Dat was leuk!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Welnee, andere jaren ging het er nog wel harder aan toe hoor..Dan mochten de verliezer, de winnaars bedienen
Die was gewoon in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Hij heeft gewoon de vraag niet juist beantwoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zeg dit verdient niemand.
Je oogst, wat je zaait..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zeg dit verdient niemand.
Eehhmm... en waarom zou dat zijn?? Vast niet omdat ie vals zingt??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Doorschijnbare wijn, op basis van water
Het gaat er niet om of hij het verdient of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Doe maar, Niels is ook al wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Dat heeft hij allemaal zelf veroorzaakt. Zelfs vandaag nog schijnt zijn reactie heel lelijk te zijn geweest toen hij zag dat hij met jane samen moest werken. Nu ineens die "vrolijkheid" is nadat jolien heeft gezegd dat als hij erop komt hij weg is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Clasientje het volgende:
Lullig dit hij wordt al gehaat door vele mensen en dan nog dit kom zedit verdient niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |