Juist wel laten zien! Super educatief. Met opmerking erbij natuurlijk: Kijk en herken de red flags in een relatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:44 schreef -river- het volgende:
Niet normaal en gezond dit, dit is dus echt ziekelijk gedrag en BB moet ervoor zorgen dat dit niet op tv te zien is voor de jeugd.
Appeltjes zijn gevondenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Hznootje het volgende:
Goedenavond, de werkdag zit er weer op![]()
Wtf is er in de bh van Jolien gestopt?
En Snip en Snap liggen alweer in bed? Vind dat ze dat moeten verbieden, net als in de vorige edities
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dat wickey het van niels zou kunnen winnen. Ja die wil zelf naar huis.
oeps thx voor openenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dat wickey het van niels zou kunnen winnen. Ja die wil zelf naar huis.
Ja dat doen ze dus NIETquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef cheanny het volgende:
[..]
Juist wel laten zien! Super educatief. Met opmerking erbij natuurlijk: Kijk en herken de red flags in een relatie.
🤡quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
Ned/ Be moet niet willen dat er in een programma wat draait om "bekeken" worden een man zit die zijn vriendin overheerst door te beslissen wat ze mag doen en dragen en haar recht privacy (DM"s lezen) ontneemt. Heel erg ongezond voor de jeugd die kijkt.
Hahaha kent zijn eigen kracht niet dat land end.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Paw patrolAxel klooft meteen de rubberen hamer
Ja zag zijn karakter met vogelhuisjes maken, prima gast.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:58 schreef cheanny het volgende:
I loef Axel & Jane samen.![]()
Echt dag en nacht verschil hoe Axel er nu in zit. Niet alleen met Jane trouwens.
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Waar kwamen die dan ineens vandaan?
Schreef het al, en herhaal het, Ze zal de regie over haar eigen leven geheel kwijtraken met hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
Ned/ Be moet niet willen dat er in een programma wat draait om "bekeken" worden een man zit die zijn vriendin overheerst door te beslissen wat ze mag doen en dragen en haar recht privacy (DM"s lezen) ontneemt. Heel erg ongezond voor de jeugd die kijkt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zitten
Zo lust ik nog wel een appeltjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde dat die in de BH van Jolien leken te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Snap ik. Dat wordt normaal altijd voor haar gedaan schat. Kan zij zich concentreren op haar wijntje en borrelplankje lekker bij een haardje op een fancy terrasje schat.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo lust ik nog wel een appeltje
nu ziet dit er prima uit, maar Jolien zonder makeup was toch ook prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarnja, zag in die promo van Jolien wel meer dames met een matig gezicht die miss wilde worden.
De tijden dat alleen een Angela Visser miss kon worden ligt ver achter ons.Hell To The Liars
Onbegrijpelijk dat ze die voor weken kunnen bewaren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ga deze week mijn gamechanger niet inzetten. Ookal sta ik erop.
Waarom heeftie dat ding danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ga deze week mijn gamechanger niet inzetten. Ookal sta ik erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |