BB heeft voor een stand-in gezorgd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zie ik opeens een hele andere Jeffrey of wat ?
ze mogen niets meenemen dus drinken alles daar op wat ze willenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Ja, hij heeft zijn maskertje weer opgezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zie ik opeens een hele andere Jeffrey of wat ?
Neemt in elk geval wat wind uit de zeilen van Milena die dat vast niet leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Clasientje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Big Brother di express doet zodat Jeffrey en Jane met elkaar praten en zo elkaar beter leren kennen alleen maar beter vind ik❤️
Ze mochten idd nix meenemen, maar dan op een bepaald moment is elke kruimel toch wel opgeliktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk dat ze alles op willen drinken ofzo
Z'n 2ling broerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB heeft voor een stand-in gezorgd.
Jeffrey en Jane beantwoorden mijn vraag:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane doucht elke morgen koud, gaat ze nu niet douchen 's morgens, of moet Jeff nu ook elke morgen koud douchen?
Axel zijn naam andersomquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Jockari het volgende:
Het begint aan de tafel op een chaotische speed dating te lijken.
Mooi gesprek tussen die 2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey vraagt Jane naar wat ze hier uit hoopt te halen.
Jane zegt haar persoonlijke reden slechts met 1 persoon gedeeld te hebben. Ze heeft zichzelf overwerkt na een hele lastige periode. Ze voelde zich een leeg inhoudsloos meisje voor de camera en wil zichzelf hier terug vinden. Ze wil winnen, maar dat is niet haar hoofddoel. Ze heeft daar al een paar lastige momenten gehad en geeft toe aan Jeffrey dat ze 's nachts stiekem in de woonkamer van het huis huilt. Ze zegt niet het type te zijn iemand te melden dat ze verdrietig is en vraagt om getroost te worden. Ze wil het gewoon zelf doen.
Jeffrey zegt dat het ok is om hulp te aanvaarden of te proberen om haar hart te luchten. Misschien niet per se met de mensen in het huis zegt ie, maar op de vrijdag (psych dag).
Ja leuk toch zo ga je ook elkaar beter leren kennen en anders van elkaar zien vind ik wel mooi ditquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
De band tussen Jeffrey en Jane zie je gewoon verbeteren tijdens dit etentje. Van gedwongen ongemakkelijkheid en wat standaard vragenvuurtjes naar (ogenschijnlijk) oprechte interesse in elkaar.
Ben wel benieuwd naar wat ze hierover aan hun eigen 'bubbel' binnen het huis vertellen
Dit is een actquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef Lrod01 het volgende:
Dit was weer de Jeff waarvan ik fan was in de 1e week. Hopelijk kan hij dit vast houden en die negativisme laten voor wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |