Mag een mod doenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.quote:
Ja dat wel. Zou weer Europees moeten worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Volgend jaar het bericht dat Andretti het team opgekocht heeft. Zet deze post maar sticky ergens.
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, geef me eens ongelijk met waar het allemaal heen aan het gaan is.
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is een wereldwijde sport met kosten en regeltjes die blijkbaar niet meer door Europa gehandeld kunnen worden.
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef THEFXR het volgende:
Las Vegas gaat al starten om 20.00 lokale tijd, dus +8 uur is 4.00 NL tijd.
En bedankt.
Het blijft een kut tijdstipquote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Maar... lekker in bedquote:
En als Max weer ouderwets dominant is. Dan zullen er ook dagen zijn dat mensen het zonnetje gaan opzoeken tijdens races.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
Met 24 races in een jaar ga je er gewoon een of meerdere niet live zien
Ivm met winter/zomertijd?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5.00 uur. Er is 9 uur tijdsverschil.
Nee, in beide landen is het dan wintertijd.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als jij erbij ligt wel.
Ik mis @:greysbones met haar opmerking over een room.
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Droopie het volgende:
Wie heeft die OP vorig jaar gemaakt.
Die mag hem voor 2025 ook wel even maken
Dan wacht ik even rustig afquote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik had de 2025 schedule al gemaakt...
[ afbeelding ]
Maar had nog niet gekeken of de sprint weekenden ook bekend zijn en of dat überhaupt klopt zo.
Normaal pas ik de hele OP dan aan als ik van deze pagina: https://www.formula1.com/en/drivers alle drivers in outfit heb. En ditto de autos met liveries.
De jouwe ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.
Ja, dat had je al gedaanquote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik deze al uit de archieven gehaald eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |