alweer hij is er toch net geweest en gevraagd aan der of ze der appelmoes koud of warm wilde en dat ze 3 gangen dingen eten hoeveel moet die nog meer doen danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag ging
Niet geslaagd bij de koppeltest, verkeerd antwoord door Jeffquote:
wat heeft hij verkloot dan ze hebben gesprek gehad en ruzie was klaar en hebben elkaar erna de vragen gesteld en herhaald steeds ging op een etens vraag fout omdat hij sushi erbij zei wat ze ook lekker vondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom zou ze moeite doen voor die lul die al zoveel verkloot heeft met zijn gedrag óok voor haar
Ze kunnen het ook in een teiltje in de keuken doen en later leegkiepen. Maar de een doet het ingewikkelder dan de anderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef Ireth het volgende:
Ow ik zie nu pas dat ze helemaal de tuin door moeten met een kokend hete pan om aardappelen af te gieten! Dat vind ik best gevaarlijk!
Ze zitten daar omdat hij het verkloot heeft met de vragen? Had hij eerder moeite gedaan haar te leren kennen waren ze misschien beter op elkaar ingespeeld, maar hij koos ervoor haar te negeren en dan moet het nu allemaal ineens vergeten worden of zo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat heeft hij verkloot dan ze hebben gesprek gehad en ruzie was klaar en hebben elkaar erna de vragen gesteld en herhaald steeds ging op een etens vraag fout omdat hij sushi erbij zei wat ze ook lekker vond
ja hij probeert er nog wat van te makenquote:
hij heeft geen bandje hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ik hem was, had ik stiekem de kaarsen uit de bruidssuite gepakt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Agossie, straks krijgen we nog medelijden
als ze het beide hebben uitgesproken moet het inderdaad vergeten wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zitten daar omdat hij het verkloot heeft met de vragen? Had hij eerder moeite gedaan haar te leren kennen waren ze misschien beter op elkaar ingespeeld, maar hij koos ervoor haar te negeren en dan moet het nu allemaal ineens vergeten worden of zo ?
kan me best voorstellen dat het er harder intikt bij Jane na al die dagen
Dat ze nu geen diner hebben id óok zijn schuld
Voor Jane is het liefquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Maar vind het lief dat ie doet, misschien voelt jane (als die ooit nog eens onder het dekbed vandaan komt) zich daardoor iets beterder.
Nou, dacht het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ze het beide hebben uitgesproken moet het inderdaad vergeten worden
ja maar niemand is er nu om de kamer te openen zodat hij naar binnen kanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
True, maar dat hield hem gister (eergister?) ook niet tegen
Eehhmm... nee? Spel verloren = spel verloren? En dan geen uitzondering? Of had vorige keer iedereen maar zijn bed moeten krijgen terwijl ze het spel niet hadden gewonnen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Clasientje het volgende:
Nou vind ik wel sneu hoor als het echt zo is dat Jeffrey en Jane niet mogen mee eten kom op zeg gaat wel wat te ver kom op zeg 🙄
nah was voor Jane wel zoquote:
Mindfucks horen bij Big Brother maar dit gaat wel ver inderdaad. Wat je ook van Jeff vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Clasientje het volgende:
Nou vind ik wel sneu hoor als het echt zo is dat Jeffrey en Jane niet mogen mee eten kom op zeg gaat wel wat te ver kom op zeg 🙄
Niet met hemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Agossie, straks krijgen we nog medelijden
Nee voor de 'sake of the game' zouden ze proberen weer normaal te gaan doen en met een schone lei beginnen, zij heeft nog excuus gemaakt zelfs, hij nam niks terugquote:
Wordt slecht in beeld gebracht vind ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof iets van de afhaalchinees om de hoek..
Hadden Jane en Jeffrey allebei gezegd: Aziatisch eten? dat wordt op FB beweerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Verida het volgende:
achteraf zeggen dat iedereen toch mee mag eten vind ik eerder een klap in het gezicht van de koppels die wel hun best hadden gedaan en dus een etentje hebben gewonnen.
dan hoef je de volgende keer bij een opdracht ook niet je best te doen, je krijgt het toch wel
Het is vervelend voor Jane, maar het lijkt mij dat het nu wel even duidelijk gemaakt is aan Jeffry dat BB de baas is en hij niets heeft in te brengen.
Ow geen idee, ik zit heerlijk rustgevend bij 24kitchen op stream2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt slecht in beeld gebracht vind ik
Klopt, we moeten maar afgaan op wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt slecht in beeld gebracht vind ik
Jammer voor hem, wat mij betreft veel te laatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Jeff voelt zich schuldig en beseft dat ie er niet mooi opstaat
Dit doet ie ook voor hemzelf, niet voor Jane
Hij maakt wel betere appelmoes dan Jolienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow geen idee, ik zit heerlijk rustgevend bij 24kitchen op stream2
Nou Jeff doet wel zijn best. Smeuige puree, Gebakken aardappels en appelmoes, eventueel warm.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Verida het volgende:
achteraf zeggen dat iedereen toch mee mag eten vind ik eerder een klap in het gezicht van de koppels die wel hun best hadden gedaan en dus een etentje hebben gewonnen.
dan hoef je de volgende keer bij een opdracht ook niet je best te doen, je krijgt het toch wel
Het is vervelend voor Jane, maar het lijkt mij dat het nu wel even duidelijk gemaakt is aan Jeffry dat BB de baas is en hij niets heeft in te brengen.
Vast niet. Eerst brandt hij haar tot de grond af, vanmorgen nog behandelde hij haar als oud vuil. Op zo'n manier dat zelfs zijn maatjes zeiden dat hij veel te ver ging. Dat kan niet met een paar aardappelschillen vergeten worden.quote:
Jane had gezegd: Aziatisch eten, niets in bijzonderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hadden Jane en Jeffrey allebei gezegd: Aziatisch eten? dat wordt op FB beweerd
Jane: Aziatisch eten,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jane had gezegd Aziatisch eten, Jeffrey Aziatisch eten en Sushi, maar Sushi was zijn laatste antwoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, beter had die de afgelopen aardiger kunnen zijn voor andere mensen. Moet je toch een keer je beste beentje voor zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef Verity het volgende:
Gekeken naar het gedrag van Jeffrey de afgelopen tijd, had ik niet van hem verwacht dat hij nu nog eten ging koken en dan ook nog eens de tafel dekken. Ik vermoed dat hij zich toch wel schuldig voelt naar Jane. Ze heeft hem eerder op de dag ook nog aangesproken op z'n gedrag en wat hij beter niet en wel kan doen. Wie weet heeft dat ook wel geholpen.
ik zou het niet eens precies weten, iets met sushi en soto soep ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jane noemde Aziatisch eten. Jeffrey specificeerde het tot sushi en dat is niet goedgekeurdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze krijgen toch gewoon te eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef Clasientje het volgende:
Jef en Jane geen eten in de groep Gaat te ver vind ik serieus🙄
Precies. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij er echt spijt van heeft. Ik moet nog zien dat dit gemeend is. Hij zei gisteren geloof ik nog dat hij de eerste week een toneelstukje speelde en nu liet zien hoe hij echt was.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, beter had die de afgelopen aardiger kunnen zijn voor andere mensen. Moet je toch een keer je beste beentje voor zetten
Maar hij heeft wel heel naar gedaan.
Das het spel he, you win some, you lose some.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef Clasientje het volgende:
Welnee, andere jaren ging het er nog wel harder aan toe hoor..Dan mochten de verliezer, de winnaars bedienenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef Clasientje het volgende:
Heel naar en dat wordt, zowel bij de kijkers als de mensen in het huis, niet in dank afgenomen. Hij heeft het zelf verpest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, beter had die de afgelopen aardiger kunnen zijn voor andere mensen. Moet je toch een keer je beste beentje voor zetten
Maar hij heeft wel heel naar gedaan.
Ze verhongeren niet hoor....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef Clasientje het volgende:
pfffffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Jeff voelt zich schuldig en beseft dat ie er niet mooi opstaat
Dit doet ie ook voor hemzelf, niet voor Jane
Dat was leuk!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welnee, andere jaren ging het er nog wel harder aan toe hoor..Dan mochten de verliezer, de winnaars bedienen
Die was gewoon in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Hij heeft gewoon de vraag niet juist beantwoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zeg dit verdient niemand.
Je oogst, wat je zaait..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zeg dit verdient niemand.
Eehhmm... en waarom zou dat zijn?? Vast niet omdat ie vals zingt??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Doorschijnbare wijn, op basis van water
Het gaat er niet om of hij het verdient of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Doe maar, Niels is ook al wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Dat heeft hij allemaal zelf veroorzaakt. Zelfs vandaag nog schijnt zijn reactie heel lelijk te zijn geweest toen hij zag dat hij met jane samen moest werken. Nu ineens die "vrolijkheid" is nadat jolien heeft gezegd dat als hij erop komt hij weg is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zedit verdient niemand.
Kan, zijn ondertussen al terug, hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Verity het volgende:
SL op S1 mededeling dat ze nog ff moeten blijven zitten? Zodat ze wat beelden hebben van Jeffrey en Jane alleen aan het eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
leuk eigenlijk dat onderschrift even zoeken waar ik dat doen moetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.quote:
Je hebt weinig andere keuze hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Ja maar dán zou ze wel verhongerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwen
In geval van jeff kan ik dit alleen maar als een act zien...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
Begin haast te denken dat Jeffrey en Jolien beiden leuker/beter zijn zonder elkaar.
Geen pozza iigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen geen nieuwe voorraad. iedereen aan de slob morgen, want de aardappels zijn op
Mwoah.. ze had ook gewoon haar bord kunnen pakken en op de bank gaan zitten of buiten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt weinig andere keuze he
Ja taxi bellen en het huis verlaten.
Smerig zonder zoutquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie timing, net als ze op de schaaltjes inzoomen, vraag Jeffrey of ze altijd zo'n trage eter is.
Ja op zijn eigen manier wel jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey is echt wel er lieverd hoor op zijn eigen manier❤️
Uit respect wil ze het vast netjes opeten. Jef zit nog wel ffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso gortdroog ook zeggen ze beiden
Ik ben geswitcht naar 24kitchen...quote:
Nou.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey is echt wel er lieverd hoor op zijn eigen manier❤️
idd. blijft iets onbegrijpelijks dat die niet gewoon 2 streams kunnen regelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zullen de streams wel wisselen voor onze Vlaamse vrienden, anders hebben die constant hetzelfde
Jane en Jeffrey weer terug op 2.
onee Jordy is er weer. Drank en suiker gehad dus die stuitert de rest van de avond weer door het beeldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is stil. Ligt die al onder tafel?
Hij is wakkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is stil. Ligt die al onder tafel?
Meeste hebben mediabox, beginnen steeds meer over te schakelen naar alles via internet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:00 schreef Droopie het volgende:
Vraag voor de belgen, hebben ze in Belgie nog niet massaal internet televisie met een mediabox.
En zijn er zelfs nog mensen die met een spriet tv kijken?
Serieuze vraag
ze gooien er aardig wat overheen hahahhaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bedenken dat ze nog stroop en poedersuiker hebben, dus proberen ze of het smaakt met de droge aardappelen
Dank je, dus de kanalen zijn nog niet in overvloed.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Meeste hebben mediabox, beginnen steeds meer over te schakelen naar alles via internet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vinden het niet lekker maar liggen in deuk...
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey zegt nu dat ze het eten eten van de groep voor morgen en dat zij eigenlijk slob moesten eten maar daar had Jeffrey geen zin in.
Ze doen nu stroop over de gebakken aardappeltjes. En poedersuiker. ( was nog van de pannenkoeken van gister)
Stel dr komen sancties op, geldt dat ook voor Jane ditmaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BB
ze hadden zelfs niet eens aardappels mogen eten. BB had gezegd "Slob"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat niet gedeeld mocht worden. Maar Jeff staat boven alle regels van BB
Dat heb ik ook, hij was ineens verandert nadat jolien met hem gepraat had over eruit andersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
In geval van jeff kan ik dit alleen maar als een act zien...
Jeff mocht eigenlijk van iedereen de appels hebebn die ze hadden begreep ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel appels er gebruikt zijn bij dit diner??
Dat denk ik ook dat er van achter wel iets is ingefluisterd. Hij kwam heel slecht in beeld. Dus dit kan best een 'toneelstukje' zijn. Maar hij doet het leukquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Anders kan ik het niet verklaren dat er ineens zo'n ommekeer is in zijn gedrag.
Mag ook wel want door zijn stomme antwoord zitten ze hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Krambo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Jeff doet echt wel z'n best.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
Waar kan je slecht tegen vraagt Jane..Machtsmisbruik zegt Jeffrey
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & Davidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.
En zijn masker viel af volgens Wicky, ook Sharice en Elsa waren hem zatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & David
Jolien heeft 'm vanmorgen aangesproken op z'n negatieve gedrag, David D. heeft 'm al eens op z'n gedrag aangesproken, nu hoorde hij van Jane vanmiddag ook weer opmerkingen over z'n gedrag en hoe er buiten naar 'm gekeken wordt. Hij merkt dat z'n gemok geen resultaat heeft; z'n kleren zitten nog achter slot en grendel en tot overmaat van ramp krijgt ie ook nog eens de deksel op z'n neus bij deze opdracht en mag ie geen lekker eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
Nee, maar Jeff ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel appels er gebruikt zijn bij dit diner??
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dat er van achter wel iets is ingefluisterd. Hij kwam heel slecht in beeld. Dus dit kan best een 'toneelstukje' zijn. Maar hij doet het leuk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zit iedereen hier nu alleen naar Jeffrey en jane te kijken?
De groep is nu ook in gesprek met elkaar.
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en doorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik !!!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu toch
Dat is waar. Jane was ook duidelijk en direct, misschien iets wat Jeffrey nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en door
Ja lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je ook thee?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Febo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:29 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ff een brainfart, hoe noemden wij vroeger BB/productie hier? Kom er even niet meer op....
Briljant gewoon!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:34 schreef Jockari het volgende:
Axel: "Feestje in afgehuurd hotel. Mannen in pak, vrouwen in lingerie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:34 schreef Jockari het volgende:
Axel: "Feestje in afgehuurd hotel. Mannen in pak, vrouwen in lingerie".
Ja heeft er mee te maken dat ze het altijd druk heeft gehad om gevoelens te onderdrukken , veel meegemaakt en niks verwerkt. En dat komt nu allemaal naar bovenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:38 schreef Verity het volgende:
Jane: Als iedereen al in de kamer zit, dan loop ik ff naar buiten om te huilen
Die zou zich verslikken in de droge aardappelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:39 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien is ook wel eens op zo'n feest geweest? Met haar ex ofzo? Tis goed dat Jeffrey er niet bij is
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Axel "kijk en daarom zijn wij gekoppeld"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:39 schreef Kinga het volgende:
Oh Jolien is er ook geweest. Mag niemand tegen Jeff zeggen!
denk dat ze alles op willen drinken ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Blijven ze eten tot mogenochtend?
Dat zie je inderdaad! De vraag is voor hoe langquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zie ik opeens een hele andere Jeffrey of wat ?
BB heeft voor een stand-in gezorgd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze mogen niets meenemen dus drinken alles daar op wat ze willenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Ja, hij heeft zijn maskertje weer opgezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neemt in elk geval wat wind uit de zeilen van Milena die dat vast niet leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Clasientje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Big Brother di express doet zodat Jeffrey en Jane met elkaar praten en zo elkaar beter leren kennen alleen maar beter vind ik❤️
Ze mochten idd nix meenemen, maar dan op een bepaald moment is elke kruimel toch wel opgeliktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Z'n 2ling broerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB heeft voor een stand-in gezorgd.
Jeffrey en Jane beantwoorden mijn vraag:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?
Axel zijn naam andersomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Het begint aan de tafel op een chaotische speed dating te lijken.
Mooi gesprek tussen die 2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey vraagt Jane naar wat ze hier uit hoopt te halen.
Jane zegt haar persoonlijke reden slechts met 1 persoon gedeeld te hebben. Ze heeft zichzelf overwerkt na een hele lastige periode. Ze voelde zich een leeg inhoudsloos meisje voor de camera en wil zichzelf hier terug vinden. Ze wil winnen, maar dat is niet haar hoofddoel. Ze heeft daar al een paar lastige momenten gehad en geeft toe aan Jeffrey dat ze 's nachts stiekem in de woonkamer van het huis huilt. Ze zegt niet het type te zijn iemand te melden dat ze verdrietig is en vraagt om getroost te worden. Ze wil het gewoon zelf doen.
Jeffrey zegt dat het ok is om hulp te aanvaarden of te proberen om haar hart te luchten. Misschien niet per se met de mensen in het huis zegt ie, maar op de vrijdag (psych dag).
Ja leuk toch zo ga je ook elkaar beter leren kennen en anders van elkaar zien vind ik wel mooi ditquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Dit is een actquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef Lrod01 het volgende:
Dit was weer de Jeff waarvan ik fan was in de 1e week. Hopelijk kan hij dit vast houden en die negativisme laten voor wat het was.
Ik schakel toch es even van stream.. dit klinkt heel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jane bedankt Jeffrey voor de date-night en ze geven elkaar een knuffel. Jane zegt dat ze het gezellig vond, Jeffrey beaamt dat, hij kan dat niet ontkennen zegt ie.
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Helemaal niet ik heb hem 4 weken aan het werk gezien. Dat verandert niet ineens in 2 uur tijd. Zodra hij hoort wat jolien vertelde dat ze ook in die club is geweest waar axel was breekt hij weer zijn masker af.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin. Maar voor sommige mensen is het nooit goed. Jullie moeten persee een pispaaltje hebben
Ja ik denk dat hij nu wel een soort van onder de indruk is, om hetgeen ze bereikt heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.
Is dit een Belgisch gezegde??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey krijgt een paar veren in zijn achterste...Dat zal hem plezieren
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is dit een Belgisch gezegde??
Nog nooit gehoord
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zeggen pluimen in zijn gatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zegen hier , veren in de kont
Ah ja kijk die ken ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is eigenlijk veren in je reet en typisch hollands
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Iedereen die hier 24/7 obsessief met hem bezig is. Voel je je aangesproken?
Ik hoop het, zo vind ik hem best aardigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu kijken of Jeffrey deze verandering door kan zetten
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.
Even rustig zitten en uitbuiken misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft hij weer last van
En matt liet gisteren ook al blijken dat er gesproken moest worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof niet in deze act van jeff. Die is geschrokken na gesprek met jolien en ook wat jane heeft gezegd.
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Laten we hopen dat de echte Jeff buiten het huis een goede gast is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.
4 weken noem ik geen moment meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,
Deze act houdt hij niet vol. Hij is egoïst, dominant,manipulatief en denkt dat alles van hem is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff herhaalt voor de 2e keer de woorden van Jolien van vanmorgen. Hij heeft het door, negatieve Andy gaat 'm geen stemmen opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |