ja en die wordt dan ook gedumpt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, ze gaan voor de winst.
Maar als deze over zijn, dan is Keanu het 6e nederlandse wiel aan de wagen.
Ow ik versta ze gelukkig welquote:
Ja eensquote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef marky het volgende:
Ik zie toch liever Niels blijven dan wie dan ook die nu in het boudoir zit.
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had ie moeten kaatsen: iek mis mijn kiendjes wel
Ondertussen wilt Keanu hetzelfde doenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Hebben jullie gehoord wat hij zei? Hij heeft gevraagd om hem te nomineren.
Milena : Ik vroeg, wil je er een nobelprijs voor hebben?
Ja maar dan is het anders hequote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Ondertussen wilt Keanu hetzelfde doen
Ohw geeft niet.. Niels loopt wel gratis weg... dat scheelt wéér een genomineerde .. kost BB ook niets, hoeven geen passende GeilBitch of LoverBoy te zoeken ..lekker makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wicky en Niels, sorry wilde snel zijn en wist zo snel niets anders
was in het begin mijn #1quote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef marky het volgende:
Ik heb Keanu steeds het voordeel van de twijfel willen geven maar hij is toch wel heel erg met dat boudoir groepje.
Echt een bitchquote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is een vreselijk min mens die milena. Hoe ze reageerde over dat niels had gevraagd om hem te nomineren.
Eens wat een weekdierenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele boudoir mag van mij ophoepelen
Mwah, laat Jolientje dan maar blijven. Volgens mij is ze veel leuker als Sjefke opgesodemieterd isquote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele boudoir mag van mij ophoepelen
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeurenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
was in het begin mijn #1
maar inmiddels ver uit de top10 gekukeld
veel negatief en zeurderig gemiep van hem - bye![]()
![]()
(6 kilo in de eerste week afgevallen zeitie - eg niet)
dat bedoel ikquote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeuren
Wel een heel erg leeghoofd.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, laat Jolientje dan maar blijven. Volgens mij is ze veel leuker als Sjefke opgesodemieterd is
Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.quote:
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.quote:
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordtquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef engine het volgende:
De vijver is in de min aldus mattheus en Jeffrey.
Zal deze wanneer ik het niet vergeet toevoegen vanaf morgenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.
Hoeft niet hoor. Maar ik heb vandaag geen populaire bewoner.
Gracequote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor Keanu alleen maar zeggen wist niet dat ik dat mee mocht nemen haha, hij kent voorgaande jaren toch en wat iedereen bij hun had kijk dat jaar met uhhh hoe heet ze ook alweer die Braziliaan die had van alles mee in haar koffer en beautycase he hoe heeft ze nou ook alweer nou hoop dat jullie weten wie ik bedoel is van 2 jaar terug geloof ik
dank!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.
Wat een mafkeesquote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
Ja, dat was voor mij ook echt het moment waarop ik echt moeite met Keanu begon te krijgen. Nonstop klagen, om de paar minuten thee zetten, zijn "OMG neeeeeee, ik kan me zo niet concentreren" toen BB-bandje een paar zinnetjes uitsprak, ....quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeuren
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.quote:
YEP die ja hahaquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
•quote:Op maandag 27 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.
Daar zat 5 seconden tussenquote:
Die hebben echt een band opgebouwd. Kan je van vinden wat je van wil maar ik geloof wel dat die elkaar na het programma nog gaan zien. Mocht Niels gaan gaat het voor Jordy zwaar worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:03 schreef Verity het volgende:
Niels en Jordy denken dat als het team van Jane verliest, Jordy 100% op de bank zit. Beiden heren hopen dat niet. Beiden gaan een zware tijd hebben als de ander weg is.
Dat heb ik ook telkensquote:Op maandag 27 januari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En weer was m'n eerste gedachte 'wat moet die fles curry daar'
Mooi hè die vertalingen van Google Translate met de cameraquote:Op maandag 27 januari 2025 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebbers, volgens mij is het inmiddels wel bekend dat 'ie zijn plek al heeft.. gratis rondhangen op kosten van BB![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlandse openheid dat ken jolien niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien over Eva : Ik heb wel de indruk dat ze iemand is die heel veel vertelt.... Dat is goed voor haar, maar ik ben niet altijd zo.
Gelul want een van de groep wilde geen visquote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
In het boudoir vindt men dat rijst, vis, wortelen en bananen de beste optie was geweest.
Ze gaan echt nooit tevreden zijn met het eten. Die vis wilden ze ook niet, en die feta al helemaal niet...quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
In het boudoir wordt er geklaagd over het eten.
Jolien : Ik heb gewoon geen zin meer in dat eten
Keanu : Besef dat dit de duurste weekly basics zijn en...
Jolien : Het slechtste eten.
Terwijl er toen geroepen werd "geen vis"quote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
In het boudoir vindt men dat rijst, vis, wortelen en bananen de beste optie was geweest.
Vooraleer de directeurs binnen moesten om het eten te kiezen, werd hun nochtans op het hart gedrukt: zeker geen vis!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.. maar t gaat echt heel de dag over eten.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik heb nu al geen zin meer als ik bedenk dat ik zo weer boerenkool moet eten. En dan nog de hele week he ... twee keer per dag.
dat snap ik, maar karfiol met bechamelsaus en ardappeln is lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik heb nu al geen zin meer als ik bedenk dat ik zo weer boerenkool moet eten. En dan nog de hele week he ... twee keer per dag.
Dan hebben ze het waarschijnlijk nog steeds over eten. Brood zijn ze ook weer zo zat.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.. maar t gaat echt heel de dag over eten.
Tyf er 10 broden in en klaar.
Tis geen strafkamp
Ah okayquote:Op maandag 27 januari 2025 17:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet alleen Wicky en Niels.
Die was al genomineerdquote:Op maandag 27 januari 2025 17:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wicky toch, automatisch omdat hij mocht blijven
Het is toch geen gevangenis?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan Peter niet melden dat diegene die zeuren over het eten alleen nog maar Slob mogen.
Het groepje trekt vooral weg in het boudoirquote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Die 2 David'en zijn nog "neutraal" of trekken die al naar een bepaald "groepje".
Senior naar de Belgen hangjongerenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Die 2 David'en zijn nog "neutraal" of trekken die al naar een bepaald "groepje".
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Senior naar de Belgen hangjongeren
Jammer wel, ze zijn best groot in aantalquote:Op maandag 27 januari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Senior naar de Belgen hangjongeren
Ja heel vervelend om de streams te volgen. Alleen maar praten over anderen en voor Jeffrey die leugens verteld over anderenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer wel, ze zijn best groot in aantal
Haal er daar 2 weg (baibai Milena en Jeffrey) en we krijgen een heel nieuwe dynamiek in het huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer wel, ze zijn best groot in aantal
Elsa is meer op haar gemak en meer haar zelf denk ik. Ik vind haar wel leuker nu. Lange verhalen hoeven van mij niet zo, maar ze lacht leuk met Axel en paar anderenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is de laatste 2 dagen heel overdreven in haar doen en laten.
Dat is Evaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Jane begint al wat FOMO te krijgen.. waar zit iedereen te konkelen zonder mij....![]()
[ afbeelding ]
Feta is wel zout en heeft een speciale smaak met Orzo en vis kan dat best lekker zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze gaan echt nooit tevreden zijn met het eten. Die vis wilden ze ook niet, en die feta al helemaal niet...
(Nu, persoonlijk zou ik ook niet een hele week hetzelfde willen eten, maar zij wisten waar ze aan begonnen, toch?)
Ja heel vervelend om steeds voorgeschoteld te krijgenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel vervelend om de streams te volgen. Alleen maar praten over anderen en voor Jeffrey die leugens verteld over anderen
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Haal er daar 2 weg (baibai Milena en Jeffrey) en we krijgen een heel nieuwe dynamiek in het huis.
Niet direct mijn eten.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk Elsa nietquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
Kunnen we er van uit gaan dat dit al een "clubje" is ?
[ afbeelding ]
Over Elsa zullen ze twijfelen, maar ik denk van wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan binnenkort loten verkopen voor de groteclub actiequote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Als haar dat lukt. Die is niet direct een groep die snel iemand toelaatquote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Eva gaat nu ook bij dat groepje zitten.
Ze is net binnen, maar ik denk wel dat ze daar aansluit
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als haar dat lukt. Die is niet direct een groep die snel iemand toelaat
ik heb net gekeken maar Tom volgt haar Michaelangelo en Naomi en denk nog wel meer dus Tom is niet de enige die haar volgtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Verity het volgende:
Milena: Iemand van het vorig seizoen volgt mij, maar ik ga hem niet terug volgen.
Keanu: wie?
Milena wilt geen antwoord geven, maar wel "schrijven" op de broek van Keanu. Tom!
Pootje en David is makkelijkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hou het nou gewoon op DikkeD en DunneD , scheelt een hoop verwarring
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die anderequote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Eva gaat nu ook bij dat groepje zitten.
Ze is net binnen, maar ik denk wel dat ze daar aansluit
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
Ik ook lekker beetje babbelen over vanalles en nog wat.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
Best gemakkelijk te onthouden. Ik had ook zoiets, Havid (harige David) en Kavid (kale David), maar daar was een bepaald iemand het niet mee eensquote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hou het nou gewoon op DikkeD en DunneD , scheelt een hoop verwarring
ach ja dat heeft iedereen wel in het huisquote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Best gemakkelijk te onthouden. Ik had ook zoiets, Havid (harige David) en Kavid (kale David), maar daar was een bepaald iemand het niet mee eens
ze zitten nu gewoon te praten hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Boudoir kan beter omgedoopt naar 'abattoir', ze slachten daar de anderen heul veul achter hun rug om af ...
Ja, ik weet. Potten en poten, alles bekendquote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.
Maar ik ken hem niet van zijn werk of thuis, dus het is voor mij niet logisch om hem dan Pootje te noemenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.
Leuk? Jeff is nu al voor de 4e keer de in die kom water buiten gesprongen de lol heb ik bij hun nog niet gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik gebuikte bewust 'heul veul' in plaats van het woord 'altijd'quote:Op maandag 27 januari 2025 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zitten nu gewoon te praten hoor
Jeff zit in dit clubje toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:42 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk? Jeff is nu al voor de 4e keer de in die kom water buiten gesprongen de lol heb ik bij hun nog niet gezien.
Ik ben inmiddels ook wel zover ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
Als Keanu erop komt te staan ga ik voor Niels Ik zie dan liever keanu gaan
Niels wil graag naar huis, hij heeft gevraagd om een nominatie.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
Als Keanu erop komt te staan ga ik voor Niels Ik zie dan liever keanu gaan
Ze kan het dus wel, haar ogen een beetje meer openhouden. Dat verandert gelijk zoveel aan haar gezichtquote:
Het is eerder België Nederland en Jordy en Nielsquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Clubjesvorming. zeer gevaarlijke ontwikkeling.. ik zie Oud tegen Nieuw binnengekomen ontstaan.. ik ben benieuwd hoe BB daar een stokje voor gaat steken
Gaat ie zelf maar toch? Hangt bij mij echt er vanaf wie er bij komtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niels wil graag naar huis, hij heeft gevraagd om een nominatie.
Doe maar nu. Jeffrey wil heel graag zijn kast en hij zit nu ver weg in de poppenhoekquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen ook gewoon die telefoon er nog een keer in gooien, als een nieuwe oppakt en z'n klerenkast eerder heeft dan een ander is het weer bal
Ja, dat kan ook, van mij mag ie aufsaltzen, linksom of rechtsomquote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat ie zelf maar toch? Hangt bij mij echt er vanaf wie er bij komt
Vooralsnog heb ik ontzettend weinig lol bij hun gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
"Pootje wil je met me meerijden... uh lopen"quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa vraagt Pootje met haar mee wil lopen..
Ze noemde hem ook Pootje
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen ook gewoon die telefoon er nog een keer in gooien, als een nieuwe oppakt en z'n klerenkast eerder heeft dan een ander is het weer bal
BB noemt hem David de poot.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa vraagt Pootje of hij met haar mee wil lopen..
Ze noemde hem ook Pootje
Ja hahaha dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Pootje wil je met me meerijden... uh lopen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keanu haalt koningsdag niet eens, die valt in een diepe depressie.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:03 schreef Luna68 het volgende:
Ja Eva stuur ze maar naar X daar staat voor dat groepje genoeg te lezen
En hij heeft moeite met het eten, maar ja hij lust ook niet veelquote:Op maandag 27 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof 'm gelijk.. dat Gokken op de Beurs van BB is gedoemd te mislukken
Niemand haalt Koningsdag, zelfs de winnaar niet...quote:Op maandag 27 januari 2025 18:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu haalt koningsdag niet eens, die valt in een diepe depressie.
Bedoelt als thuiskomt en de berichten op X en Fok! gaat lezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand haalt Koningsdag, zelfs de winnaar niet...
En ook hij heeft vast niet 3 weken lang naar de Slobeters gekeken natuurlijk, terwijl ingesgeschreven voor BB ... die bullshitt statements hoor je elke keer weerquote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En hij heeft moeite met het eten, maar ja hij lust ook niet veel
Oeh echt?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef Luna68 het volgende:
Moet pootje kiezen uit Jolien en Milena om te nomineren?
Ah! Dan is het hopen dat 1 van de Davids gaat verliezen toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bespreken de opties die de Davids hebben als ze weer 'werknemers' moeten gaan nomineren. Ze vinden het moeilijk.
In geval van David S. moet ie kiezen tussen Keanu, Mattheus, Jeffrey en Sharice.
David D. kan alleen kiezen tussen Jolien en Milena (Niels en Wicky zijn al genomineerd)
Jane kan alleen kiezen tussen Axel en Jordy (Elsa en Eva zijn vrijgesteld).
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschienquote:Op maandag 27 januari 2025 18:15 schreef Clasientje het volgende:
Pootje wel een vreemde naam om iemand zo te noemen.
Hé? Wanneer is die veranderde nominatie regelement aangepast? dat de werkslaven geen nominatie recht meer hebben gaat toch iets te ver lijkt mequote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bespreken de opties die de Davids hebben als ze weer 'werknemers' moeten gaan nomineren. Ze vinden het moeilijk.
In geval van David S. moet ie kiezen tussen Keanu, Mattheus, Jeffrey en Sharice.
David D. kan alleen kiezen tussen Jolien en Milena (Niels en Wicky zijn al genomineerd)
Jane kan alleen kiezen tussen Axel en Jordy (Elsa en Eva zijn vrijgesteld).
at is zijn achternaamquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschien
Zijn achternaam: De Pootquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschien
Ben bang van niet. En daarnaast denk ik zelfs dat hij voor de makkelijkste optie gaat. Keanu heeft zich al vrijwillig aangebodenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Zou David S het aandurven om Jeffje te nomineren? Snap nu wel waarom Jeffje zo vaak naast hem zit in de groep
Hij weet dat Jeff niet zo populair is buiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Zou David S het aandurven om Jeffje te nomineren? Snap nu wel waarom Jeffje zo vaak naast hem zit in de groep
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? Wanneer is die veranderde nominatie regelement aangepast? dat de werkslaven geen nominatie recht meer hebben gaat toch iets te ver lijkt me
Ze worden toch netjes behandeld?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer op willen stappen, je laat je toch niet zo behandelen!
BB dankjewel.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Axel tegen niels en David baard ik versta jullie niet praat gewoon Nederlands
en Big Brother: "Dankjewel"quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Axel tegen niels en David baard ik versta jullie niet praat gewoon Nederlands
Het zijn al nominaties toch? Deze week geen target pins gezien nogquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.
Ze denken dat het ook een mogelijkheid kan zijn dat het verliezende bedrijf bij een komend spel allemaal targets krijgt en dat dan de rest dan alsnog mag nomineren.
Dat is al een groot voordeelquote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef PunkieePie het volgende:
Axel houdt niet van Nederlandstalige muziek
Een beetje de klok terugzetten, werknemers zonder stemrecht.. laat dat maar ontwikkelen danquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.
Ze denken dat het ook een mogelijkheid kan zijn dat het verliezende bedrijf bij een komend spel allemaal targets krijgt en dat dan de rest dan alsnog mag nomineren.
En terecht! Axel scoort puntjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef PunkieePie het volgende:
Axel houdt niet van Nederlandstalige muziek
Dat is het spel , ze kunnen weggaanquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het net een strafkamp/ gevangenis
Ja dus?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het spel , ze kunnen weggaan
Nou ken hele goede.nederlandtallige muziek. Boudewijn de groot, ramses shaffy en meer uit die tijdquote:
Je zegt dat het op een strafkamp/gevangenis lijktquote:
Dat vind ik jaquote:Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zegt dat het op een strafkamp/gevangenis lijkt
Ja Niels en Wicky zijn genomineerd, ze zeiden niet te weten of de volgende nominatie op ook dezelfde manier zou gaan, vandaar dat ze speculeerden over die target optie.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het zijn al nominaties toch? Deze week geen target pins gezien nog
Dat is waar, alles kanquote:Op maandag 27 januari 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Niels en Wicky zijn genomineerd, ze zeiden niet te weten of de volgende nominatie op ook dezelfde manier zou gaan, vandaar dat ze speculeerden over die target optie.
BB verwijst de werknemers als ze gaan meuten gewoon, zoals eerder tijdens een shift naar de vakbondquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje de klok terugzetten, werknemers zonder stemrecht.. laat dat maar ontwikkelen dan
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer op willen stappen, je laat je toch niet zo behandelen!
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het eten wel. Dat is gewoon voedselmishandeling.
Die zitten gewoon te azen op iets waar ze drama over kunnen maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Oh god het ging buiten ook even over reggae muziek qua muziek smaak van Axel.. nu alweer drama op X omdat David het N woord gebruikt zou hebben
idd ze zijn weer heel druk om bepaalde mensen te cancelen.. Ook met Jane die slechte dingen over Mileentje zegt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zitten gewoon te azen op iets waar ze drama over kunnen maken.
Hebben ze nietquote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
maar bo.kool karfiol is met bechamelsaus lekker
Daar hebben ze de spullen niet voor om te makenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
maar bo.kool karfiol is met bechamelsaus lekker
Ziet er lekker uit ja!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lukt haar wel om de aardappels bruin te krijgen, lekker 🤤
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
idd ze zijn weer heel druk om bepaalde mensen te cancelen.. Ook met Jane die slechte dingen over Mileentje zegt.
En Mattie zijn relatie beeindigd heeft.. enz enz
[ x ]
Eens!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ja!
Al zou ik daar geen boerenkool los bij willen, die moet in de stampot en anders niet
Stelletje jankerds op Xquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.
Je kunt er tegen zeggen wat je wilt, maar zij hebben altijd gelijk.![]()
[ afbeelding ]
tering zegquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.
[ afbeelding ]
er zijn wel meer mensen die bechamelsaus kunnen maken dan alleen een mutti.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
mutti makt bechamelsaus, ze hebben geen mutti binnen
schlecht van bbquote:Op maandag 27 januari 2025 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die bechamelsaus kunnen maken dan alleen een mutti.
maar ze hebben de spullen niet om het te maken.
Rare deug idioten daar. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd, en ja hoor daar heb je die wappies weer die op elke slak zout leggen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
tering zegik herken die naam ook van vorig jaar ja.
Ja ik mag haar welquote:Op maandag 27 januari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?
Eurovision fan dus zal nog nooit van N.W.A. gehoord hebben en kent Dr Dre allleen van Beatsquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het erg lang duurt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?
Het probleem is ook niet die rare figuren maar degene die er in mee gaan. Het ook ineens vinden.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schapen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet die rare figuren maar degene die er in mee gaan. Het ook ineens vinden.
De meelopers zijn het ergste.
Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag je daar posten netquote:Op maandag 27 januari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa heeft dus olie achterover gedrukt. Zag wickey wel met die fles in een pan naar de gang lopen en weer mee terug komen. Elsa was water gaan pakken zei ze. En dus smoezen helft apart gezet
Dat is al een hele andere insteek, en klinkt logischer.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzo
De dingen die nu door haar worden gekookt, kunnen toch door iedereen gegeten worden?
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Beter , Ik heb een schurfthekel aan Xquote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Je denkt dat vegetariërs niet van eten houden?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap niet waarom BB tot nu toe nog geen vegetariërs heeft gecast.. bijna alles zou prima eetbaar zijn zonder klachten
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hamburgertjes zien er nog een beetje rauw uit.
hier is net zo makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.
Nu is het voor iedereen duidelijk. Maar in het vervolg zal ik niet actuele zaken daar zetten
Had ik al gedaan.. Team Janequote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat morgen die beurs helemaaal instort van de bedrijfjes 2 en 3.
Dat het ook heeeeel duidelijk te zien is
Wist niet dat je ook vandaag op kon stemmen, had het gisteren ook al gedaan
Iedereen even stemmen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Klopt, vegetariërs houden van bijna nietsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je denkt dat vegetariërs niet van eten houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |