Ze slaat er goed op losquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef cheanny het volgende:
Toch is die Niels nog steeds populair op andere platformen. Dus zou ook nog kunnen blijven.
Ik schrik me kapot van die oerkreet van Jane
zit je op stream 3quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, deze 4 mogen richting de finale.
Afgelopen week. Iedereen op Jordy, maar we houden ons van de dommequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.
Wicky is helemaal niet populair op facebook. Het wordt geen walk in the park tegen Niels; vooral indien Niels aangeeft dat hij niet wil opgeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:18 schreef cheanny het volgende:
Toch is die Niels nog steeds populair op andere platformen. Dus zou ook nog kunnen blijven.
Ik schrik me kapot van die oerkreet van Jane
Zijn er al een aantal die mee hebben gedaan aan TV programma'squote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
Niels vindt het raar dat er dit seizoen zoveel bekenden inzitten Huh
Niet echt veel mensen, Niels overdrijftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Zijn er al een aantal die mee hebben gedaan aan TV programma's
Niels heeft toch zelf ook aan tv programma's meegedaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt veel mensen, Niels overdrijft
Ook nog eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels heeft toch zelf ook aan tv programma's meegedaan?
Zou het voor mij makkelijker maken, alle stemmen op Wicky, Niels en Jordy boeien nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Afgelopen week. Iedereen op Jordy, maar we houden ons van de domme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |