Febo ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:29 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ff een brainfart, hoe noemden wij vroeger BB/productie hier? Kom er even niet meer op....
Briljant gewoon!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Een schoenenrek en een dweil
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:34 schreef Jockari het volgende:
Axel: "Feestje in afgehuurd hotel. Mannen in pak, vrouwen in lingerie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:34 schreef Jockari het volgende:
Axel: "Feestje in afgehuurd hotel. Mannen in pak, vrouwen in lingerie".
Ja heeft er mee te maken dat ze het altijd druk heeft gehad om gevoelens te onderdrukken , veel meegemaakt en niks verwerkt. En dat komt nu allemaal naar bovenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:38 schreef Verity het volgende:
Jane: Als iedereen al in de kamer zit, dan loop ik ff naar buiten om te huilen
Die zou zich verslikken in de droge aardappelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:39 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien is ook wel eens op zo'n feest geweest? Met haar ex ofzo? Tis goed dat Jeffrey er niet bij is
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Axel "kijk en daarom zijn wij gekoppeld"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:39 schreef Kinga het volgende:
Oh Jolien is er ook geweest. Mag niemand tegen Jeff zeggen!
denk dat ze alles op willen drinken ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
Blijven ze eten tot mogenochtend?
Dat zie je inderdaad! De vraag is voor hoe langquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zie ik opeens een hele andere Jeffrey of wat ?
BB heeft voor een stand-in gezorgd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze mogen niets meenemen dus drinken alles daar op wat ze willenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Ja, hij heeft zijn maskertje weer opgezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neemt in elk geval wat wind uit de zeilen van Milena die dat vast niet leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Clasientje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Big Brother di express doet zodat Jeffrey en Jane met elkaar praten en zo elkaar beter leren kennen alleen maar beter vind ik❤️
Ze mochten idd nix meenemen, maar dan op een bepaald moment is elke kruimel toch wel opgeliktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Z'n 2ling broerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB heeft voor een stand-in gezorgd.
Jeffrey en Jane beantwoorden mijn vraag:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?
Axel zijn naam andersomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Het begint aan de tafel op een chaotische speed dating te lijken.
Mooi gesprek tussen die 2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey vraagt Jane naar wat ze hier uit hoopt te halen.
Jane zegt haar persoonlijke reden slechts met 1 persoon gedeeld te hebben. Ze heeft zichzelf overwerkt na een hele lastige periode. Ze voelde zich een leeg inhoudsloos meisje voor de camera en wil zichzelf hier terug vinden. Ze wil winnen, maar dat is niet haar hoofddoel. Ze heeft daar al een paar lastige momenten gehad en geeft toe aan Jeffrey dat ze 's nachts stiekem in de woonkamer van het huis huilt. Ze zegt niet het type te zijn iemand te melden dat ze verdrietig is en vraagt om getroost te worden. Ze wil het gewoon zelf doen.
Jeffrey zegt dat het ok is om hulp te aanvaarden of te proberen om haar hart te luchten. Misschien niet per se met de mensen in het huis zegt ie, maar op de vrijdag (psych dag).
Ja leuk toch zo ga je ook elkaar beter leren kennen en anders van elkaar zien vind ik wel mooi ditquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Dit is een actquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef Lrod01 het volgende:
Dit was weer de Jeff waarvan ik fan was in de 1e week. Hopelijk kan hij dit vast houden en die negativisme laten voor wat het was.
Ik schakel toch es even van stream.. dit klinkt heel lief.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jane bedankt Jeffrey voor de date-night en ze geven elkaar een knuffel. Jane zegt dat ze het gezellig vond, Jeffrey beaamt dat, hij kan dat niet ontkennen zegt ie.
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Helemaal niet ik heb hem 4 weken aan het werk gezien. Dat verandert niet ineens in 2 uur tijd. Zodra hij hoort wat jolien vertelde dat ze ook in die club is geweest waar axel was breekt hij weer zijn masker af.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Onzin. Maar voor sommige mensen is het nooit goed. Jullie moeten persee een pispaaltje hebben
Ja ik denk dat hij nu wel een soort van onder de indruk is, om hetgeen ze bereikt heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel respect gekregen voor haar denk.. over haar YT en slangen gedoe enz.
Is dit een Belgisch gezegde??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey krijgt een paar veren in zijn achterste...Dat zal hem plezieren
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is dit een Belgisch gezegde??
Nog nooit gehoord
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zeggen pluimen in zijn gatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
Wij zegen hier , veren in de kont
Ah ja kijk die ken ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is eigenlijk veren in je reet en typisch hollands
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Iedereen die hier 24/7 obsessief met hem bezig is. Voel je je aangesproken?
Ik hoop het, zo vind ik hem best aardigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu kijken of Jeffrey deze verandering door kan zetten
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kijk jij streams, ik wel heel veel en kan echt geen mooi ding in dat huis op dit moment benoemen. Ik wacht eerst een week af of hij dit zo blijft volhouden.
Even rustig zitten en uitbuiken misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
waar heeft hij weer last van
En matt liet gisteren ook al blijken dat er gesproken moest worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof niet in deze act van jeff. Die is geschrokken na gesprek met jolien en ook wat jane heeft gezegd.
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Laten we hopen dat de echte Jeff buiten het huis een goede gast is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee en ik geef ook toe dat hij zich negatief heeft laten zien de afgelopen 2 weken maar ik geloof ook dat er goed persoon in hem schuilt. Dit is weer de echte Jeff.
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zelf zei hij vandaag wat hij liet zien dat dat de echt Jeff is.
4 weken noem ik geen moment meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad. Wel erbij gezegd dat hij zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dus een moment opname,
Deze act houdt hij niet vol. Hij is egoïst, dominant,manipulatief en denkt dat alles van hem is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff herhaalt voor de 2e keer de woorden van Jolien van vanmorgen. Hij heeft het door, negatieve Andy gaat 'm geen stemmen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |