quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
Waar kan je slecht tegen vraagt Jane..Machtsmisbruik zegt Jeffrey
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Anders kan ik het niet verklaren dat er ineens zo'n ommekeer is in zijn gedrag.
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & Davidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij speelt het spel en als je dan ziet dat je geen bondjes meer kan sluiten buiten je eigen kliek (waar alleen Milena en Matt "sterke" spelers zijn) moet je gaan bewegen he.
En zijn masker viel af volgens Wicky, ook Sharice en Elsa waren hem zatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt hij kreeg ook al steeds meer tegengas van David & David
Jolien heeft 'm vanmorgen aangesproken op z'n negatieve gedrag, David D. heeft 'm al eens op z'n gedrag aangesproken, nu hoorde hij van Jane vanmiddag ook weer opmerkingen over z'n gedrag en hoe er buiten naar 'm gekeken wordt. Hij merkt dat z'n gemok geen resultaat heeft; z'n kleren zitten nog achter slot en grendel en tot overmaat van ramp krijgt ie ook nog eens de deksel op z'n neus bij deze opdracht en mag ie geen lekker eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:14 schreef Verida het volgende:
ik heb zelf het vermoeden dat er een klein "gesprekje" is geweest tussen BB en Jeff
Anders kan ik het niet verklaren dat er ineens zo'n ommekeer is in zijn gedrag.
Nee, maar Jeff ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:12 schreef Ireth het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel appels er gebruikt zijn bij dit diner??
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dat er van achter wel iets is ingefluisterd. Hij kwam heel slecht in beeld. Dus dit kan best een 'toneelstukje' zijn. Maar hij doet het leuk
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zit iedereen hier nu alleen naar Jeffrey en jane te kijken?
De groep is nu ook in gesprek met elkaar.
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en doorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op! Eerst kon hij Jane totaal niet uitstaan, wilde niks met haar te maken hebben, laat staan praten. En nu... met liefde eten gekookt, tafel gedekt en ook nog normaal praten met Jane.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
Ik !!!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Goffer! Moeten er meer nieuwe koffie? Ik loop nu toch
Dat is waar. Jane was ook duidelijk en direct, misschien iets wat Jeffrey nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat gesprek van vanmiddag toen ze net een duo waren deed ook wonderen. Even de lucht klaren en door
Ja lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je ook thee?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |