Ja en zij die overal altijd bovenuit komt met haar arrogante stem.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena ergert zich maar weer eens aan een schreeuw in het huis, ik denk van Elsa. De hele scheld riedel komt weer voorbij.
Ik stem liever op Niels blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Adat231 het volgende:
Haha milena zegt. Hij heeft al gezegd dat hij op mij gaat, omdat hij weet dat ik van Niels win.....
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Adat231 het volgende:
Haha milena zegt. Hij heeft al gezegd dat hij op mij gaat, omdat hij weet dat ik van Niels win.....
Oh jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten al op Wicky stemmen. Niels moet zichzelf maar redden.
Die meid heeft van zichzelf al ogen als schoteltjes. Maakt ze haar ogen op om ze nog groter te doen lijken. Waarom?quote:
Dië mag niet meer publiekelijk praten is niet te verstaan die belgquote:
Zou een gezellig setje met Elsa zijn. Die kunnen hele avond uit eten en aan het einde van de avond hebben ze beide geen idee waar ze het over gehad hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet David Pootje altijd alles uitleggen ... dat is niet perse iets wat hij kan.
Er zijn nu 4 targets toch? Axel, Jordy en ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
2 teams hebben targets, 1 team vrijgesteld. En Elsa vrijgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |