Wordt tijd dat de GC-ers vervallenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.
Volgens mij kan dat niet , althans daar zit een beperkte houdbaarheid op heeft BB gezegd. Hoe lang weten we alleen niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.
Hij gaat toch lekker nergens heen.quote:
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.quote:
Dat is wel besproken maar je weet het daar nooit..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze Niels en Jordy voor de gek houden. Ze willen vast wel op Jordy gaan.
Zou mooi zijn wanneer ze die willen inzetten, BB zegt dat ze niet meer inzetbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet , althans daar zit een beperkte houdbaarheid op heeft BB gezegd. Hoe lang weten we alleen niet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn wanneer ze die willen inzetten, BB zegt dat ze niet meer inzetbaar zijn.
Die zijn helaas ook totaal niet interessantquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is niet te volgen maar die andere david ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |