Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.
Even rustig zitten en uitbuiken misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft hij weer last van
En matt liet gisteren ook al blijken dat er gesproken moest worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof niet in deze act van jeff. Die is geschrokken na gesprek met jolien en ook wat jane heeft gezegd.
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Laten we hopen dat de echte Jeff buiten het huis een goede gast is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.
4 weken noem ik geen moment meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,
Deze act houdt hij niet vol. Hij is egoïst, dominant,manipulatief en denkt dat alles van hem is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff herhaalt voor de 2e keer de woorden van Jolien van vanmorgen. Hij heeft het door, negatieve Andy gaat 'm geen stemmen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |