Eens Eens Eens Eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is een topper, Axel is een topper, Wicky is een topper, en ik weet dat niet iedereen het hier met me eens is, maar ik heb ook een zwak voor Elsa.
Hij is juist diegene die erover begint elke keerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Ik was net met Niels en Jordy aan het praten en ze zijn daar volop mee bezig.
Uuh Jeffrey, jij niet dan??? Dat gestook, bah bah
Jawel hoor, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is een topper, Axel is een topper, Wicky is een topper, en ik weet dat niet iedereen het hier met me eens is, maar ik heb ook een zwak voor Elsa.
Terwijl het niet zo moeilijk is smorgens bij het ontbijt iedereen 2 appelsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie had dat nou kunnen denken...
Voor Jeffje is dat heel moeilijk, die nam ook zes bananen op een dagquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Terwijl het niet zo moeilijk is smorgens bij het ontbijt iedereen 2 appels
Ook helemaal mee eens!! Toen ze zo vervelend was had vast te maken met al dat gesmoes over haar wat ze echt wel doorhad. En natuurlijk Linda weg en dat fake gedoe van Remi/Nele. Heeft nu weer helemaal haar plekje gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
En even beeld op de zwavelpoel ... het boudoir.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |