Het is toch geen gevangenis?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan Peter niet melden dat diegene die zeuren over het eten alleen nog maar Slob mogen.
Het groepje trekt vooral weg in het boudoirquote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Die 2 David'en zijn nog "neutraal" of trekken die al naar een bepaald "groepje".
Senior naar de Belgen hangjongerenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Die 2 David'en zijn nog "neutraal" of trekken die al naar een bepaald "groepje".
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Senior naar de Belgen hangjongeren
Jammer wel, ze zijn best groot in aantalquote:Op maandag 27 januari 2025 17:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Senior naar de Belgen hangjongeren
Ja heel vervelend om de streams te volgen. Alleen maar praten over anderen en voor Jeffrey die leugens verteld over anderenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer wel, ze zijn best groot in aantal
Haal er daar 2 weg (baibai Milena en Jeffrey) en we krijgen een heel nieuwe dynamiek in het huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer wel, ze zijn best groot in aantal
Elsa is meer op haar gemak en meer haar zelf denk ik. Ik vind haar wel leuker nu. Lange verhalen hoeven van mij niet zo, maar ze lacht leuk met Axel en paar anderenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is de laatste 2 dagen heel overdreven in haar doen en laten.
Dat is Evaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Jane begint al wat FOMO te krijgen.. waar zit iedereen te konkelen zonder mij....![]()
[ afbeelding ]
Feta is wel zout en heeft een speciale smaak met Orzo en vis kan dat best lekker zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze gaan echt nooit tevreden zijn met het eten. Die vis wilden ze ook niet, en die feta al helemaal niet...
(Nu, persoonlijk zou ik ook niet een hele week hetzelfde willen eten, maar zij wisten waar ze aan begonnen, toch?)
Ja heel vervelend om steeds voorgeschoteld te krijgenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel vervelend om de streams te volgen. Alleen maar praten over anderen en voor Jeffrey die leugens verteld over anderen
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 17:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Haal er daar 2 weg (baibai Milena en Jeffrey) en we krijgen een heel nieuwe dynamiek in het huis.
Niet direct mijn eten.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
In het boudoir vindt men dat rijst, vis, wortelen en bananen de beste optie was geweest.
Denk Elsa nietquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
Kunnen we er van uit gaan dat dit al een "clubje" is ?
[ afbeelding ]
Over Elsa zullen ze twijfelen, maar ik denk van wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan binnenkort loten verkopen voor de groteclub actiequote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Als haar dat lukt. Die is niet direct een groep die snel iemand toelaatquote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Eva gaat nu ook bij dat groepje zitten.
Ze is net binnen, maar ik denk wel dat ze daar aansluit
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als haar dat lukt. Die is niet direct een groep die snel iemand toelaat
ik heb net gekeken maar Tom volgt haar Michaelangelo en Naomi en denk nog wel meer dus Tom is niet de enige die haar volgtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef Verity het volgende:
Milena: Iemand van het vorig seizoen volgt mij, maar ik ga hem niet terug volgen.
Keanu: wie?
Milena wilt geen antwoord geven, maar wel "schrijven" op de broek van Keanu. Tom!
Pootje en David is makkelijkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hou het nou gewoon op DikkeD en DunneD , scheelt een hoop verwarring
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die anderequote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Eva gaat nu ook bij dat groepje zitten.
Ze is net binnen, maar ik denk wel dat ze daar aansluit
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
Ik ook lekker beetje babbelen over vanalles en nog wat.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zal wel de enige wezen maar ik vind dit wel een leuk clubje juist denk dat je van hun meer lol kan verwachten dan van die andere
Best gemakkelijk te onthouden. Ik had ook zoiets, Havid (harige David) en Kavid (kale David), maar daar was een bepaald iemand het niet mee eensquote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hou het nou gewoon op DikkeD en DunneD , scheelt een hoop verwarring
ach ja dat heeft iedereen wel in het huisquote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie ze geen lol hebben. Ze zeuren alleen maar en hebben een hoop kritiek op hun medebewoners.
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Best gemakkelijk te onthouden. Ik had ook zoiets, Havid (harige David) en Kavid (kale David), maar daar was een bepaald iemand het niet mee eens
ze zitten nu gewoon te praten hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Boudoir kan beter omgedoopt naar 'abattoir', ze slachten daar de anderen heul veul achter hun rug om af ...
Ja, ik weet. Potten en poten, alles bekendquote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.
Maar ik ken hem niet van zijn werk of thuis, dus het is voor mij niet logisch om hem dan Pootje te noemenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die man met die baard heet ook gewoon Pootje. Zo wordt hij ook genoemd bij hem thuis en werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |