Mag een mod doenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.quote:
Ja dat wel. Zou weer Europees moeten worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Volgend jaar het bericht dat Andretti het team opgekocht heeft. Zet deze post maar sticky ergens.
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef THEFXR het volgende:
Las Vegas gaat al starten om 20.00 lokale tijd, dus +8 uur is 4.00 NL tijd.
En bedankt.
Het blijft een kut tijdstipquote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Maar... lekker in bedquote:
En als Max weer ouderwets dominant is. Dan zullen er ook dagen zijn dat mensen het zonnetje gaan opzoeken tijdens races.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Met 24 races in een jaar ga je er gewoon een of meerdere niet live zien
Ivm met winter/zomertijd?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Nee, in beide landen is het dan wintertijd.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als jij erbij ligt wel.
Ik mis @:greysbones met haar opmerking over een room.
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Dan wacht ik even rustig afquote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...
[ afbeelding ]
Maar had nog niet gekeken of de sprint weekenden ook bekend zijn en of dat überhaupt klopt zo.
Normaal pas ik de hele OP dan aan als ik van deze pagina: https://www.formula1.com/en/drivers alle drivers in outfit heb. En ditto de autos met liveries.
De jouwe ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.
Ja, dat had je al gedaanquote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?
Nee, te weinig huisvesting voor de coureurs en fans.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
Zien jullie voor 2035 de eerste Gaza GP plaatsvinden?
Met landen als Qatar, Bahrein, Singapore, Saoedi-Arabië, China, Verenigde Staten, Azerbeidzjan, Abu Dhabi, Japan is de F1 ook wel in staat om in Gaza te gaan racen.
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar had nog niet gekeken of de sprint weekenden ook bekend zijn en of dat überhaupt klopt zo.
Normaal pas ik de hele OP dan aan als ik van deze pagina: https://www.formula1.com/en/drivers alle drivers in outfit heb. En ditto de autos met liveries.
In de Pre-season testing op Imola hadden de Racing Bulls ook een coole livery gebruikt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.
Sprintrace China is ook om 4 uur in de nacht dus 12.5%.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:37 schreef DjVero het volgende:
Wat een heisa doordat 8% (2/24) van de races voor Europeanen op een vervelend tijdstip valt, allemachtig
Was getekend: de user die over "Maxico" viel.
Ja nee ja, dat maakt het verschil inderdaad!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sprintrace China is ook om 4 uur in de nacht dus 12.5%.
Maakt boycotten makkelijkerquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Manufactured since 2016, Falcon 8X production continues today, and 78 units were built as of August 2021 (per JETNET). Aircraft Bluebook's Summer 2024 data shows the Falcon 8X average cost ranges between $39m (2016 model) and $65.70m (2024 model).quote:
Vast wel voor een deel, je hebt bedrijfjes die dat allemaal regelen incl. personeel e.d. voor de eigen vluchtbewegingen, maar dat vliegtuig van Max wordt nogal veel gebruikt door hemzelf en zijn omgeving dus blijft een zeer dure business voor Max.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Manufactured since 2016, Falcon 8X production continues today, and 78 units were built as of August 2021 (per JETNET). Aircraft Bluebook's Summer 2024 data shows the Falcon 8X average cost ranges between $39m (2016 model) and $65.70m (2024 model).
Neem aan dat ie dat verhuurt / leased/ verleased?
Andere kant. Als hij op woensdagavond aankomt, kan ie gelijk wat mensen uit zijn netwerk laten ophalen de donderdag t/m zondagochtend met dat ding.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vast wel voor een deel, je hebt bedrijfjes die dat allemaal regelen incl. personeel e.d. voor de eigen vluchtbewegingen, maar dat vliegtuig van Max wordt nogal veel gebruikt door hemzelf en zijn omgeving dus blijft een zeer dure business voor Max.
Dit ding is echt heel ziek!quote:
In dat geval is het ook 3/30, dus 10%quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat maakt het verschil inderdaad!
Inderdaad boofreakinghoo. Voor mij valt 60% van de races tussen middernacht en 6 uur 's morgens (sprintraces niet eens meegerekend), en stiekem vind ik het wel fijn, want ik kijk gewoon de replay first thing op maandagochtend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:37 schreef DjVero het volgende:
Wat een heisa doordat 8% (2/24) van de races voor Europeanen op een vervelend tijdstip valt, allemachtig
Was getekend: de user die over "Maxico" viel.
Stiekem in bed kijken. Hoe Schumacher Damon Hill eraf reed.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Maar vroeger, toen alles beter was, waren er races in Australië en Japan die waren diep in de nacht (3 uur start).
Ik snap er niks meer van.
Sprints zijn geen races.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mooi dingetje. Het toestel dat Max heeft gekocht komt uit 2022 en heeft in de eerste jaren dienst gedaan als demonstratievliegtuig voor Dassaultquote:
Is ook een beetje verschil race pace en kwalipace van auto’s natuurlijk. (Een beetje veel)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Las een leuk feitje ergens:
Lando Norris, Charles Leclerc en George Russell hebben samen 40 poles en benutten daar slechts 10 van (25% winst). Mocht Max Verstappen ooit op 25% willen uitkomen dan moet hij zijn komende 88 (!) poles niet benutten
Wat doet jouw vrouw precies dan ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.
Bekijk deze YouTube-video. Gokje? Dit "feest" bedoel je vast niet. Wat een onzin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Abdus18 het volgende:
ben wel benieuwd naar de nieuwe auto's
Ik zou toch zweren dat Lando Norris dit haar en heel aardige (race)-auto onder zijn kont had. Ook Leclerc heeft heel veel poles zelf weggegooid (of zijn team). De poles van Russell heb ik niet helemaal top of mind. Maar o.a. die in Montréal had hij gewoon moeten verzilveren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook een beetje verschil race pace en kwalipace van auto’s natuurlijk. (Een beetje veel)
Dit jaar inderdaad. Niet elk jaar. Kijk naar bijvoorbeeld de vele poles van Charles op Baku. Die kon hij simpelweg niet verzilveren doordat redbull/mercedes sterker was tijdens race.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Lando Norris dit haar en heel aardige (race)-auto onder zijn kont had. Ook Leclerc heeft heel veel poles zelf weggegooid (of zijn team). De poles van Russell heb ik niet helemaal top of mind. Maar o.a. die in Montréal had hij gewoon moeten verzilveren.
Heb er meerdere over jou liggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen over je nu
nee, de ekte ekte wagens, eerste testdagenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video. Gokje? Dit "feest" bedoel je vast niet. Wat een onzin.
Die van Russell en Norris waren bijna allemaal dit jaar. Leclerc heeft zeker in 2022 veel poles zelf om zeep geholpen / Ferrari faalde. Denk bijvoorbeeld aan Spanje/Baku (DNF) of Frankrijk (noooo). Daar hadden ze echt wel de snelheid. Monaco 21 had hij ook gewogen als hij in Q3 niet met pole in handen zijn auto had opgevouwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit jaar inderdaad. Niet elk jaar. Kijk naar bijvoorbeeld de vele poles van Charles op Baku. Die kon hij simpelweg niet verzilveren doordat redbull/mercedes sterker was tijdens race.
Kan je niet meer tegen een grapje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen over je nu
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb er meerdere over jou liggen.
Dus die van jou over ESF1 gaat rechtstreeks in het ronde archief
Dit is geen grapje. Platen horen zwart te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je niet meer tegen een grapje?
Je doet maar.
Ik heb anders ook gekleurd vinyl in mijn platenkast staanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen grapje. Platen horen zwart te zijn.
De gekleurde zijn juist de collectors items.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen grapje. Platen horen zwart te zijn.
Zeker 1 pole van Russel was zwaar onverdiend door Max een straf aan te naaien. Bovendien is het de minst symphatieke coureur op de grid. Dus ik vind het niet heel erg dat Russel zijn poles niet verzilverd, het is een regelrechte kwal.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Lando Norris dit haar en heel aardige (race)-auto onder zijn kont had. Ook Leclerc heeft heel veel poles zelf weggegooid (of zijn team). De poles van Russell heb ik niet helemaal top of mind. Maar o.a. die in Montréal had hij gewoon moeten verzilveren.
Blij dat ik dat nooit bewust heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die off-seasons zijn toch geen reet meer aan tegenwoordig. Vroeger had je gewoon ongelimiteerd testen en was er elke dag nieuws/foto's/beelden en bouwde de spanning voor een nieuw seizoen echt mooi op.
Seizoenen zijn ook veel te lang tegenwoordig, 20 races max (en geen sprints uiteraard) is prima wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik dat nooit bewust heb meegemaakt.
En het seizoen is dusdanig lang dat ik een periode van complete rust wel kan waarderen.
Misschien moeten ze ook eens kijken naar de hoeveel onzin om races heen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Seizoenen zijn ook veel te lang tegenwoordig, 20 races max (en geen sprints uiteraard) is prima wat mij betreft.
Miami, Vegas, SA en Qatar mogen om te beginnen wieberen (gaat nooit gebeuren, I know)
Media is onderdeel van F1. Maar wat is nou echt een circus? Miami en Las Vegas vooral heb ik het idee. De rest minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook eens kijken naar de hoeveel onzin om races heen.
Niet iedere GP hoeft een heel mediacircus met alle rijders en alle sponsoren.
Stel he, stel.
Ze doen vijf triple headers (plus een x aantal 2 wekelijkse races).
1e week, 3 vrije trainingen, een kwalificatie en een race.
2e sprintweek, 1 vrije training, een sprint en normale kwalificatie en sprint en normale race.
3e week sla je de vrijdag over en doe je 2 trainingen op de zaterdag en kwalificeer je op zondag en race smiddags
Vertrek je op zondagavond (crew maandag) en heb je lekker 3 vrije dagen als personeel.
Silverstone weekend bv laat je lekker ouderwets, maar een Qatar of Singapore hoef je toch niet meer 3x te gaan trainen.
En een Baku, wat hebben de coureurs dan nog te melden op een media donderdag.
Even rekening houden met circuits waar de kans op regen wat groter is, dat je die wat meer ruimte geeft.
Nou ja, jullie snappen waar ik op doel, mogen de knappe koppen de afstanden tussen de circuits minimaliseren.
En laat de familie van alle crews op bepaalde locaties maar eens overkomen. Huur een vrachtwagenchauffeur of catering maar eens lokaal in zodat een crewlid ook eens een weekje normaal vrij is als die dat wilt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Media is onderdeel van F1. Maar wat is nou echt een circus? Miami en Las Vegas vooral heb ik het idee. De rest minder.
Daarom inderdaad. Hoort er nou eenmaal bij wat filmpjes en spelletjes hier en daar. Ik kijk het allemaal niet, heel af en toe misschien wat. Maar naast het serieuze deel moet er ook tijd zijn voor wat lol, is op zich wel gezond. Mij gaat het om het racen en rijden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk dag 1
Ik zou knettergek worden
Misschien willen ze best gratis racen, krijgen ze betaald voor die poeha.
Het salaris moet uiteraard ook betaald worden en een sponsor moet ook gepleased worden.
Doe mij maar donderdagavond om 1800 aankomen en op vrijdagochtend bij de engineers meeting kom ik wel een keer mijn gezicht laten zien
Maar ook ik kijk en geniet van de social media meuk, en stel dat ik Haas sponsor en ze komen naar Nederland, dan wil ik ook een meet en greet.
"I'd play the game for free, we get paid for all the bullshit after" Dennis Rodmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:57 schreef Droopie het volgende:
Misschien willen ze best gratis racen, krijgen ze betaald voor die poeha.
Architect, en hun bedrijf doet veel voor F1 teams. Zo heeft ze de race bays van Mercedes F1 ontworpen, en was ze voor haar moederschapsverlof druk met de nieuwe windtunnen van Red Bull.quote:
Dus ze ontwerpt geen auto's, maar windtunnels.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Architect, en hun bedrijf doet veel voor F1 teams. Zo heeft ze de race bays van Mercedes F1 ontworpen, en was ze voor haar moederschapsverlof druk met de nieuwe windtunnen van Red Bull.
Dit heeft ze oa ontworpen, Mercedes gebruikt het vaak bij presentaties:
[ afbeelding ]
Vegas zijn die anerikanen echt done mee, afgelopen jaar was het al slap.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Seizoenen zijn ook veel te lang tegenwoordig, 20 races max (en geen sprints uiteraard) is prima wat mij betreft.
Miami, Vegas, SA en Qatar mogen om te beginnen wieberen (gaat nooit gebeuren, I know)
Daar is 500.000.000 dollar in geinvesteerd, denk dat het nog wel jaartjes op de kalender blijft staan.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vegas zijn die anerikanen echt done mee, afgelopen jaar was het al slap.
Ik begrijp ook niet echt waarom het is neergezet als poenerig event. Las Vegas is normaliter door de enorme capaciteit aan hotels best toegankelijk, goed bereikbaar en volgens mij is de capaciteit ook vrij makkelijk op te hogen. Entertainment all over the place voor bezoekers. En in die tijd van het jaar ook goed te doen qua temperatuur. Naar buiten de jetset zal niemand zin hebben om erheen te gaan en je kunt je afvragen hoe lang de huidige doelgroep het echt leuk vindt.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar is 500.000.000 dollar in geinvesteerd, denk dat het nog wel jaartjes op de kalender blijft staan.
Vooral omdat het georganiseerd wordt door de F1 zelf.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar is 500.000.000 dollar in geinvesteerd, denk dat het nog wel jaartjes op de kalender blijft staan.
Ze ontwerpt gebouwen, dus niet zozeer de windtunnel, maar het gebouw eromheen, wat wel aan specifieke eisen moet voldoen ivm de windtunnel, en dus ook nauw samenwerkt met het bedrijf wat de windtunnel zelf bouwt.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus ze ontwerpt geen auto's, maar windtunnels.
Een windtunnel lijkt me wel heel specifiek qua expertise.
Moet je verstand hebben van auto's, windtunnel en techniek.
Lijkt me bijna een afstudeerscriptie waard.
"Een bay is toch meer voor de sier"
Riep ik met alle respect
Erg gaaf!! Moet wel toegeven dat ik die beelden van Mercedes altijd heel steriel vind, haha. Andere teams zullen iets vergelijkbaars hebben, maar ik vond het altijd een beetje symbool staan voor het saaie Mercedesquote:Op zondag 9 februari 2025 12:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ze ontwerpt gebouwen, dus niet zozeer de windtunnel, maar het gebouw eromheen, wat wel aan specifieke eisen moet voldoen ivm de windtunnel, en dus ook nauw samenwerkt met het bedrijf wat de windtunnel zelf bouwt.
En die race bays gebruikt Mercedes idd veel om mee te sieren ja![]()
Ik vond het wel opvallend dat die hele F1 wereld een behoorlijke kliek is, inclusief dus ondersteunende bedrijven. Volgens mij heeft haar firma werk gedaan voor alle F1 teams die in Engeland gevestigd zijn. Zelf is ze over de vloer geweest bij Mercedes, RB, Aston Martin en Williams. Voor Aston Martin werkte ze aan het design van de studio waar Newey de Valkyrie ontwierp ontworpen.
Vind sprints altijd wel mooi. Ik kijk echt voor het racen zelf, niet voor practice. Al kan practice natuurlijk wel gezellig zijn om hier in F1 te kijken. Maar een van de leukste onderdelen van F1 is toch het wiel aan wiel gevecht vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem de sprints nog maar even voor lief, ben al lang blij dat ze bijvoorbeeld een nutteloze gimmick zoals punt voor de snelste ronde weer hebben afgeschaft.
Is dat Duits of Engels?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gooit er een bijzondere story uit op Instagram.
[ afbeelding ]
Het is zo... niet Red Bullquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Red Bull rood. Waarom zijn wij allemaal verbaasd?
Aangezien de nieuwe RBR 2025 merch nog altijd blauw is, neem ik niet aan dat er drastisch veel anders is. De RedBull stier was altijd al rood (it's in the name). Vooral niet als er al een andere auto in rood op de baan is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is zo... niet Red Bull
Marineblauw is toch altijd wel een gedistingeerde kleurMaatpakken hebben niet voor niets vaak die kleur
![]()
Straalt autoriteit uit.
Misschien hebben ze overleg gehad om te zorgen dat sommige auto's niet teveel op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef shiz het volgende:
[..]
Aangezien de nieuwe RBR 2025 merch nog altijd blauw is, neem ik niet aan dat er drastisch veel anders is. De RedBull stier was altijd al rood (it's in the name). Vooral niet als er al een andere auto in rood op de baan is.Maar wat kan zijn is dat het er een beetje meer uitziet als de RB's van vroeger... vooral: glossy. E.g. RB8
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
Er zit idd ook wel Rood in de kleuren van de RB.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef shiz het volgende:
[..]
Aangezien de nieuwe RBR 2025 merch nog altijd blauw is, neem ik niet aan dat er drastisch veel anders is. De RedBull stier was altijd al rood (it's in the name). Vooral niet als er al een andere auto in rood op de baan is.Maar wat kan zijn is dat het er een beetje meer uitziet als de RB's van vroeger... vooral: glossy. E.g. RB8
[ afbeelding ]
ipv
[ afbeelding ]
Misschien hebben die mensen uit Thailand nu wat meer te zeggen ipv de voormalige eigenaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zit idd ook wel Rood in de kleuren van de RB.
Het is immers ook Rode Stier![]()
Altijd weer een 'momentje' als de eerste de garage uitrolt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Starflyer het volgende:
De eerste 2025 auto op de baan
[ x ]
Gaat over z'n heml, niet over de auto.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gooit er een bijzondere story uit op Instagram.
[ afbeelding ]
Waar zeg ik dat het over de auto gaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gaat over z'n heml, niet over de auto.
DE helm mag hij ontwerpen zoals hij wil, de kleur van de auto heeft hij geen inspraak in
Ik zie die 2 samen crashen ala GP van Barcelona 2016.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)gO1kwF39mmKcZp-1k-lA
Gewoon weer volledig voorbij gaan aan zijn eigen verwerpelijke rol in het geheel. Kan iemand mijn geheugen trouwens even opfrissen waar Verstappen precies zo ongelofelijk te ver is gegaan? In Oostenrijk was de straf hoogst discutabel en zijn er voorbeelden van een jaar eerder waar Sainz exact hetzelfde deed. Bovendien is er ook één en ander aan te merken op een inhaalpogingen van Norris eerder. In Amerika kreeg Norris de straf. Alleen in Mexico ging Verstappen over de schreef, om een race later aan te tonen wie de allerbeste is. En meneer was gefrustreerd omdat er geen ‘geweldige titelstrijd was’. Dus dat is de norm, als je die titelstrijd verpest door gewoon beter te zijn dan gaat meneer zijn achterbakse gedrag vertonen en is dat ineens goed. Man, wat hoop ik dat Antonelli hem compleet om zijn oren rijdt.
Nederlandse fans die teamleden gaan mailen? Niet goed snik die mensen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gewoon weer volledig voorbij gaan aan zijn eigen verwerpelijke rol in het geheel. Kan iemand mijn geheugen trouwens even opfrissen waar Verstappen precies zo ongelofelijk te ver is gegaan? In Oostenrijk was de straf hoogst discutabel en zijn er voorbeelden van een jaar eerder waar Sainz exact hetzelfde deed. Bovendien is er ook één en ander aan te merken op een inhaalpogingen van Norris eerder. In Amerika kreeg Norris de straf. Alleen in Mexico ging Verstappen over de schreef, om een race later aan te tonen wie de allerbeste is. En meneer was gefrustreerd omdat er geen ‘geweldige titelstrijd was’. Dus dat is de norm, als je die titelstrijd verpest door gewoon beter te zijn dan gaat meneer zijn achterbakse gedrag vertonen en is dat ineens goed. Man, wat hoop ik dat Antonelli hem compleet om zijn oren rijdt.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nederlandse fans die teamleden gaan mailen? Niet goed snik die mensen.
Jammer dat die twee zoiets simpels niet normaal kunnen oplossen en dat Team Verstappen de Mercedes leden niet met rust kan laten.
Ik verwacht dat dit filmpje nog veel langer gaat worden. Maar oh wee, dit stoute Verstappen! Die moet eens een halt toegeroepen worden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie die 2 samen crashen ala GP van Barcelona 2016.
Gedrag van beide (fans en Russell) is niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hardop gelachenHet seizoen 2025 is weer van start
Wat vind je eigenlijk zelf van het gedrag van Russell? Of nee, laat om eigenlijk maar.
Dit jaar heeft hij nauwelijks tot geen incidenten gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit filmpje nog veel langer gaat worden. Maar oh wee, dit stoute Verstappen! Die moet eens een halt toegeroepen worden!
Bekijk deze YouTube-video
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de team LH fans, altijd even netjes en neutraal en niet bewust de boel een beetje opnaaien. Beetje zoals jij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat die twee zoiets simpels niet normaal kunnen oplossen en dat Team Verstappen de Mercedes leden niet met rust kan laten.
Volgens mij staat er letterlijk wat ik van het gedrag van Russell vind in mijn post. Waarom nog naar vragen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hardop gelachenHet seizoen 2025 is weer van start
Wat vind je eigenlijk zelf van het gedrag van Russell? Of nee, laat om eigenlijk maar.
Ik heb het over zijn achterbakse gedrag waarmee hij Verstappen (als kolfje naar de hand van de Britse pers die maar wat graag het vuurtje ondubbelzinnig verder opstookt) als bad guy probeert weg te zetten. Of over zijn gedrag bij de stewards nadat hij in de persconferentie nog de toffe jongen had uitgehangen. De hele kwestie begon met zijn gedrag. Als hij zich niet had aangesteld (wat al begon op de baan) was er helemaal niks aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij staat er letterlijk wat ik van het gedrag van Russell vind in mijn post. Waarom nog naar vragen?
Ik kan me nog een belachelijke move herinneren in Q3 in Qatar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit jaar heeft hij nauwelijks tot geen incidenten gehad.
Ja goed, daar ging dit artikel inderdaad om. Een achterlijke actie, plus reactie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een belachelijke move herinneren in Q3 in Qatar.
George heeft net zoveel recht om te klagen over een rijder als ieder ander. (wat Max dus ook deed de volgende dag). Daar heeft zijn houding in een persconferentie niks mee te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn achterbakse gedrag waarmee hij Verstappen (als kolfje naar de hand van de Britse pers die maar wat graag het vuurtje ondubbelzinnig verder opstookt) als bad guy probeert weg te zetten. Of over zijn gedrag bij de stewards nadat hij in de persconferentie nog de toffe jongen had uitgehangen. De hele kwestie begon met zijn gedrag. Als hij zich niet had aangesteld (wat al begon op de baan) was er helemaal niks aan de hand geweest.
Dit jaar als in kalender jaar 2025?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja goed, daar ging dit artikel inderdaad om. Een achterlijke actie, plus reactie.
Maar het crashen in anderen en daar de ander de schuld van geven is niet meer voorgekomen dit jaar.
Jij zegt dat er nog vele voorbeelden zullen volgen.
Uh, vorig jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit jaar als in kalender jaar 2025?
Het zou alleen fijn zijn als het ook ergens op sloeg. Max klaagde over Norris die ineens onder dubbel geel bijna een seconde dichterbij kwam. Russell klaagde over niets en probeerde alleen Verstappen een straf aan te naaien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George heeft net zoveel recht om te klagen over een rijder als ieder ander. (wat Max dus ook deed de volgende dag). Daar heeft zijn houding in een persconferentie niks mee te maken.
Russell klaagde om Verstappen die ineens remde. En de overtreding driving unneccesarily slowly beging.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het zou alleen fijn zijn als het ook ergens op sloeg. Max klaagde over Norris die ineens onder dubbel geel bijna een seconde dichterbij kwam. Russell klaagde over niets en probeerde alleen Verstappen een straf aan te naaien.
Verslaggever vraagt iets, coureur zegt iets, medium publiceert iets en derderangs flut internetsite geeft zijn site views om het nieuws sensationeel te brengen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Ruim twee maanden verder, Max zit daar wel lekker "rent free" .....
Get over it, waarom moet je dit nou weer gaan roepen. Sneu figuur.
Hij heeft alle recht om wat te zeggen van de Nederlandse fans zich niet kunnen inhouden wat mij betreftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Ruim twee maanden verder, Max zit daar wel lekker "rent free" .....
Get over it, waarom moet je dit nou weer gaan roepen. Sneu figuur.
Beetje jammer dat je denkt dat Verstappen alleen Nederlandse fans heeft. De GOAT heeft fans uit de hele wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft alle recht om wat te zeggen van de Nederlandse fans zich niet kunnen inhouden wat mij betreft
Klopt, Lewis wordt ook op internationaal niveau gewaardeerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je denkt dat Verstappen alleen Nederlandse fans heeft. De GOAT heeft fans uit de hele wereld.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Lewis wordt ook op internationaal niveau gewaardeerd!
Russell is een lul.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef APK het volgende:
Serieus, als je vindt dat Russell dit (met de nodige zelfreflectie) niet mag zeggen als er naar zijn mening gevraagd wordt dan ben je zelf als Nederlander / Maxfan / fan / whatever totaal de weg kwijt.
Russell heeft wat mij betreft gewoon gewoon gelijk, Verstappen is een alfa-mannetje en een bully.
Dat, gecombineerd met zijn talent, maakt hem waarschijnlijk een van de grootste (waarschijnlijk zelfs de beste) coureurs ooit.
Klaar, geen discussie nodig verder.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef APK het volgende:
Serieus, als je vindt dat Russell dit (met de nodige zelfreflectie) niet mag zeggen als er naar zijn mening gevraagd wordt dan ben je zelf als Nederlander / Maxfan / fan / whatever totaal de weg kwijt.
Russell heeft wat mij betreft gewoon gewoon gelijk, Verstappen is een alfa-mannetje en een bully.
Dat, gecombineerd met zijn talent, maakt hem waarschijnlijk een van de grootste (waarschijnlijk zelfs de beste) coureurs ooit.
quote:
Haha, maar een lul mag ook een mening hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russell is een lul.
Een kut mag geen mening hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, maar een lul mag ook een mening hebben
Daar staat ie immers voor!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, maar een lul mag ook een mening hebben
Die mag alleen ontvangen!quote:
Doet me denken aan de livery op de indycar van Will Power, maar dan deels omgekeerdquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef Adames het volgende:
Artikel is inderdaad bijzonder weinig zelfreflectie.
Zou hij beseffen dat hij gewoon niet tot de beste coureurs behoort?quote:"Ik ga nu mijn zevende jaar in F1 tegemoet en je begint dan te beseffen waar je staat",
Dat krijg je als je persoonlijkheid van nature achterbaks is zoals Russel. En dat is dan jouw held, het is gewoon een smerige matennaaier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel. Als je eerst iets zegt en vervolgens het compleet tegenovergestelde doet moet je de politiek in gaan, niet gaan racen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George heeft net zoveel recht om te klagen over een rijder als ieder ander. (wat Max dus ook deed de volgende dag). Daar heeft zijn houding in een persconferentie niks mee te maken.
Over Max die Norris naait heb ik je niet gehoord.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat krijg je als je persoonlijkheid van nature achterbaks is zoals Russel. En dat is dan jouw held, het is gewoon een smerige matennaaier.
Wat heeft die gezegd dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wel. Als je eerst iets zegt en vervolgens het compleet tegenovergestelde doet moet je de politiek in gaan, niet gaan racen.
Max reed niet expres te hard op Norris in om een straf te kunnen afdwingen. Dat was gepland door Russel om die pole te krijgen, bij Max was het tijdens de race en veel meer spontaan, dat doen ze allemaal. En als jij niet mee gekregen hebt dat Russel eerst tegen de media zegt dat het een race incident was en er verder niks achter zocht, maar vervolgens is gaan klagen bij de stewards,ben je best wel blind.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over Max die Norris naait heb ik je niet gehoord.
[..]
Wat heeft die gezegd dan?
Dat is vooral je eigen theorie, want het is onbewijsbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max reed niet expres te hard op Norris in om een straf te kunnen afdwingen. Dat was gepland door Russel om die pole te krijgen,
In het transcript halen we het volgendequote:bij Max was het tijdens de race en veel meer spontaan, dat doen ze allemaal. En als jij niet mee gekregen hebt dat Russel eerst tegen de media zegt dat het een race incident was
quote:en er verder niks achter zocht, maar vervolgens is gaan klagen bij de stewards,ben je best wel blind.
Russel is al sinds hij bij Mercedes zit een verschrikkelijk naar mannetje.
What's 'new'?quote:
Die telemetrie data is gewoon beschikbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is vooral je eigen theorie, want het is onbewijsbaar.
[..]
Iemands gedachtegang is met telemetrie niet te bewijzen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die telemetrie data is gewoon beschikbaar.
Nee, dat klopt. Je kan wel zien of iemand harder rijdt of afremt.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemands gedachtegang is met telemetrie niet te bewijzen.
Ik had daar echt goede postsquote:Op maandag 17 februari 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
En nou kappen met die onzin
Waarom zijn het oude koeien als Russell het er over heeft in een interview dat net gepubliceerd is? Dan is het toch gewoon actueel? Wellicht vind jij het niet interessant, maar dat lijkt me geen reden voor een moderator om zich er mee te bemoeien.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
1. Ik heb geen tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe ontopic: Wie gaat die F1 75 show kijken?
In de herhaling en dan ram ik even door de intro, formaliteiten, Take That en de eerste 5 teams.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oja, dat was een ding nuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die zijn inmiddels ook wel 75.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
In de herhaling en dan ram ik even door de intro, formaliteiten, Take That en de eerste 5 teams.
De topteams zal ik wel even rustig bekijken.
Die zijn er wel, maar meer voor de nieuwe auto en niet de nieuwe livery, want die komt vanavond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, dat was een ding nu
Begon me al af te vragen waarom er geen data waren aangekondigd...
quote:19 februari presentatie Ferrari Fiorano
23 februari presentatie Aston Martin Online
24 februari presentatie Mercedes Online
25 februari presentatie Red Bull Racing
T zegt voldoende dat Take That optreed en niet een Robbie Williams.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:41 schreef Red_85 het volgende:
Gaat helemaal nergens over dus dat 'event'.
Commerciële bagger voor de sponsoren. Ff lekker netwerken en de wereld over vliegen.
Zeg je het ook even tegen Russellquote:Op maandag 17 februari 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Als Russell daar behoefte aan heeft, mag hij ook naar het oude koeien topicquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeg je het ook even tegen Russell
George Russell komt nog even terug op aanvaring met Max Verstappen: ‘Heb heel duidelijk gemaakt dat ik het niet langer pik’
Mooi. Sla ik lekker over.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
T zegt voldoende dat Take That optreed en niet een Robbie Williams.
Temu invulling voor een premiumprijs.
Die kent zelfs Alonso niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi. Sla ik lekker over.
Haal dan Fleetwood Mac ofso.
Ik dacht even, "Hé, oude wijn in nieuwe zakken?" Dat heeftie toch net al gezegd:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
George Russell komt nog even terug op aanvaring met Max Verstappen: ‘Heb heel duidelijk gemaakt dat ik het niet langer pik’
Maar het was toch in een interview van vandaag, voor de F175 Launch...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Huh?quote:,,Maar ik maak me ook helemaal geen zorgen om Max, om zijn rijstijl of wat dan ook. Ik vond dat hij toen een grens is overgegaan. En ik heb daar toen denk ik heel duidelijk gemaakt dat ik dat niet langer pik”, aldus Russell, die er verder weinig woorden aan vuil wilde maken.
,Wat toen gebeurd is, is gebeurd. We zijn begonnen aan een nieuw jaar."quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht even, "Hé, oude wijn in nieuwe zakken?" Dat heeftie toch net al gezegd:
[..]
Maar het was toch in een interview van vandaag, voor de F175 Launch...
Alleen...
[..]
Huh?
Waar maakt(e) 'ie zich DAN druk over...?!![]()
![]()
Vind ik een lastige. Maar ik ben die saaie race ook wel een beetje zat. Je hoeft er ook niet alles aan te doen om een race beter te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Kunnen ze die GP beter niet gewoon eraf halen ipv dit soort maatregelen door te voeren?
Whutquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Kunnen ze die GP beter niet gewoon eraf halen ipv dit soort maatregelen door te voeren?
Graag, deze auto's en monaco gaat gewoon niet samen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Maar maar... hij had toch wel wát te zeuren over Max.....?!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
,Wat toen gebeurd is, is gebeurd. We zijn begonnen aan een nieuw jaar."
Russell - februari 2025
T zal mij niets verbazen als de meneer van het AD het artikel van GP Blog even opgewarmd heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar maar... hij had toch wel wát te zeuren over Max.....?!
Ach, schei toch uit, hypocrietje dat hij er is.
Monaco blijft hoe dan ook een optocht, alleen de volgorde verander je op die manier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind ik een lastige. Maar ik ben die saaie race ook wel een beetje zat. Je hoeft er ook niet alles aan te doen om een race beter te maken.
Nu ben ik wel voorstander om 1 stops te verbieden, maar dan weer niet met standaard 2x mediums
Hij geeft antwoord op een vraag en het wordt opgeblazen zoals zo vaak gebeurt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar maar... hij had toch wel wát te zeuren over Max.....?!
Ach, schei toch uit, hypocrietje dat hij er is.
Als het niet regent is het een onzinrace.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:02 schreef Droopie het volgende:
Russell neemt het op voor Verstappen na forse straffen FIAEnnnn... is dat stukje dan nét in die "Laatste update: 17:48" toegevoegd...?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg nixxxxx.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik geef hier maar geen antwoord op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij geeft antwoord op een vraag en het wordt opgeblazen zoals zo vaak gebeurt.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ennnn... is dat stukje dan nét in die "Laatste update: 17:48" toegevoegd...?!![]()
![]()
Ik zeg nixxxxx.
Maak dan op zn minst duidelijk waar er wat toegevoegd is, of maak een nieuw artikel en link naar het oude/vorige.quote:
Als dit de tendens van nieuws is het komende seizoen, dan kunnen we onze lol nog op. Not.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak dan op zn minst duidelijk waar er wat toegevoegd is, of maak een nieuw artikel en link naar het oude/vorige.
Ennieweeeeeeeyyyyy. Schelden is dan wel het eerste wat je leert, ja.
Dat kunnen we meenemen uit De Wijze Woorden van Sjors George.
Ik stel niet eens een vraagquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geef hier maar geen antwoord op.
Je hebt gelijk!quote:
Ook al is de GP van Monaco vaak geen bal aan het hoort toch gewoon bij de F1.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Old cows topicquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Russell daar behoefte aan heeft, mag hij ook naar het oude koeien topic
Wel in t Nederlands graag.
Wat is dit nu weer voor nep iets ...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Gewoon weer kleinere en lichtere auto's zodat er weer normaal geracet kan worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Bel ze even!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon weer kleinere en lichtere auto's zodat er weer normaal geracet kan worden.
Max is er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weters weten. Jij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kent zelfs Alonso niet.
Martin Garrix was wel gezellig geweest voor die coureurs.
Britse pers niet. Die wil wel doorgaan.quote:
Ze proberen de sport aantrekkelijker te maken voor de kijker. Prima bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lees wat over “spanning verhogende” extra pitstops in Monaco. Wat een sneue kant gaat die hele sport op zeg.
Aantrekkelijker maken met meer pitstops? Ben je net ontdooid dat je dit spannend vindt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze proberen de sport aantrekkelijker te maken voor de kijker. Prima bezig.
Dit duurt geloof ik 5 uur...quote:
Nee 2 uur.quote:
Oh ik had geloof ik iets anders gelezen.quote:
Omdat ik positief ben meteen een act? Nee niet alles wat jij kut vindt vindt een ander ook kut. Misschien kan je dat een keer respecteren.quote:
Je "positiviteit" is constant discutabel alhier. Eigenlijk bizar om zoiets te bereiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik positief ben meteen een act? Nee niet alles wat jij kut vindt vindt een ander ook kut. Misschien kan je dat een keer respecteren.
Discutabel omdat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je "positiviteit" is constant discutabel alhier. Eigenlijk bizar om zoiets te bereiken.
Nog uitkijken dat je F1 bolide niet gepimpt wordt dan. Voor je het weet heb je een breedbeeld-TV aan je achtervleugel hangen.quote:
Dat ja, het is zo treurig.quote:
dat de coureur niet meer kan plaatsnemen in de cockpit vanwege een gemonteerde MTX Jackhammer subwoofer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog uitkijken dat je F1 bolide niet gepimpt wordt dan. Voor je het weet heb je een breedbeeld-TV aan je achtervleugel hangen.
Wat is er treurig aan iemand die zegt “begint mooi”?quote:
Voor dit soort antwoorden en antwoorden waarom 99% van de users binnen dit subforum je een act vinden, kan je beter even in je pohi met bijpassende quotes graven binnen dit subforum.quote:
Nieuwe titelsponsor. Ipv HP Ferrari Atlassian, whatever dat is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Williams blijft zoals die was
Geen onderbouwing dus zie ik al.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Voor dit soort antwoorden en antwoorden waarom 99% van de users binnen dit subforum je een act vinden, kan je beter even in je pohi met bijpassende quotes graven binnen dit subforum.
Deze lijkt inderdaad identiek aan de “eenmalige” testlivery van vorige weekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is het tot nu toe beter dan ik had verwacht.
Maar goed mijn verwachtingen waren dan ook ondergronds...
hoho, het gaat nu echt alleen maar om de livery. niet hoe de auto er verder uit ziet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja ook qua kleur vind ik hem vrij gelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hoho, het gaat nu echt alleen maar om de livery. niet hoe de auto er verder uit ziet.
oftewel de kleurstellingen
wowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die nieuwe Visa is op zich best sick.
-1quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk dat Hamilton de presentatie doet.
De oude ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die nieuwe Visa is op zich best sick.
Minardiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Visa
Cashapp
Racing
Bulls!
Dat is de naam
Je kan weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef Dven het volgende:
Laat me even weten wanneer ik kan unmuten.
Dankquote:
JPS style.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond eigenlijk die Rich Energy Haas de mooiste van hun ooit. Beetje jammer van het Rich Energy
Zwart met goud was wel mooi jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond eigenlijk die Rich Energy Haas de mooiste van hun ooit. Beetje jammer van het Rich Energy
Volgens mij kregen ze elk 7 minuten ter eigen invulling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Moeten die teams zelf zo'n act regelen?
David Guetta van Temu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zien we nu weer voor dude dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |