Juist wel laten zien! Super educatief. Met opmerking erbij natuurlijk: Kijk en herken de red flags in een relatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:44 schreef -river- het volgende:
Niet normaal en gezond dit, dit is dus echt ziekelijk gedrag en BB moet ervoor zorgen dat dit niet op tv te zien is voor de jeugd.
Appeltjes zijn gevondenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Hznootje het volgende:
Goedenavond, de werkdag zit er weer op![]()
Wtf is er in de bh van Jolien gestopt?
En Snip en Snap liggen alweer in bed? Vind dat ze dat moeten verbieden, net als in de vorige edities
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dat wickey het van niels zou kunnen winnen. Ja die wil zelf naar huis.
oeps thx voor openenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dat wickey het van niels zou kunnen winnen. Ja die wil zelf naar huis.
Ja dat doen ze dus NIETquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Juist wel laten zien! Super educatief. Met opmerking erbij natuurlijk: Kijk en herken de red flags in een relatie.
🤡quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
Ned/ Be moet niet willen dat er in een programma wat draait om "bekeken" worden een man zit die zijn vriendin overheerst door te beslissen wat ze mag doen en dragen en haar recht privacy (DM"s lezen) ontneemt. Heel erg ongezond voor de jeugd die kijkt.
Hahaha kent zijn eigen kracht niet dat land end.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Paw patrolAxel klooft meteen de rubberen hamer
Ja zag zijn karakter met vogelhuisjes maken, prima gast.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:58 schreef cheanny het volgende:
I loef Axel & Jane samen.![]()
Echt dag en nacht verschil hoe Axel er nu in zit. Niet alleen met Jane trouwens.
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Waar kwamen die dan ineens vandaan?
Schreef het al, en herhaal het, Ze zal de regie over haar eigen leven geheel kwijtraken met hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
Ned/ Be moet niet willen dat er in een programma wat draait om "bekeken" worden een man zit die zijn vriendin overheerst door te beslissen wat ze mag doen en dragen en haar recht privacy (DM"s lezen) ontneemt. Heel erg ongezond voor de jeugd die kijkt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zitten
Zo lust ik nog wel een appeltjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Snap ik. Dat wordt normaal altijd voor haar gedaan schat. Kan zij zich concentreren op haar wijntje en borrelplankje lekker bij een haardje op een fancy terrasje schat.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lust ik nog wel een appeltje
nu ziet dit er prima uit, maar Jolien zonder makeup was toch ook prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarnja, zag in die promo van Jolien wel meer dames met een matig gezicht die miss wilde worden.
De tijden dat alleen een Angela Visser miss kon worden ligt ver achter ons.Hell To The Liars
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ga deze week mijn gamechanger niet inzetten. Ookal sta ik erop.
Waarom heeftie dat ding danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ga deze week mijn gamechanger niet inzetten. Ookal sta ik erop.
Wordt tijd dat de GC-ers vervallenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.
Volgens mij kan dat niet , althans daar zit een beperkte houdbaarheid op heeft BB gezegd. Hoe lang weten we alleen niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.
Hij gaat toch lekker nergens heen.quote:
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.quote:
Dat is wel besproken maar je weet het daar nooit..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.
Zou mooi zijn wanneer ze die willen inzetten, BB zegt dat ze niet meer inzetbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet , althans daar zit een beperkte houdbaarheid op heeft BB gezegd. Hoe lang weten we alleen niet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn wanneer ze die willen inzetten, BB zegt dat ze niet meer inzetbaar zijn.
Die zijn helaas ook totaal niet interessantquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is niet te volgen maar die andere david ook niet
Ze slaat er goed op losquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef cheanny het volgende:
Toch is die Niels nog steeds populair op andere platformen. Dus zou ook nog kunnen blijven.
Ik schrik me kapot van die oerkreet van Jane
zit je op stream 3quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, deze 4 mogen richting de finale.
Afgelopen week. Iedereen op Jordy, maar we houden ons van de dommequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.
Wicky is helemaal niet populair op facebook. Het wordt geen walk in the park tegen Niels; vooral indien Niels aangeeft dat hij niet wil opgeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef cheanny het volgende:
Toch is die Niels nog steeds populair op andere platformen. Dus zou ook nog kunnen blijven.
Ik schrik me kapot van die oerkreet van Jane
Zijn er al een aantal die mee hebben gedaan aan TV programma'squote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
Niels vindt het raar dat er dit seizoen zoveel bekenden inzitten Huh
Niet echt veel mensen, Niels overdrijftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Zijn er al een aantal die mee hebben gedaan aan TV programma's
Niels heeft toch zelf ook aan tv programma's meegedaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt veel mensen, Niels overdrijft
Ook nog eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels heeft toch zelf ook aan tv programma's meegedaan?
Zou het voor mij makkelijker maken, alle stemmen op Wicky, Niels en Jordy boeien nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Afgelopen week. Iedereen op Jordy, maar we houden ons van de domme
Das kut jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet, Goplay laat er niks van zien
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet, Goplay laat er niks van zien
Eens Eens Eens Eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is een topper, Axel is een topper, Wicky is een topper, en ik weet dat niet iedereen het hier met me eens is, maar ik heb ook een zwak voor Elsa.
Hij is juist diegene die erover begint elke keerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Ik was net met Niels en Jordy aan het praten en ze zijn daar volop mee bezig.
Uuh Jeffrey, jij niet dan??? Dat gestook, bah bah
Jawel hoor, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is een topper, Axel is een topper, Wicky is een topper, en ik weet dat niet iedereen het hier met me eens is, maar ik heb ook een zwak voor Elsa.
Terwijl het niet zo moeilijk is smorgens bij het ontbijt iedereen 2 appelsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie had dat nou kunnen denken...
Voor Jeffje is dat heel moeilijk, die nam ook zes bananen op een dagquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Terwijl het niet zo moeilijk is smorgens bij het ontbijt iedereen 2 appels
Ook helemaal mee eens!! Toen ze zo vervelend was had vast te maken met al dat gesmoes over haar wat ze echt wel doorhad. En natuurlijk Linda weg en dat fake gedoe van Remi/Nele. Heeft nu weer helemaal haar plekje gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
En even beeld op de zwavelpoel ... het boudoir.
Die steelt geen appels die komt er steeds tekeertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef odie22 het volgende:
jordy weer geen 2 appels, dat krijg je er van als je steelt
Ik vermoed opgeblazen door Jeff. Zag enkele posts terug in een cap dat hij haar aan het opblazen was.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Hznootje het volgende:
Goedenavond, de werkdag zit er weer op![]()
Wtf is er in de bh van Jolien gestopt?
En Snip en Snap liggen alweer in bed? Vind dat ze dat moeten verbieden, net als in de vorige edities
nee die steelt aardappelschillenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die steelt geen appels die komt er steeds tekeert
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vermoed opgeblazen door Jeff. Zag enkele posts terug in een cap dat hij haar aan het opblazen was.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Paw patrolAxel klooft meteen de rubberen hamer
Nou weet nog zo net niet, hoorde hem vanmiddag zeggen dat hij de appels ging tellen in de hoop dat hij er 1 kon pakken die over was, dus wie weet pakt hij later wel danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die steelt geen appels die komt er steeds tekeert
dat betekend niet dat het goed is , die andere 4 komen nog wel aan de beurtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
5 personen doen dat. Niet alleen Jordy
David had appelmoes gemaakt zeiden ze net.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vermoed dat Elsa meer appels neemt voor bijv appelmoes te maken dan dat mensen zelf willen. En ze dan zegt er minder gebruikt te hebben. Hoeveel moes kan je maken van 2 appels?
Ach je hoort ze niet eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef Hznootje het volgende:
Ik zir gewoon de podcast te kijken omdat ik die anderen niet trek
Is Elsa niet hoor , dat doen Jolien en Milena steeds .quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vermoed dat Elsa of Jolien? meer appels neemt voor bijv appelmoes te maken dan dat mensen zelf willen. En ze dan zegt er minder gebruikt te hebben. Hoeveel moes kan je maken van 2 appels?
Lijkt erop dat het vooral andersom is en dat Jane zich er helemaal niet druk om maakt,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zit met Milena in haar hoofd. Duidelijk.
ik verbaas me elke dag weer , zelfs meerdere keren per dagquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was toch het werk wat Eva doet.... ?? Wenkies?
Ja en zij die overal altijd bovenuit komt met haar arrogante stem.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena ergert zich maar weer eens aan een schreeuw in het huis, ik denk van Elsa. De hele scheld riedel komt weer voorbij.
Ik stem liever op Niels blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Adat231 het volgende:
Haha milena zegt. Hij heeft al gezegd dat hij op mij gaat, omdat hij weet dat ik van Niels win.....
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Adat231 het volgende:
Haha milena zegt. Hij heeft al gezegd dat hij op mij gaat, omdat hij weet dat ik van Niels win.....
Oh jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten al op Wicky stemmen. Niels moet zichzelf maar redden.
Die meid heeft van zichzelf al ogen als schoteltjes. Maakt ze haar ogen op om ze nog groter te doen lijken. Waarom?quote:
Dië mag niet meer publiekelijk praten is niet te verstaan die belgquote:
Zou een gezellig setje met Elsa zijn. Die kunnen hele avond uit eten en aan het einde van de avond hebben ze beide geen idee waar ze het over gehad hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet David Pootje altijd alles uitleggen ... dat is niet perse iets wat hij kan.
Er zijn nu 4 targets toch? Axel, Jordy en ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
2 teams hebben targets, 1 team vrijgesteld. En Elsa vrijgesteld.
Jeffrey ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:51 schreef Poesjuh het volgende:
Vrijgesteld:
3 directeuren jane david en david
Elsa
Team david S: sharice jeff en keanu
Joelien ook geen target.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
2 teams hebben targets, 1 team vrijgesteld. En Elsa vrijgesteld.
Milena en ... ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Er zijn nu 4 targets toch? Axel, Jordy en ?
Niels zit al op de bankquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ze zijn alleen nog target. Niels Axel Jordy en Milena Nog meer?
Niels was al genomineerdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ze zijn alleen nog target. Niels Axel Jordy en Milena Nog meer?
Laat maar ik lees verkeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Joelien ook geen target.
Team david Pootje miss midden geeindigd en geen pin?
En Wicky is vrijgesteld. Dat is raar want hij zat al op de bank. Nog van vorige keer...quote:
Welke 2 dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:51 schreef chufi het volgende:
maar er zijn al 2 genomineerden, dus nog maar 1 te kiezen
Ja Wicky en Nielsquote:
Wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Wicky is vrijgesteld. Dat is raar want hij zat al op de bank. Nog van vorige keer...
Niels en Wicky zijn al genomineerd.quote:
Best wel mooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Sjordy piekeren over zijn 'geheime' gamechanger
Nee want dan gebruikt sharice haar changer en is die van hem ongeldigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Als jordy gewoon zijn terugkaatser inzet, issie ook vrijgesteld
Dank je!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef Hznootje het volgende:
Targetpin, Axel, Jordy, Milena en Jolien
Ik ga er van uit dat Wicky gewoon nog op de bank zit met Niels en dat er nog maar op 1 hoeft gestemd te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef Hznootje het volgende:
Targetpin, Axel, Jordy, Milena en Jolien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |