alweer hij is er toch net geweest en gevraagd aan der of ze der appelmoes koud of warm wilde en dat ze 3 gangen dingen eten hoeveel moet die nog meer doen danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was daarstraks toen iedereen er was. Ik bedoel nu voordat ie in de keuken aan de slag ging
Niet geslaagd bij de koppeltest, verkeerd antwoord door Jeffquote:
wat heeft hij verkloot dan ze hebben gesprek gehad en ruzie was klaar en hebben elkaar erna de vragen gesteld en herhaald steeds ging op een etens vraag fout omdat hij sushi erbij zei wat ze ook lekker vondquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom zou ze moeite doen voor die lul die al zoveel verkloot heeft met zijn gedrag óok voor haar
Ze kunnen het ook in een teiltje in de keuken doen en later leegkiepen. Maar de een doet het ingewikkelder dan de anderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef Ireth het volgende:
Ow ik zie nu pas dat ze helemaal de tuin door moeten met een kokend hete pan om aardappelen af te gieten! Dat vind ik best gevaarlijk!
Ze zitten daar omdat hij het verkloot heeft met de vragen? Had hij eerder moeite gedaan haar te leren kennen waren ze misschien beter op elkaar ingespeeld, maar hij koos ervoor haar te negeren en dan moet het nu allemaal ineens vergeten worden of zo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat heeft hij verkloot dan ze hebben gesprek gehad en ruzie was klaar en hebben elkaar erna de vragen gesteld en herhaald steeds ging op een etens vraag fout omdat hij sushi erbij zei wat ze ook lekker vond
ja hij probeert er nog wat van te makenquote:
hij heeft geen bandje hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ik hem was, had ik stiekem de kaarsen uit de bruidssuite gepakt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Agossie, straks krijgen we nog medelijden
als ze het beide hebben uitgesproken moet het inderdaad vergeten wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zitten daar omdat hij het verkloot heeft met de vragen? Had hij eerder moeite gedaan haar te leren kennen waren ze misschien beter op elkaar ingespeeld, maar hij koos ervoor haar te negeren en dan moet het nu allemaal ineens vergeten worden of zo ?
kan me best voorstellen dat het er harder intikt bij Jane na al die dagen
Dat ze nu geen diner hebben id óok zijn schuld
Voor Jane is het liefquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Maar vind het lief dat ie doet, misschien voelt jane (als die ooit nog eens onder het dekbed vandaan komt) zich daardoor iets beterder.
Nou, dacht het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ze het beide hebben uitgesproken moet het inderdaad vergeten worden
ja maar niemand is er nu om de kamer te openen zodat hij naar binnen kanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
True, maar dat hield hem gister (eergister?) ook niet tegen
Eehhmm... nee? Spel verloren = spel verloren? En dan geen uitzondering? Of had vorige keer iedereen maar zijn bed moeten krijgen terwijl ze het spel niet hadden gewonnen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Clasientje het volgende:
Nou vind ik wel sneu hoor als het echt zo is dat Jeffrey en Jane niet mogen mee eten kom op zeg gaat wel wat te ver kom op zeg 🙄
nah was voor Jane wel zoquote:
Mindfucks horen bij Big Brother maar dit gaat wel ver inderdaad. Wat je ook van Jeff vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Clasientje het volgende:
Nou vind ik wel sneu hoor als het echt zo is dat Jeffrey en Jane niet mogen mee eten kom op zeg gaat wel wat te ver kom op zeg 🙄
Niet met hemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Agossie, straks krijgen we nog medelijden
Nee voor de 'sake of the game' zouden ze proberen weer normaal te gaan doen en met een schone lei beginnen, zij heeft nog excuus gemaakt zelfs, hij nam niks terugquote:
Wordt slecht in beeld gebracht vind ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geloof iets van de afhaalchinees om de hoek..
Hadden Jane en Jeffrey allebei gezegd: Aziatisch eten? dat wordt op FB beweerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Verida het volgende:
achteraf zeggen dat iedereen toch mee mag eten vind ik eerder een klap in het gezicht van de koppels die wel hun best hadden gedaan en dus een etentje hebben gewonnen.
dan hoef je de volgende keer bij een opdracht ook niet je best te doen, je krijgt het toch wel
Het is vervelend voor Jane, maar het lijkt mij dat het nu wel even duidelijk gemaakt is aan Jeffry dat BB de baas is en hij niets heeft in te brengen.
Ow geen idee, ik zit heerlijk rustgevend bij 24kitchen op stream2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt slecht in beeld gebracht vind ik
Klopt, we moeten maar afgaan op wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt slecht in beeld gebracht vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |