Bel ze even!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon weer kleinere en lichtere auto's zodat er weer normaal geracet kan worden.
Max is er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeg je het ook even tegen Russell
George Russell komt nog even terug op aanvaring met Max Verstappen: ‘Heb heel duidelijk gemaakt dat ik het niet langer pik’
Weters weten. Jij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die kent zelfs Alonso niet.
Martin Garrix was wel gezellig geweest voor die coureurs.
Britse pers niet. Die wil wel doorgaan.quote:
Ze proberen de sport aantrekkelijker te maken voor de kijker. Prima bezig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lees wat over “spanning verhogende” extra pitstops in Monaco. Wat een sneue kant gaat die hele sport op zeg.
Aantrekkelijker maken met meer pitstops? Ben je net ontdooid dat je dit spannend vindt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze proberen de sport aantrekkelijker te maken voor de kijker. Prima bezig.
Dit duurt geloof ik 5 uur...quote:
Nee 2 uur.quote:
Oh ik had geloof ik iets anders gelezen.quote:
Omdat ik positief ben meteen een act? Nee niet alles wat jij kut vindt vindt een ander ook kut. Misschien kan je dat een keer respecteren.quote:
Je "positiviteit" is constant discutabel alhier. Eigenlijk bizar om zoiets te bereiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik positief ben meteen een act? Nee niet alles wat jij kut vindt vindt een ander ook kut. Misschien kan je dat een keer respecteren.
Discutabel omdat?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:14 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je "positiviteit" is constant discutabel alhier. Eigenlijk bizar om zoiets te bereiken.
Nog uitkijken dat je F1 bolide niet gepimpt wordt dan. Voor je het weet heb je een breedbeeld-TV aan je achtervleugel hangen.quote:
Dat ja, het is zo treurig.quote:
dat de coureur niet meer kan plaatsnemen in de cockpit vanwege een gemonteerde MTX Jackhammer subwoofer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog uitkijken dat je F1 bolide niet gepimpt wordt dan. Voor je het weet heb je een breedbeeld-TV aan je achtervleugel hangen.
Wat is er treurig aan iemand die zegt “begint mooi”?quote:
Voor dit soort antwoorden en antwoorden waarom 99% van de users binnen dit subforum je een act vinden, kan je beter even in je pohi met bijpassende quotes graven binnen dit subforum.quote:
Nieuwe titelsponsor. Ipv HP Ferrari Atlassian, whatever dat is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Williams blijft zoals die was
Geen onderbouwing dus zie ik al.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Voor dit soort antwoorden en antwoorden waarom 99% van de users binnen dit subforum je een act vinden, kan je beter even in je pohi met bijpassende quotes graven binnen dit subforum.
Deze lijkt inderdaad identiek aan de “eenmalige” testlivery van vorige weekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is het tot nu toe beter dan ik had verwacht.
Maar goed mijn verwachtingen waren dan ook ondergronds...
hoho, het gaat nu echt alleen maar om de livery. niet hoe de auto er verder uit ziet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja ook qua kleur vind ik hem vrij gelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hoho, het gaat nu echt alleen maar om de livery. niet hoe de auto er verder uit ziet.
oftewel de kleurstellingen
wowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die nieuwe Visa is op zich best sick.
-1quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk dat Hamilton de presentatie doet.
De oude ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die nieuwe Visa is op zich best sick.
Minardiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Visa
Cashapp
Racing
Bulls!
Dat is de naam
Je kan weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef Dven het volgende:
Laat me even weten wanneer ik kan unmuten.
Dankquote:
JPS style.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond eigenlijk die Rich Energy Haas de mooiste van hun ooit. Beetje jammer van het Rich Energy
Zwart met goud was wel mooi jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond eigenlijk die Rich Energy Haas de mooiste van hun ooit. Beetje jammer van het Rich Energy
Volgens mij kregen ze elk 7 minuten ter eigen invulling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Moeten die teams zelf zo'n act regelen?
David Guetta van Temu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zien we nu weer voor dude dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |