Mag een mod doenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.quote:
Ja dat wel. Zou weer Europees moeten worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Volgend jaar het bericht dat Andretti het team opgekocht heeft. Zet deze post maar sticky ergens.
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef THEFXR het volgende:
Las Vegas gaat al starten om 20.00 lokale tijd, dus +8 uur is 4.00 NL tijd.
En bedankt.
Het blijft een kut tijdstipquote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Maar... lekker in bedquote:
En als Max weer ouderwets dominant is. Dan zullen er ook dagen zijn dat mensen het zonnetje gaan opzoeken tijdens races.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Met 24 races in een jaar ga je er gewoon een of meerdere niet live zien
Ivm met winter/zomertijd?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Nee, in beide landen is het dan wintertijd.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als jij erbij ligt wel.
Ik mis @:greysbones met haar opmerking over een room.
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Dan wacht ik even rustig afquote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...
[ afbeelding ]
Maar had nog niet gekeken of de sprint weekenden ook bekend zijn en of dat überhaupt klopt zo.
Normaal pas ik de hele OP dan aan als ik van deze pagina: https://www.formula1.com/en/drivers alle drivers in outfit heb. En ditto de autos met liveries.
De jouwe ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.
Ja, dat had je al gedaanquote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?
Nee, te weinig huisvesting voor de coureurs en fans.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
Zien jullie voor 2035 de eerste Gaza GP plaatsvinden?
Met landen als Qatar, Bahrein, Singapore, Saoedi-Arabië, China, Verenigde Staten, Azerbeidzjan, Abu Dhabi, Japan is de F1 ook wel in staat om in Gaza te gaan racen.
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar had nog niet gekeken of de sprint weekenden ook bekend zijn en of dat überhaupt klopt zo.
Normaal pas ik de hele OP dan aan als ik van deze pagina: https://www.formula1.com/en/drivers alle drivers in outfit heb. En ditto de autos met liveries.
In de Pre-season testing op Imola hadden de Racing Bulls ook een coole livery gebruikt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.
Sprintrace China is ook om 4 uur in de nacht dus 12.5%.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:37 schreef DjVero het volgende:
Wat een heisa doordat 8% (2/24) van de races voor Europeanen op een vervelend tijdstip valt, allemachtig
Was getekend: de user die over "Maxico" viel.
Ja nee ja, dat maakt het verschil inderdaad!quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sprintrace China is ook om 4 uur in de nacht dus 12.5%.
Maakt boycotten makkelijkerquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Manufactured since 2016, Falcon 8X production continues today, and 78 units were built as of August 2021 (per JETNET). Aircraft Bluebook's Summer 2024 data shows the Falcon 8X average cost ranges between $39m (2016 model) and $65.70m (2024 model).quote:
Vast wel voor een deel, je hebt bedrijfjes die dat allemaal regelen incl. personeel e.d. voor de eigen vluchtbewegingen, maar dat vliegtuig van Max wordt nogal veel gebruikt door hemzelf en zijn omgeving dus blijft een zeer dure business voor Max.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Manufactured since 2016, Falcon 8X production continues today, and 78 units were built as of August 2021 (per JETNET). Aircraft Bluebook's Summer 2024 data shows the Falcon 8X average cost ranges between $39m (2016 model) and $65.70m (2024 model).
Neem aan dat ie dat verhuurt / leased/ verleased?
Andere kant. Als hij op woensdagavond aankomt, kan ie gelijk wat mensen uit zijn netwerk laten ophalen de donderdag t/m zondagochtend met dat ding.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vast wel voor een deel, je hebt bedrijfjes die dat allemaal regelen incl. personeel e.d. voor de eigen vluchtbewegingen, maar dat vliegtuig van Max wordt nogal veel gebruikt door hemzelf en zijn omgeving dus blijft een zeer dure business voor Max.
Dit ding is echt heel ziek!quote:
In dat geval is het ook 3/30, dus 10%quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat maakt het verschil inderdaad!
Inderdaad boofreakinghoo. Voor mij valt 60% van de races tussen middernacht en 6 uur 's morgens (sprintraces niet eens meegerekend), en stiekem vind ik het wel fijn, want ik kijk gewoon de replay first thing op maandagochtend.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:37 schreef DjVero het volgende:
Wat een heisa doordat 8% (2/24) van de races voor Europeanen op een vervelend tijdstip valt, allemachtig
Was getekend: de user die over "Maxico" viel.
Stiekem in bed kijken. Hoe Schumacher Damon Hill eraf reed.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
Maar vroeger, toen alles beter was, waren er races in Australië en Japan die waren diep in de nacht (3 uur start).
Ik snap er niks meer van.
Sprints zijn geen races.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mooi dingetje. Het toestel dat Max heeft gekocht komt uit 2022 en heeft in de eerste jaren dienst gedaan als demonstratievliegtuig voor Dassaultquote:
Is ook een beetje verschil race pace en kwalipace van auto’s natuurlijk. (Een beetje veel)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Las een leuk feitje ergens:
Lando Norris, Charles Leclerc en George Russell hebben samen 40 poles en benutten daar slechts 10 van (25% winst). Mocht Max Verstappen ooit op 25% willen uitkomen dan moet hij zijn komende 88 (!) poles niet benutten
Wat doet jouw vrouw precies dan ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
M'n vrouw had vorige week een livery van Mercedes gezien, maar volgens haar was dat de livery voor de testdagen. Denk niet dat wat zij omschreef ze ook echt in de races gaan gebruiken.
Bekijk deze YouTube-video. Gokje? Dit "feest" bedoel je vast niet. Wat een onzin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Abdus18 het volgende:
ben wel benieuwd naar de nieuwe auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |