ja en die wordt dan ook gedumpt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooi he, ze gaan voor de winst.
Maar als deze over zijn, dan is Keanu het 6e nederlandse wiel aan de wagen.
Ow ik versta ze gelukkig welquote:
Ja eensquote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef marky het volgende:
Ik zie toch liever Niels blijven dan wie dan ook die nu in het boudoir zit.
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had ie moeten kaatsen: iek mis mijn kiendjes wel
Ondertussen wilt Keanu hetzelfde doenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Hebben jullie gehoord wat hij zei? Hij heeft gevraagd om hem te nomineren.
Milena : Ik vroeg, wil je er een nobelprijs voor hebben?
Ja maar dan is het anders hequote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Ondertussen wilt Keanu hetzelfde doen
Ohw geeft niet.. Niels loopt wel gratis weg... dat scheelt wéér een genomineerde .. kost BB ook niets, hoeven geen passende GeilBitch of LoverBoy te zoeken ..lekker makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wicky en Niels, sorry wilde snel zijn en wist zo snel niets anders
was in het begin mijn #1quote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef marky het volgende:
Ik heb Keanu steeds het voordeel van de twijfel willen geven maar hij is toch wel heel erg met dat boudoir groepje.
Echt een bitchquote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is een vreselijk min mens die milena. Hoe ze reageerde over dat niels had gevraagd om hem te nomineren.
Eens wat een weekdierenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele boudoir mag van mij ophoepelen
Mwah, laat Jolientje dan maar blijven. Volgens mij is ze veel leuker als Sjefke opgesodemieterd isquote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Het hele boudoir mag van mij ophoepelen
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeurenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
was in het begin mijn #1
maar inmiddels ver uit de top10 gekukeld
veel negatief en zeurderig gemiep van hem - bye![]()
![]()
(6 kilo in de eerste week afgevallen zeitie - eg niet)
dat bedoel ikquote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeuren
Wel een heel erg leeghoofd.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, laat Jolientje dan maar blijven. Volgens mij is ze veel leuker als Sjefke opgesodemieterd is
Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.quote:
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.quote:
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordtquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef engine het volgende:
De vijver is in de min aldus mattheus en Jeffrey.
Zal deze wanneer ik het niet vergeet toevoegen vanaf morgenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.
Hoeft niet hoor. Maar ik heb vandaag geen populaire bewoner.
Gracequote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor Keanu alleen maar zeggen wist niet dat ik dat mee mocht nemen haha, hij kent voorgaande jaren toch en wat iedereen bij hun had kijk dat jaar met uhhh hoe heet ze ook alweer die Braziliaan die had van alles mee in haar koffer en beautycase he hoe heeft ze nou ook alweer nou hoop dat jullie weten wie ik bedoel is van 2 jaar terug geloof ik
dank!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.
Wat een mafkeesquote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
Ja, dat was voor mij ook echt het moment waarop ik echt moeite met Keanu begon te krijgen. Nonstop klagen, om de paar minuten thee zetten, zijn "OMG neeeeeee, ik kan me zo niet concentreren" toen BB-bandje een paar zinnetjes uitsprak, ....quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeuren
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.quote:
YEP die ja hahaquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
•quote:Op maandag 27 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.
Daar zat 5 seconden tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |