Leuk? Jeff is nu al voor de 4e keer de in die kom water buiten gesprongen de lol heb ik bij hun nog niet gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
Ik gebuikte bewust 'heul veul' in plaats van het woord 'altijd'quote:Op maandag 27 januari 2025 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zitten nu gewoon te praten hoor
Jeff zit in dit clubje toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:42 schreef marky het volgende:
[..]
Leuk? Jeff is nu al voor de 4e keer de in die kom water buiten gesprongen de lol heb ik bij hun nog niet gezien.
Ik ben inmiddels ook wel zover ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
Als Keanu erop komt te staan ga ik voor Niels Ik zie dan liever keanu gaan
Niels wil graag naar huis, hij heeft gevraagd om een nominatie.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
Als Keanu erop komt te staan ga ik voor Niels Ik zie dan liever keanu gaan
Ze kan het dus wel, haar ogen een beetje meer openhouden. Dat verandert gelijk zoveel aan haar gezichtquote:
Het is eerder België Nederland en Jordy en Nielsquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Clubjesvorming. zeer gevaarlijke ontwikkeling.. ik zie Oud tegen Nieuw binnengekomen ontstaan.. ik ben benieuwd hoe BB daar een stokje voor gaat steken
Gaat ie zelf maar toch? Hangt bij mij echt er vanaf wie er bij komtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niels wil graag naar huis, hij heeft gevraagd om een nominatie.
Doe maar nu. Jeffrey wil heel graag zijn kast en hij zit nu ver weg in de poppenhoekquote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen ook gewoon die telefoon er nog een keer in gooien, als een nieuwe oppakt en z'n klerenkast eerder heeft dan een ander is het weer bal
Ja, dat kan ook, van mij mag ie aufsaltzen, linksom of rechtsomquote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat ie zelf maar toch? Hangt bij mij echt er vanaf wie er bij komt
Vooralsnog heb ik ontzettend weinig lol bij hun gezien.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
"Pootje wil je met me meerijden... uh lopen"quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa vraagt Pootje met haar mee wil lopen..
Ze noemde hem ook Pootje
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen ook gewoon die telefoon er nog een keer in gooien, als een nieuwe oppakt en z'n klerenkast eerder heeft dan een ander is het weer bal
BB noemt hem David de poot.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa vraagt Pootje of hij met haar mee wil lopen..
Ze noemde hem ook Pootje
Ja hahaha dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Pootje wil je met me meerijden... uh lopen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keanu haalt koningsdag niet eens, die valt in een diepe depressie.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:03 schreef Luna68 het volgende:
Ja Eva stuur ze maar naar X daar staat voor dat groepje genoeg te lezen
En hij heeft moeite met het eten, maar ja hij lust ook niet veelquote:Op maandag 27 januari 2025 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof 'm gelijk.. dat Gokken op de Beurs van BB is gedoemd te mislukken
Niemand haalt Koningsdag, zelfs de winnaar niet...quote:Op maandag 27 januari 2025 18:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu haalt koningsdag niet eens, die valt in een diepe depressie.
Bedoelt als thuiskomt en de berichten op X en Fok! gaat lezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand haalt Koningsdag, zelfs de winnaar niet...
En ook hij heeft vast niet 3 weken lang naar de Slobeters gekeken natuurlijk, terwijl ingesgeschreven voor BB ... die bullshitt statements hoor je elke keer weerquote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En hij heeft moeite met het eten, maar ja hij lust ook niet veel
Oeh echt?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef Luna68 het volgende:
Moet pootje kiezen uit Jolien en Milena om te nomineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |