelukkig stijgt je loon ook met dat percentage.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
Vandaag de aanslag van de gemeentelijke belastingen binnengekregen. Die zijn samen weer bijna 10% gestegen...
SPOILERSquote:
Nog meerquote:
quote:
Ik kijk het niet maar van die laatste hoor ik dat de moeder graag in beeld komt en haar zoon enorm zit te pushen om een kleinkindquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Haar Insta filmpje![]()
![]()
![]()
Bart is ook zo leuk met z’n heerlijke humor en Rotterdamse accent![]()
Da’s echt knap![]()
Ik had verwacht dat er wel wat meer nog samen zouden zijn. Vond het echt sneu van Antine en Mike
Het ging over Amsterdam toch? mweh.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe Verhaal van Nederland was weer een mooie aflevering.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het ging over Amsterdam toch? mweh.
Mogen? Dus het is niet verplicht?quote:
Meestal ben jij nog bij Adam en Eva, dus voor jou doen ben je al heel erg bij.quote:
Dat gebeurde vaak hier ook al met WIDM en ERquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
De reünie is vanavond uitgezonden toch? Ik weet dat ik achterloop maar misschien ben ik niet de enige. Wel snel om dan open en bloot de uitkomst te bespreken
Nee, inderdaad. Het is niet verplicht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogen? Dus het is niet verplicht?
Ik vond irritant dat al dat artikelen waren met spoilers van de reünie, terwijl de uitzending op rtl4 nog moest worden uitgezonden. (De aflevering stond een avond daarvoor al op Videoland). Daar hadden ze ook na de rtl4 uitzending mee kunnen wachten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
De reünie is vanavond uitgezonden toch? Ik weet dat ik achterloop maar misschien ben ik niet de enige. Wel snel om dan open en bloot de uitkomst te bespreken
Moet ik nog terugkijken. Ik zat vol in Winter vol Liefde reünie afleveringquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe Verhaal van Nederland was weer een mooie aflevering.
Ik zal niet spoileren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ik nog terugkijken. Ik zat vol in Winter vol Liefde reünie aflevering
Nee hoor ik was al veel verder. Kijk maar uit of ik laat je in een zoutpilaar veranderen, zoals de vrouw van Lotquote:Op donderdag 6 februari 2025 07:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal ben jij nog bij Adam en Eva, dus voor jou doen ben je al heel erg bij.
quote:Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng
Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng
Oehoe
Misschien sturen Malta en Finland vunzige liedjes dit jaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het is gewoon een heel vunzig liedje en daar zijn we hier niet zo van gediend.
Dan neem ik aan dat wij massaal het geluid uitzetten tijdens hun optredens. Bah, het kan toch ook wel eens gewoon netjes?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien sturen Malta en Finland vunzige liedjes dit jaar
Je weet dat het over een trein gaat, Straan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, het is gewoon een heel vunzig liedje en daar zijn we hier niet zo van gediend.
Van Finland verwacht ik dat wel, ze hebben daar gewoon geen regels.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien sturen Malta en Finland vunzige liedjes dit jaar
Een trein en een tunnel, ja.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet dat het over een trein gaat, Straan?
Van Malta moet ik nog zien ze inderdaad kut gaan serveren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Finland verwacht ik dat wel, ze hebben daar gewoon geen regels.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Van Malta moet ik nog zien ze inderdaad kut gaan serveren.
De kinderen hebben hun eigen JESFquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het ESF is niet meer kindvriendelijk begrijp ik?
Neh. Ik begon met 12 jaar te kijken en het ESF zou ook voor jongere kinderen dan dat geschikt moeten zijn, IMHO.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De kinderen hebben hun eigen JESF
Dat was het in de jaren 90 ook al nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het ESF is niet meer kindvriendelijk begrijp ik?
Ik was 9 toen Nicole nog over een beetje vrede zong.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Neh. Ik begon met 12 jaar te kijken en het ESF zou ook voor jongere kinderen dan dat geschikt moeten zijn, IMHO.
JESF is meer een leuke bonus voor jonge kinderen.
Jij wist precies wat dit zou veroorzaken!quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Wat een liedje van Guus Meeuwis wel niet kan veroorzaken
Oehoe!quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik citeer een prachtig refrein uit de rijke Nederlandse muziekgeschiedenis:
[..]
De eerste keer dat ik keek deed Toto Cutugno de puntentelling.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Of het Esf kindvriendelijk is valt over te discussiëren. Maar toen ik als 11 jarige voor het eerst naar Esf keek, zag ik dit winnen.
Bekijk deze YouTube-video
Doodeng vond ik hetIk heb het nog een paar jaar veilig bij jesf gehouden. Inmiddels gaat het wel weer hoor
Die komen dus met een dubbele fout?quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Van Malta moet ik nog zien ze inderdaad kut gaan serveren.
Ik vind dat dit wel een applausje verdient mensen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komen dus met een dubbele fout?
Toen ik voor het eerst het ESF keek zag ik Willeke Alberti laatste worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Of het Esf kindvriendelijk is valt over te discussiëren. Maar toen ik als 11 jarige voor het eerst naar Esf keek, zag ik dit winnen.
Bekijk deze YouTube-video
Doodeng vond ik hetIk heb het nog een paar jaar veilig bij jesf gehouden. Inmiddels gaat het wel weer hoor
Bedankt nog! Ben na vandaag compleet GESLOOPT, we zijn vanochtend om 5 uur al weggereden en hebben in de Skyline Bar de avond net afgeslotenquote:
Daarom waren wij woensdag al vertrokkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bedankt nog! Ben na vandaag compleet GESLOOPT, we zijn vanochtend om 5 uur al weggereden en hebben in de Skyline Bar de avond net afgesloten
Jij ook nog veel plezier de komende dagen
Ik ga morgen naar Oekraïne, Finland en pak Malta nog even mee. De rest geloof ik wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:21 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen ESF fans, denk eraan vanavond zitten we laat in Ierland, morgenmiddag zitten we al vroeg in Oekraïne om 17:30.
[success]
Vrijdag 7 februari
[F] Ierland [topic link] Eurosong Finale 22:35-01:00
Zaterdag 8 februari
[F] Finland [topic link] UMK 20:00 - 22:00
[F] Letland [topic link] Supernova 20:10 - 22:20
[F] Malta [topic link] MESC 2025 21:00 - 00:00
[F] Oekraine [topic link] Vidbir 17:30 - 21:30
[H] Zweden [topic link] Melodifestivalen heat 2 20:00-21:30
[H] Litouwen [topic link] Eurovizija.LT Semi 5 20:00-22:00
[H] IJsland [topic link] Semi 1 20:45 - 22:15
[/success]
Ik denk ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Oekraïne, Finland en pak Malta nog even mee. De rest geloof ik wel.
Ik heb gelukkig die dingen niet meer, dus ze kunnen ook geen gaatjes meer bevatten. Of in ieder geval niet op die manier dat het voor mij een probleem is. Succes!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:27 schreef NailQueen het volgende:
Zij die met een half verdoofd gezicht loopt groet u![]()
Ik heb een gaatje laten vullen in mijn verstandskies. Ik heb nooit gaatjes maar als ik ze heb zijn ze moeilijk te vullen
Ahh jammer dat je dan niet alle NSF's dit jaar mee kan pikkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vier mijn verjaardag zaterdag. Dus ik sla over.
Hij heeft gezegd dat hij Sanremo meepikt. Dat maakt veel goed!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh jammer dat je dan niet alle NSF's dit jaar mee kan pikken
Finland is morgen live te volgen op Out TV voor de liefhebber.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:21 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen ESF fans, denk eraan vanavond zitten we laat in Ierland, morgenmiddag zitten we al vroeg in Oekraïne om 17:30.
[success]
Vrijdag 7 februari
[F] Ierland [topic link] Eurosong Finale 22:35-01:00
Zaterdag 8 februari
[F] Finland [topic link] UMK 20:00 - 22:00
[F] Letland [topic link] Supernova 20:10 - 22:20
[F] Malta [topic link] MESC 2025 21:00 - 00:00
[F] Oekraine [topic link] Vidbir 17:30 - 21:30
[H] Zweden [topic link] Melodifestivalen heat 2 20:00-21:30
[H] Litouwen [topic link] Eurovizija.LT Semi 5 20:00-22:00
[H] IJsland [topic link] Semi 1 20:45 - 22:15
[/success]
Waar heb je hem weg, Seats & Sofas?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:03 schreef Arizona het volgende:
Onze nieuwe bank opgehaald. Komen we thuis, mist het onderstel![]()
![]()
Nee, een gerenommeerde zaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waar heb je hem weg, Seats & Sofas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |