Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.quote:
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.quote:
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordtquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef engine het volgende:
De vijver is in de min aldus mattheus en Jeffrey.
Zal deze wanneer ik het niet vergeet toevoegen vanaf morgenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Optionele vraag, mag er een volgende keer een optie zijn, keuze volgt zodra de bank bekend is ofzo.
Hoeft niet hoor. Maar ik heb vandaag geen populaire bewoner.
Gracequote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor Keanu alleen maar zeggen wist niet dat ik dat mee mocht nemen haha, hij kent voorgaande jaren toch en wat iedereen bij hun had kijk dat jaar met uhhh hoe heet ze ook alweer die Braziliaan die had van alles mee in haar koffer en beautycase he hoe heeft ze nou ook alweer nou hoop dat jullie weten wie ik bedoel is van 2 jaar terug geloof ik
dank!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje is kaal met baard en praat veel en is amicaal en David is ouder, heeft veel haar maar niet zo veel praatjes.
Wat een mafkeesquote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
Ja, dat was voor mij ook echt het moment waarop ik echt moeite met Keanu begon te krijgen. Nonstop klagen, om de paar minuten thee zetten, zijn "OMG neeeeeee, ik kan me zo niet concentreren" toen BB-bandje een paar zinnetjes uitsprak, ....quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gisteren met hamertje tik was erg, zei continu dat hij naar bed wilde. Heeft weinig gepresteerd met die vogelhuisjes, alleen klagen en zeuren
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.quote:
YEP die ja hahaquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook een fles melk in de vriezer leggen in de hoop dat het softijs wordt
•quote:Op maandag 27 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nieuw, nee, geen vrijgezel, maar alles kan kapot.
Daar zat 5 seconden tussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |