Beetje jammer dat je denkt dat Verstappen alleen Nederlandse fans heeft. De GOAT heeft fans uit de hele wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft alle recht om wat te zeggen van de Nederlandse fans zich niet kunnen inhouden wat mij betreft
Klopt, Lewis wordt ook op internationaal niveau gewaardeerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je denkt dat Verstappen alleen Nederlandse fans heeft. De GOAT heeft fans uit de hele wereld.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Lewis wordt ook op internationaal niveau gewaardeerd!
Russell is een lul.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef APK het volgende:
Serieus, als je vindt dat Russell dit (met de nodige zelfreflectie) niet mag zeggen als er naar zijn mening gevraagd wordt dan ben je zelf als Nederlander / Maxfan / fan / whatever totaal de weg kwijt.
Russell heeft wat mij betreft gewoon gewoon gelijk, Verstappen is een alfa-mannetje en een bully.
Dat, gecombineerd met zijn talent, maakt hem waarschijnlijk een van de grootste (waarschijnlijk zelfs de beste) coureurs ooit.
Klaar, geen discussie nodig verder.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:33 schreef APK het volgende:
Serieus, als je vindt dat Russell dit (met de nodige zelfreflectie) niet mag zeggen als er naar zijn mening gevraagd wordt dan ben je zelf als Nederlander / Maxfan / fan / whatever totaal de weg kwijt.
Russell heeft wat mij betreft gewoon gewoon gelijk, Verstappen is een alfa-mannetje en een bully.
Dat, gecombineerd met zijn talent, maakt hem waarschijnlijk een van de grootste (waarschijnlijk zelfs de beste) coureurs ooit.
quote:
Haha, maar een lul mag ook een mening hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russell is een lul.
Een kut mag geen mening hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, maar een lul mag ook een mening hebben
Daar staat ie immers voor!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, maar een lul mag ook een mening hebben
Die mag alleen ontvangen!quote:
Doet me denken aan de livery op de indycar van Will Power, maar dan deels omgekeerdquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:31 schreef Adames het volgende:
Artikel is inderdaad bijzonder weinig zelfreflectie.
Zou hij beseffen dat hij gewoon niet tot de beste coureurs behoort?quote:"Ik ga nu mijn zevende jaar in F1 tegemoet en je begint dan te beseffen waar je staat",
Dat krijg je als je persoonlijkheid van nature achterbaks is zoals Russel. En dat is dan jouw held, het is gewoon een smerige matennaaier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nederlandse fans die teamleden gaan mailen? Niet goed snik die mensen.
Jammer dat die twee zoiets simpels niet normaal kunnen oplossen en dat Team Verstappen de Mercedes leden niet met rust kan laten.
Wel. Als je eerst iets zegt en vervolgens het compleet tegenovergestelde doet moet je de politiek in gaan, niet gaan racen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George heeft net zoveel recht om te klagen over een rijder als ieder ander. (wat Max dus ook deed de volgende dag). Daar heeft zijn houding in een persconferentie niks mee te maken.
Over Max die Norris naait heb ik je niet gehoord.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat krijg je als je persoonlijkheid van nature achterbaks is zoals Russel. En dat is dan jouw held, het is gewoon een smerige matennaaier.
Wat heeft die gezegd dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 06:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wel. Als je eerst iets zegt en vervolgens het compleet tegenovergestelde doet moet je de politiek in gaan, niet gaan racen.
Max reed niet expres te hard op Norris in om een straf te kunnen afdwingen. Dat was gepland door Russel om die pole te krijgen, bij Max was het tijdens de race en veel meer spontaan, dat doen ze allemaal. En als jij niet mee gekregen hebt dat Russel eerst tegen de media zegt dat het een race incident was en er verder niks achter zocht, maar vervolgens is gaan klagen bij de stewards,ben je best wel blind.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over Max die Norris naait heb ik je niet gehoord.
[..]
Wat heeft die gezegd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |